Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@05:17:37 GMT

افشین پیروانی مهمان «شبگرد» می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۶۴۱۱

افشین پیروانی مهمان «شبگرد» می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دو، «شبگرد» امشب ۱۶ اردیبهشت میزبان افشین پیروانی بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس و مربی فوتبال می‌شود تا درباره مفهوم الگوسازی، قهرمان پروری و اسطوره‌سازی با محمد سلوکی گفتگویی خودمانی داشته باشد.

«شب‌گرد» قرار است با فضایی شبانگاهی و آرام را در ساعات پایانی شب برای مخاطبان خود فراهم آورد و در این میان میزبان چهره‌های مختلف عرصه‌هایی نظیر فرهنگ و هنر، ورزش، سیاست و اجتماع و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. خواهد بود.

محوریت این برنامه گفتگو پیرامون فضای جهان پیش‌رو و سیر در حال و هوای شبانه به همراه قدری تصویرسازی ذهنی است و سعی می‌شود ایام پیش‌رو و پس از کرونا که به نظر می‌رسد مسائل اندکی تغییر شکل یابند همراه با بینندگان ترسیم شود. در این راستا از فضاسازی‌های نو متناسب با ایام ماه مبارک رمضان در این برنامه استفاده می‌شود.

«شبگرد» کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه‌کنندگی و اجرای محمد سلوکی که از هر شب ساعت ۱۲ بامداد به صورت زنده از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

کد خبر 4918033 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه دو سیما افشین پیروانی محمد سلوکی ویروس کرونا موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی تئاتر ایران شبکه دو سیما برنامه رادیویی سینمای مستند ماه مبارك رمضان رادیو نمایش تک آهنگ فیلم کوتاه رادیو فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان اصفهان گفت: همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) عزاداران در بیش از ۳۰۰ بقعه متبرکه شاخص این استان اجتماع می‌کنند.
حجت الاسلام «ولی الله روان» افزود: حضور هیات‌های مذهبی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، سخنرانی و مداحی در وصف رئیس مذهب شیعه از برنامه‌های روز شهادت در بقاع متبرکه است.
حجت الاسلام روان افزود: موقعیت جغرافیایی، طبیعی، فرهنگی و جاذبه معنوی این مراکز برای سفر و زیارت مناسب بوده و مسافران زیادی را جذب می‌کند.
وی ادامه داد: سعی شده خدمات فرهنگی برای زائران ارائه شود تا مسافران از معنویت و موقعیت معنوی این بقاع بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • «هلال» و دنیایی که از خرده فرهنگ می‌سازد
  • افشین پیروانی: از بازی نساجی و پرسپولیس لذت می برم، ورزشگاه قرمز است / فیلم
  • منطقه ۹ اصفهان میزبان برپایی جشن «لبخند خدا» می‌شود
  • فیلم| ادعای مضحک مجری BBC و واکنش مهمان برنامه
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)