Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@02:46:20 GMT

زمان دقیق برگزاری کنکورهای۹۹ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۶۹۱۱

زمان دقیق برگزاری کنکورهای۹۹ اعلام شد

به گزارش اقتصادآنلاین، سازمان سنجش آموزش کشور زمان برگزاری آزمون‌های سال ۹۹ از جمله سراسری، کارشناسی ارشد و دکتری را اعلام کرد.

براین اساس کنکور دکتری روز ۲۶ تیرماه، کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ روزهای دوم و سوم مردادماه و کنکور سراسری روزهای ۳۰ و ۳۱ مردادماه  برگزار می شود.

همچنین آزمون فنی و حرفه ای و کارشناسی ناپیوسته به طور همزمان روز ۱۴ شهریورماه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زمان های اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا مورد تصویب قرار گرفته است.

به منظور رفاه حال داوطلبان کنکورهای سال ۹۹، روز شنبه این هفته جلسه ای با حضور مسوولان وزارتخانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش برای تصمیم گیری در خصوص زمان جدید کنکوری های ۹۹ برگزار و مقرر شد سازمان سنجش آموزش کشور پیشنهادهای خود را برای سایر زمان های برگزاری این آزمون ها به ستاد ملی کرونا ارائه کند.

پیش از این قرار بود کنکور کارشناسی ارشد در ۲۲ و ۲۳ خردادماه، کنکور دکتری ۹ خردادماه و کنکور سراسری ۱۲ و ۱۳ تیرماه امسال برگزار شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آموزش و پرورش سازمان سنجش آموزش کشور فرهنگیان معلمان اخبار فرهنگیان کنکور دکتری کنکور سراسری اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش ویروس کرونا اخبار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: کارشناس فوتبال: لیست تیم ملی بیشتر جنبه شوخی دارد!

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه شنبه ۲۲ خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود. این مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

در حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران در گروه E این رقابت‌ها با ۱۰ امتیاز و اختلاف گل بهتر نسبت به تیم ملی ازبکستان در صدر جدول قرار دارد و و صعودش به مرحله بعدی قطعی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228205 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • ۳ هزار نفر در کنکور مرحله اول خاش شرکت دارند
  • کنکور هنر ۱۴۰۳ + تاریخ، زمان برگزاری و تعداد سوالات
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • دستگیری بیش از ۵۰ هزار کلاهبردار فروش سوالات کنکور/ اینترنت در زمان برگزاری آزمون قطع نمی‌شود
  • اینترنت در زمان برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ قطع نمی‌شود
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور