Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@00:02:39 GMT

مخالفت یک تیم لالیگایی با شروع مجدد مسابقات

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۸۱۰۶

مخالفت یک تیم لالیگایی با شروع مجدد مسابقات

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از آن که مسئولان لالیگا (لیگ برتر اسپانیا) موافقت خود را با شروع تمرینات اعلام کردند، پیش بینی می‌شود از ماه ژوئن رقابت‌های این لیگ از سر گرفته شود.

تیم فوتبال ایبار امروز در بیانیه‌ای مخالفت خود را با از سرگیری رقابت‌های لالیگا اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه باشگاه ایبار اعلام شده:

"ما همانند بسیاری از مردم دنیا از رقابت‌های فوتبال لذت می‌بریم، اما از شروع مجدد رقابت‌های لالیگا می‌ترسیم. چرا که در زمین فوتبال نمی‌توان تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرد و این امر موجب به خطر انداختن جان بازیکنان می‌شود."

در ادامه بیانیه این باشگاه آمده است: "اگر یکی از بازیکنان ناقل ویروس کرونا باشد باعث آلوده شدن تمام بازیکنان داخل زمین می‌شود. این امر موج جدیدی از شیوع ویروس کرونا را آغاز می‌کند. ما نگران سلامتی مردم هستیم، به همین دلیل تیم ایبار مخالف از سرگیری رقابت‌های لالیگا است."

در بخش پایانی بیانیه اعلام شده: "در صورتی که رقابت‌های لالیگا پی گیری شود، این بازی‌ها بدون تماشاگر و پشت در‌های بسته برگزار خواهند شد. فوتبال بدون تماشاگر معنی ندارد و برگزار نکردن آن بهتر است."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لالیگا اسپانیا تیم فوتبال ایبار ویروس کرونا رقابت های لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۸۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، قهرمانی رئال مادرید در فصل جاری رقابت‌های لالیگا قطعی شد. شکست عجیب بارسلونا در دیدار برابر ژیرونا باعث شد رئال مادرید چهار هفته مانده به پایان رقابت‌های لالیگا قهرمانی خود را نهایی کند.

بیشتر بخوانید: بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید

سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید که در فصل جاری برای سویا به میدان رفته است، با منتشرکردن پیامی قهرمانی رئالی‌ها را تبریک گفت. او در این پیام نوشت: تاریخ‌سازی رئال مادرید را تبریک می‌گویم. این سی‌وششمین قهرمانی است.

سرخیو راموس سال ۲۰۲۱ رئال مادرید را بعد از سال‌ها ترک کرد و راهی پاری‌سن‌ژرمن شد. او دو فصل برای تیم پاریسی به میدان رفت و در تابستان قبل به سویا برگشت.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229492 برچسب‌ها رئال مادرید

دیگر خبرها

  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • تبریک غیرمنتظره به آنچلوتی از طرف لورکوزن! (عکس)
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • نادال: همه چیز از نو شروع می‌شود
  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌ های اینترنتی
  • موافقت مجدد مقامات سوئد با هتک حرمت قران مجید