Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد حوزه علمیه گفت: جوانان باید با قصه‌های قرآنی آشنا شوند و محتوای قصص و پیام‌های داستان‌های قرآن را در زندگی خود به کار گیرند. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی ظهر امروز در ویژه‌ برنامه تفسیر سوره انبیاء که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: جوانان باید با قصه‌های قرآنی آشنا شوند و محتوای قصص و پیام‌های داستان‌های قرآن را در زندگی خود به کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضرت سلیمان(ع) فرزند حضرت داود(ع) است که به پیامبری مبعوث شدند که این انتخاب، یک انتخاب الهی بود، داستان حضرت سلیمان(ع) به ما می‌گوید نباید به ثروت مغرور شویم و همواره عبد شاکر بوده و به فقرا کمک کنیم چراکه خداوند قادر مطلق بوده و نباید از عنایت و کرامت خداوند ناامید شویم.

رفیعی: دو عیبی که جامعه را سقوط می‌دهدحجت‌الاسلام رفیعی: فضای مجازی سست‌کردن بنیان خانواده را هدف قرار داده استحجت‌الاسلام رفیعی: خداوند در دنیا و آخرت یاری‌کننده افراد صالح است‌

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه یک مدیر باید همواره حواسش به زیرمجموعه‌ها و افراد مورد مدیریت باشد، بیان کرد: اگر این موضوع مورد توجه مدیران باشد فساد اقتصادی، رشوه و غیره صورت نمی گیرد و استانداران، شهرداران، مدیران شهر، مسئولین باید به درستی با مشکلات زیردستان برخورد کنند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با بیان اینکه خداوند سه معجزه شاخص و کلیدی به حضرت سلیمان(ع) عطا کرد، افزود: این سه معجزه شاخص در کنار دیگر معجزات حضرت مورد تاکید قرار گرفته است.

رفیعی عنوان کرد: نخستین معجزه شاخص و کلیدی حضرت سلیمان(ع)، مسخر نمودن باد و تند باد توسط حضرت بود چراکه تند باد به عنوان یک مرکب در اختیار حضرت سلیمان(ع) بود به صورتی که حضرت کار یک ماه را طی نصف روز انجام می‌داد و باد به امر حضرت جاری می‌شد، معجزه دوم، در اختیار داشتن اجنه بود که قدرت بسیار زیادی داشتند و برای استخراج جواهرات از عمق دریاها و ساخت کاخ و ساختمان بکار گرفته شدند.

وی با بیان اینکه حضرت سلیمان(ع) همیشه تاکید داشت که این‌ها همه لطف خداست، ادامه داد: این پیامبر الهی تاکید داشت که  تمامی معجزات فضل خداوند است و حضرت در حقیقت عبد شاکر، متواضع، عدالت محو، مهمان‌دار و همنشین فقرا بود. 

انتهای پیام/452/

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضرت سلیمان ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۷۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین جلسه کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳ با حضور، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار فرجی پور جانشین و معاونین قرارگاه سایبری کشور، سعید رحیمی معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات این سازمان و معاونین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل حوزه وزارتی، روسای سازمان‌ها، شرکت‌های تابعه و اپراتور‌های تلفن همراه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار جلالی به تحلیل جامعی از عملیات افتخارآمیز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تحرکات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و نتایج و آثار راهبردی این عملیات در تغییر معادلات نظامی منطقه پرداخت.

وی در ادامه با توجه به ماهیت کارکردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به تبیین تهدیدات متصور در این حوزه و ضرورت انجام اقدامات برای افرایش پایداری و تاب آوری زیرساخت‌های این حوزه پرداخت.

در ادامه گزارشی از اقدامات پدافند غیرعامل در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی مسئولان وزارت ارتباطات ارائه شد.

بررسی آخرین وضعیت و پیش‌بینی تهدیدات و اجرای اقدامات فوری برای امن‌سازی زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی و ارتباطات حداقلی در زمان بحران، اتخاذ تدابیر لازم برای ارتقای امنیت و صیانت از مراکز، حوضچه‌ها و خطوط ارتباطی مهم، اجرای طرح نظارت هوشمند و تصویری و ضرورت انجام اقدامات فوری و اولویت‌دار برای ارتقا امنیت سکوها، خدمات‌رسان‌ها و پیام‌رسان‌های داخلی و برگزاری مستمر رزمایش‌ها به ویژه رزمایش‌های شبکه ملی اطلاعات از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ کدام است/ از توجه به هویت ملی و سبک زندگی ایرانیان تا آرزو‌های جوانان
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی