Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دستورانی عصر سه شنبه در حاشیه آیین تجلیل از معلمان نمونه استان سمنان در گفت و گو با ایرنا افزود: برنامه تجلیل از معلم های نمونه در مراکز استان  در آیینی ویدئو کنفرانسی با حضور  رییس جمهوری و وزیر آموزش و پرورش برگزار شد و معلمانی  از نقاط مختلف کشور مطالباتی در این گفت و گوی زنده مطرح کردند.  

وی ابراز داشت: ۵۲ نفر از معلمان خلاق استان سمنان  که دارای ویژگی های  علمی،  اخلاقی و فعالیت های خلاقانه بودند انتخاب شدند و  از ۱۲ نفر آنها به عنوان معلمان ممتاز استانی توسط استاندار تجلیل به عمل آمد، همچنین ۴۰ نفر دیگر نیز در مناطق یازده گانه استان در شهرستان های مختلف انتخاب و توسط فرمانداران تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی ادامه داد: از دیگر برنامه هایی که در هفته معلم برگزار شد افتتاح نمایشگاه «پرسش مهر» بود که پرسش هایی توسط استاندار سمنان در زنگ مقاومت در ابتدای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ مطرح شد و دانش آموزان با ارایه تحقیق و نقاشی در رده های سنی مختلف با زبان نقاشی پاسخ گفتند.  

مدیر کل آموزش پرورش استان سمنان اضافه کرد: نحوه رسیدگی به مشکلات آموزشی، فضای آموزشی و اولویت مدیریتی دانش آموزان در صورت استاندار بودن، سوالات مطرح شده توسط استاندار از دانش آموزان بود که ۳۵۰۰ اثر از نقاط مختلف استان ارسال شد و ۶۲ نفر به مرحله نمایشگاهی راه یافتند؛ بیشترین تاکید و مطالبه دانش آموزان در آثارشان آسیب های اجتماعی، بحران آب، اشتغال، نشاط اجتماعی و فعالیت های اردویی بود که می تواند برای مدیریت آموزشی راهگشا باشد.  

دستورانی اظهار داشت: از دیگر فعالیت های  آموزش و پروش استان سمنان ایجاد سامانه الکترونیکی معلمان نمونه است که به زودی از آن بهره بردای می شود تا انتخاب معلمان نمونه به صورت الکترونیکی و با دقت و کیفیت بیشتر انجام شود،  همچنین ایجاد سامانه پشتیبانی شبکه آموزشی شاد و پاسخگویی دقیق به سوالات معلمان و اولیا برای شناخت و کارایی بهتر  از دیگر اقدامات اداره کل استان در هفته معلم است.  

در مراسم تجلیل از معلمان نمونه از  ۱۲ معلم با نام های مینو منصوری، ربابه علی بیگی، محمدرضا ناصری، محمدرضا نوروزی، زهرا آج قلی، کریم مرادی، فیروزه صمدیان تبار، مریم جاویدمهر، فاطمه عزالدین، سید اسماعیل کیا، مهدی عبیری و فائره کمیجانی قدردانی شد. 

برچسب‌ها سمنان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نقاشی معلم شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نقاشی معلم دانش آموزان سمنان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نقاشی معلم دانش آموزان استان سمنان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۸۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشستی از جنس مدرسه در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در نشست صمیمی با اصحاب رسانه   در  دبیرستان صدیقه کبری ناحیه ۲ خرم آباد گفت: در هفته بزرگداشت مقام معلم حدود  ۳۰۰ برنامه  شامل دیدار جمعی از معلمان نمونه با  مقام معظم رهبری ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه در سطح استان ،عطر افشانی گلزار شهدا ،تجلیل از معلمان نمونه و فداکار، شمیم خدمت در مصلی، برگزاری نشست‌های خبری، حضور مسئولان در مدارس و تبریک این هفته به معلمان  برگزار می شود.
همچنین خبرنگاران شرکت کننده در این مراسم با حضور در کلاس های درس و اهدای گل به مقام شامخ معلم ادای احترام کردند. 

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشستی از جنس مدرسه در لرستان
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • رسالت معلم ،‌ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان است
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»