Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@05:56:36 GMT

تاب‌آوری مردم ایران در شرایط کرونا بی‌نظیر بود

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۷۱۲۹

تاب‌آوری مردم ایران در شرایط کرونا بی‌نظیر بود

آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در مراسم بزرگداشت مقام معلم با بیان اینکه ریشه سعادتمندی هر کشوری به آموزش برمی گردد، گفت: فضای کرونایی فعلی که به وجود آمده است که الان از طریق صداوسیما و فضای مجازی کار آموزش دنبال می‌شود نیز تجربه جدیدی است.

وی افزود: شخصیت هایی مثل شهیدان باهنر و رجایی برای آموزش در سالهای اولیه انقلاب زحمات زیادی کشیدند و ۱۳ آبان روزی است که برای دانش آموزان انقلابی ما نام گذاری شده است و شهید فهمیده یکی از دانش آموزان نمونه ما در آن دوران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهوری با تاکید بر اینکه در دوران استثنایی کرونا قرار داریم، گفت: در شرایطی قرار گرفتیم که در تاریخ انسانی ماندگار شد و از این پس خواهند گفت که در کرونا چه بر سر انسان آمد و پساکرونا چه شد.

روحانی با اشاره به اینکه مردم ما در این دوران فشار تحریم را هم تجربه کردند، تاکید کرد: در دوران فشار کرونا شرایط اخلاقی مردم ما و تاب آوری آنان بی نظیر بود و این را هم در تاریخ می‌توان نوشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا روحانی رییس جمهور آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی

حسن روحانی در دیدار دوره‌ای با معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، با تبریک روز کارگر و معلم به این دو قشر مهم جامعه، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.   به گزارش سایت حسن روحانی او در بخشی از اظهارات خود  از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند.   موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست.   اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • از حسرت کودکان نیازمند تا لبخند گرمابخش یک معلم
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده است
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سالجاری
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • کتاب تاریخ مفهوم عدالت اجتماعی در دوران مشروطه نقد می شود