Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@08:02:59 GMT

۱۷۰ هزار مسکن برای فرهنگیان ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۶۹۷۷

۱۷۰ هزار مسکن برای فرهنگیان ساخته می‌شود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در ارتباط ویدئو کنفرانسی با استان قزوین برای آیین بزرگداشت مقام معلم گفت: برای فرهنگیان ۱۷۰ هزار مسکن ساخته می‌شود که این اقدام در ۱۱ استان آغاز شده است.

حاجی میرزایی افزود: در سال ۹۸ مطالبات فرهنگیان به بهترین وجه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:با پیش آمدن کرونا رابطه معلم و دانش آموز دچار آسیب شده است و دولت سریعا اقدامات را انجام داد و سه روز بعد از تعطیلی برنامه‌های آموزشی در تلویزیون آغاز شد.

حاجی میرزایی گفت:آموزش در تلویزیون یک طرفه بود و برای ارتباط دوطرفه بین دانش آموز و معلم برنامه شاد ساخته شد و امروز ۱۱ هزار دانش آموز عضو این برنامه هستند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در مناطقی که دانش اموزان به اینترنت دسترسی ندارند معلمان بسته‌های آموزشی تهیه می‌کنند و در اختیار دانش اموزان این مناطق قرار می‌گیرد.

او بیان کرد: در اجرای سند بنیادین هم نتایج را برای خانواده‌های دانش آموزان مشخص می‌کنیم که ۲۵ بسته تحولی مورد نیاز جامعه از آن استخراج شده است.

حاجی میرزایی ادامه داد: در این دوره ۵ ساله سند تحول تصمیم بر این شد که پنج طرح شامل مهرت آموزی دانش آموزان، کنترل وزن دانش آموزان، مدرسه خوانا، طرح آجر به آجر خیرین و مکان یابی مناسب که مدارس کوچک حذف شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش معلم نمونه حاجی میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد

پارسا گفت: ۶۰ واحد مسکونی در شهرک کوثر و ۳۲ واحد در شهرک فدک شاهرود توسط بنیاد مسکن شاهرود ساخته و تحویل متقاضیان شد.

وی با بیان اینکه متراژ متوسط هر واحد تحویلی ۷۸ متر مربع است، ابراز کرد: واحدهای مسکونی شهرک کوثر در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۶۱۶ متر مربع بنا شده است.

وی با اشاره به اینکه زیربنای این طرح پنج هزار و ۴۴۲ متر مربع است، اظهار کرد: واحدهای شهرک کوثر ۲ طبقه در ۱۵ بلوک چهار واحدی ساخته شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شاهرود ادامه داد: سه میلیارد ریال وام به متقاضیان مسکن شهرک کوثر از طریق بانک‌های عامل پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه واحدهای مسکن شهرک فدک در ۲ بلوک ۱۶ واحدی ساخته شد، افزود: چهار واحد در چهار طبقه در هر بلوک ساخته و تحویل متقاضیان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری/ تولید مسکن ارزان با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری