Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس جمهور با اشاره به مقابله کشور با ویروس کرونا، تاکید کرد: تا زمانی که دارویی برای این ویروس پیدا نشود شاید ما هفته‌ها و ماه‎ها گرفتار این بیماری باشیم. تاریخ انتشار: 17:45 - 16 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۸۴۲۰

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در مراسم آیین بزرگداشت روز معلم گفت: معلمین جایگاه بسیار والای و بزرگی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از اظهارت خود به زحمات صورت گرفته از سوی معلمین در زمان شیوع ویروس کرونا پرداخت و گفت: اگر ارتباطی در قالب فضای مجازی بین معلم و دانش آموزان نبود، به دانش آموزان بسیار سخت می‌گذشت.

روحانی با بیان اینکه فضای مدرسه نشاط زیادی برای دانش آموزان دارد، گفت: در خانه ماندن دانش آموزان کار ساده نبود و معلمین ما در زمینه ارتباط مجازی با دانش آموزان کار بزرگی کردند.

وی با اشاره به آغاز به کار «سامانه آموزشی شاد» در زمینه امور تحصیلی داشن آموزان در فضای مجازی، تاکید کرد: بنده حتی درباره اجرای این سامانه به مرکز ملی فضای مجازی دستور دادم که  این سامانه را کامل کند لذا این سامانه شروع شده و ممکن است نواقصی هم داشته باشد. با این حال این سامانه  باید کامل شود.

ممکن است ماه‌ها گرفتار کرونا باشیم 

رییس جمهور در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به مقابله کشور با ویروس کرونا، تاکید کرد: تا زمانی که دارویی برای این ویروس پیدا نشود شاید ما هفته‌ها و ماه‎ها گرفتار این بیماری باشیم.

بیشتر بخوانید: لاریجانی: کارگران در شرایط شیوع کرونا مجاهدانه برای رفع نیاز‌های کشور تلاش کردند

تکمیل می‌شود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس جمهور روز معلم ماه ها گرفتار دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرزادپور پیش از ظهر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: بیش از ۵۰۰ صفحه از کسب و کارهای خانگی، اصناف و افراد معروف در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی در راستای طرح نور مورد بررسی قرار گرفته‌اند که به ۱۵۰ نفر از آنان تذکر داده شده است.

رییس پلیس فتای استان قم بیان کرد: عناوین عدم رعایت عفت عمومی در بستر فضای مجازی مشتمل بر نداشتن پوشش مناسب، استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل، بهره‌گیری از نمادهای فِرق و گروه‌های نامناسب و ترویج سبک زندگی غربی می‌باشد.

سرهنگ فرازپور خاطرنشان کرد: متخلفان فضای مجازی در صورت استمرار بر انتشار محتواهای مجرمانه‌شان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

کد خبر 6088423

دیگر خبرها

  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • مشق عشق در روستایی دورافتاده
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد