Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@05:48:10 GMT

«ایرانسل من»؛ دومین اپلیکیشن محبوب ایرانی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۷۹۴۱

«ایرانسل من»؛ دومین اپلیکیشن محبوب ایرانی‌ها

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، بخشی از گزارش سالانۀ کافه بازار با عنوان «گزارش صنعتِ برنامه‌های موبایل در ایران، اندازه، رشد و روندها» به بررسی «برترین برنامه‌های ایرانی در سال ۱۳۹۸» پرداخته است. در این رتبه‌بندی، اپلیکیشن ایرانسل من توانسته با تعداد ۱۱ میلیون نصب، پس از اپلیکیشن «دیوار» با ۲۰ میلیون نصب، به همراه اپلیکیشن پرداخت الکترونیک «آپ» به صورت مشترک در جایگاه دوم قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، نخستین اپراتور تلفن همراه در ایران بود که با طراحی و ارائۀ اپلیکیشن مدیریت حساب، این امکان را در اختیار مشترکان خود قرار داد تا به صورت کاملاً شفاف، میزان مصرف حساب خود را مشاهده و مدیریت کنند.

ایرانسل من، علاوه بر ویژگی فوق، دارای امکانات متعدد دیگری نیز هست که موجب شده این اپلیکیشن در رتبۀ دومین اپلیکیشن محبوب ایرانی‌ها قرار گیرد. از آن جمله می‌توان به: نمایش اطلاعات حساب، شامل باقیماندۀ حد مجاز مصرف، موجودی، بدهی، کارکرد و مبلغ قابل پرداخت، نمایش باقیماندۀ بسته اینترنت، تمدید خودکار بسته‌های اینترنت در صورت اتمام حجم یا انقضای زمان بسته، امکان افزودن و مدیریت کاربران تا ۳۰ شماره ایرانسلی یا مودم همراه و  TD-LTE، مدیریت حساب چندکاربره (فعال‌سازی، خرید بسته، افزودن یا حذف کاربر)، امکان حذف قبض کاغذی، درخواست تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی (با قیمت‌های شخصی‌سازی‌شده)، درخواست تبدیل سیم‌کارت ۳G به ۴G، دسترسی به حساب کاربری  TD-LTE، نمایش و فعال‌سازی طرح‌های تشویقی بر اساس میزان مصرف مشترک (در قسمت پیشنهادها)، امکان مدیریت روش دریافت پیام‌های سیستم درباره مانده بسته‌های اینترنت و…، مشاهده فهرست خدمات ارزش افزوده فعال و امکان لغو عضویت در آنها، مشاهده تاریخچه ۱۵ کارکرد اخیر، خرید بسته‌های اینترنت و شارژ و ویرایش مشخصات کاربری (آدرس ایمیل، نشانی و…) اشاره کرد.

همچنین در زمینۀ خرید و پرداخت نیز، ایرانسل من امکانات متعددی شامل خرید بسته‌های اینترنت و مکالمه، خرید انواع مودم‌های ثابت و همراه، ساخت و خرید بسته‌های چندکاربره و به‌اشتراک‌گذاری اینترنت بین دوستان و آشنایان، امکان هدیه‌دادن بسته اینترنت، خرید شارژ و شارژ شگفت‌انگیز از طریق درگاه‌های بانکی، پرداخت قبض و نیز پرداخت امن و آسان هزینه‌های ایرانسلی از طریق کیف‌پول آپ (بدون نیاز به رمز دوم پویا) را به مشترکان ایرانسل ارائه کرده است.

از جمله امکانات ارائه شده در این اپلیکیشن در زمینۀ راهنمایی و پشتیبانی مشترکان نیز  می‌توان به امکان تعیین وقت مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل، طرح و پیگیری شکایت، ارجاع و پیگیری درخواست‌ها و بازبینی آنها، تماس با مرکز ارتباط با مشتریان و گفت‌وگوی آنلاین با کارشناسان این مرکز، بخش پرسش‌های متداول و نیز دسترسی آسان به شبکه‌های اجتماعی ایرانسل اشاره کرد.

همچنین کاربران اپلیکیشن ایرانسل من می‌توانند با مراجعه به بخش «تکان شگفت‌انگیز» در این اپلیکیشن، کدهای تخفیف مربوط به کسب‌وکارهای نوپای مختلف را به صورت هدیه دریافت کنند.

علاوه بر موارد فوق، ایرانسل من خدمات ویژه‌ای نیز به مشترکان ایرانسل ارائه می‌دهد که از آن جمله می‌توان امکان درخواست تاکسی آنلاین (اسنپ)، تماشای آنلاین و زندۀ برنامه‌های تلویزیونی، سفارش غذا (اسنپ‌فود) و خرید آنلاین از سوپرمارکت‌ها را نام برد.

منبع: با مشارکت ایرانسل برچسب‌ها شرکت ایرانسل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ایرانسل شرکت ایرانسل بسته های اینترنت ایرانسل من خرید بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟

زمان فروش باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس توسط مالکان خصوصی آنها مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در روز 5 اردیبهشت ماه سال جاری  مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس رسماً به بخش خصوصی واگذار شد. بر این اساس 85 درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (پنج درصد)، رفاه (پنج درصد) و اقتصاد نوین (پنج درصد) انتقال پیدا کرد. 10 درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است 5 درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ 5 درصد

در این میان سؤالی مطرح است که آیا مالک خصوصی چه زمانی قادر به واگذاری باشگاه مورد تملکش است؟ پاسخ این سؤال نیازمند رعایت یک پیش‌نیاز است.

از آنجایی که دو باشگاه به‌صورت اقساطی خریداری شدند، طبق توافق صورت گرفته، سرخابی‌ها تا شش سال زیر نظر سازمان خصوصی‌سازی خواهند بود و مالکان بخش خصوصی آنها باید تا تاریخ معین شده، اقساط خود را  به دولت بپردازند. حتی اگر بخش خصوصی سریع‌تر از زمان موعود (پیش از شش سال)، اقساط خود را تسویه کند، می‌تواند فردای همان روز سهام باشگاه موردنظر را در فرابورس عرضه کند. در غیر این‌صورت بعد از پایان شش سال و تسویه مطالبات دولت از محل سرخابی‌ها، بخش خصوصی قادر به فروش سرخابی‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟