Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:10:29 GMT

نیازمند برنامه ریزی دقیق برای ایام پس از کرونا هستیم

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۸۲۱۲

نیازمند برنامه ریزی دقیق برای ایام پس از کرونا هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله حبیب الله شعبانی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس سرگروهان حلقه‌های صالحین، اظهار کرد: جریانات انقلابی که شبکه صالحین نیز جزئی از آن است در اتفاقات گذشته با عملکرد عالی خود نشان دادند که دارای توانایی مدیریت جریانات اجتماعی هستند.

وی افزود: در زمینه مبارزه با کرونا عموم مردم در ابعاد مختلف حضور داشتند اما مدیریت این جریان در کشور به خصوص در بخش مردمی، با جریان انقلابی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه جریان انقلابی باید از این ظرفیت بهترین استفاده را ببرد، خاطر نشان کرد: نه تنها در حوزه مبارزه با کرونا که پس از آن نیز در مسائل اجتماعی و اقتصادی باید با استفاده درست از این ظرفیت، آن را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه صالحین باید در عرصه مدیریت و تبیین رویکرد مدیریتی ورود کند، یادآور شد: شاخصه‌های تربیتی مدیریت باید مد نطر سرگروهان در حلقات صالحین باشد.

امام جمعه همدان با اشاره به اهمیت و لزوم توجه به بحث تربیت، گفت: جریان خلقت مبتنی بر تربیت است به این معنی که ابتدا و انتهای خلقت بشر با مسئله تربیت همراه است.

وی خواستار توجه به مشکلات پسا کرونا شد و گفت: نیازمند برنامه ریزی دقیق برای ایام پس از پایان کرونا هستیم و لذا صالحین می‌تواند با عزم جدی در این حوزه ورود کند.

آیت الله شعبانی در ادامه با اشاره به حضور جوانان در فضای مجازی پس از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، ابراز کرد: در عین حال که فضای مجازی یک فرصت است، تهدیدی نیز محسوب می‌شود به این دلیل که مدیریت این فضا در دست ما نیست و نمی‌توان به آن اعتماد کرد.

وی تصریح کرد: باید بررسی کنیم و ببینیم که بحث آموزش در فضای مجازی به چه اندازه موفق بوده است و نقاط ضعف آن در عرصه تربیتی را شناسایی کنیم چرا که تربیت، یک فرآیند مستمر و مداوم است.

وی حلقه‌های صالحین را بهترین مکان برای جذب جوانان به حوزه عنوان کرد و گفت: طرح صالحین دارای ظرفیت خوبی برای جذب جوانان به حوزه‌های علمیه است و سرگروهان باید جوانان حاضر در این جلسات را با حوزه آشنا کنند.

کد خبر 4918181

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه همدان حلقه های صالحین ویروس کرونا شیراز ماه مبارك رمضان بوشهر شیوع کرونا ایلام قزوین گرگان شهرکرد کمک به نیازمندان بیرجند مواسات بارش باران جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۸۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه کرامت به میزبانی دفتر خود در سمنان بیان کرد: ایام دهه کرامت فرصت بسیار خوبی است تا پشتوانه حمایت از اجرای طرح نور باشد.

وی ضمن اشاره به اهمیت حجاب در بین خانواده‌های استان سمنان افزود: ابراز رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح جامعه امری ارزشمند است.

امام جمعه سمنان همچنین با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در ایام دهه کرامت بتوانیم از فیوضات معنوی و برکات امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم، گفت: اقدامات و کارهای فرهنگی مطلوبی در این خصوص تاکنون صورت گرفته که امیدواریم از این ظرفیت دهه کرامت همراه با برنامه‌های خوب بهره گیری لازم صورت گیرد.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه در این نشست ضمن بیان اینکه بحث فضاسازی، برپایی ایستگاه صلواتی، موکب و سایر موارد توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌های سطح راه‌های اصلی استان و همچنین فضاسازی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دستور کار باشد، گفت: برنامه‌ای مدون و جامع در حوزه گرامیداشت دهه کرامت در روستاها و همچنین تجلیل از مقام دختران در این ایام تدوین و ابلاغ شود.

کد خبر 6090352

دیگر خبرها

  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان