Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، امیررضا خادم در مورد واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: آن چیزی که باید در وزارت ورزش باید اتفاق می افتاد رقم خورد و از آن به بعد باید سازمان خصوصی سازی قیمت را مشخص می کرد و دولت هم نظارت می کرد. وزارت ورزش یک عضو از این مجموعه است. در زمان ما این اتفاقات رخ داد. 

وی ادامه داد: شرایط برای واگذاری فراهم شد و پاکت ها هم باز شد اما بعد از آن حواشی رخ داد و حالا بعد از چند سال به نظر می رسد همه راضی هستند که در آن زمان به برنده های پاکت ها باشگاه پرسپولیس واگذار نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خادم که با برنامه گل طلایی رادیو جوان گفتگو می کرد ادامه داد: برای قیمت گذاری باید افراد متخصص نظر بدهند. قیمت های قبلی را هم سازمان خصوصی سازی گذاشته بود که خیلی هم بی ربط بود. 

معاون پیشین وزیر ورزش ادامه داد: با اطلاعاتی که از دو باشگاه پیدا کردم و با وزیر اقتصاد وقت هم صحبت کردم و شرایط را بررسی کردیم متوجه شدیم که این واگذاری اشتباه است اما زمانی که تصمیم کلان بر واگذاری بود تمام تلاشمان را کردیم که این اتفاق صورت بگیرد. در نهایت چهار نوبت مزایده برگزار شد اما این اتفاق نیفتاد. 

اما الان صحبت چیز دیگری است. در سال ۹۷ که بودجه سال بعد بسته می شد در رایزنی هایی که داشتم اولویت را گذاشتم که این دو باشگاه وارد بورس شوند. این موضوع را به مسئولان وزارت ورزش هم گفتم. فرابورس هم شرایط خاص خودش را دارد و با بورس متفاوت است. 

امیررضا خادم در مورد اینکه این دو باشگاه قابل واگذاری هست یا نه گفت: انتهای این ماجرا این است که این دو باشگاه نه قابل واگذاری هستند و نه به نفع بخش خصوصی هستند.

منبع: الف

کلیدواژه: دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۸۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس

طرفداری| سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس