Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار قزوین گفت: به مناسبت هفته گرامیداشت شوراهای شهر و روستا، 6 پروژه با اعتبار 37.8 میلیارد ریال، در مجموعه مدیریت شهری قزوین افتتاح شد.

به گزارش برنا از قزوین طاهرخانی در جمع اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، شهرداران مناطق و معاونانشهردار و اصحاب رسانه گفت: از مولفه های مهم شهرسازی انسان محور، توسعه پیاده مداری و تامین سلامت جسم و روان شهروندان است، در این راستا مجموعه مدیریت شهری قزوین درصدد است، پروژه هایی با رویکرد انسان محور اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته گرامیداشت شورای شهر، 6 پروژه سلامت محور، در راستای نهضت پیاده راه سازی و با رویکرد انسان محوری، در سه منطقه شهر افتتاح شد.

این مقام مسئول با بیان این که دو پروژه پیاده راه سازی خیابان راه آهن و خیابان آیت الله طالقانی در منطقه یک شهرداری قزوین افتتاح شد، گفت: این پروژه ها با هدف تسهیل در عبور و مرور شهروندان، زیباسازی معبر، دفع و هدایت آب های سطحی و فصلی و توسعه عدالت محور شهر، اجرا شده است.

وی ادامه داد: پروژه پیاده راه سازی خیابان آیت الله طالقانی، به مساحت هزار و 750 مترمربع با اعتبار بالغ بر 13 میلیارد ریال، در لاین شرقی این معبر اجرا و هزار و 750 مترمربع اجرای کفپوش، 750 متر جدول گذاری، 320متر لوله گذاری، 750 متر مکعب بتن ریزی و 1000 متر مکعب خاکبرداری انجام شده است.

طاهرخانی افزود: در اجرای پروژه پیاده راه سازی خیابان راه آهن، با اعتبار بالغ بر 11 میلیارد ریال، سه هزار و 863 مترمربع کفپوش، هزار و 500 متر جدول گذاری،500 متر مکعب بتن ریزی و 950 متر مکعب خاکبرداری انجام شده است.

شهردار قزوین گفت: پروژه پیاده رو سازی خیابان های سعدی شمالی، بوعلی و بلوار مدرس با هدف بهسازی پیاده رو های  شهر قزوین در راستای نهضت پیاده رو سازی اجرا و به مناسبت هفته شورا افتتاح شد.

وی ادامه داد: پروژه پیاده رو سازی خیابان های سعدی شمالی به مساحت 2 هزار و سیصد متر و اعتبار 2.4 میلیارد ریال، خیابان بوعلی بهه مساحت 3 هزار و 400 متر مربع و با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد ریال و پروژه پیاده راه سازی بلوار مدرس به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع و اعتبار 13 میلیارد ریال در منطقه دو شهرداری قزوین انجام شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در این سه پروژه در مجموع 10 هزار و 200 متر مربع مسیر ویژه عبور نابینایان ایجاد شده است.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: پروژه جاده قهرمانان سلامت در بلوار امام علی(ع)، از پروژه های سلامت محور شهرداری قزوین است که در منطقه سه شهرداری قزوین اجرا شده و فاز اول آن به بهره برداری رسید.

وی گفت: با توجه به تلاش های کادر بهداشت و درمان در مقابله با شیوع ویروس کرونا، این پروژه شهری به نام «قهرمانان سلامت» نامگذاری شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این پروژه به مساحت سه کیلومتر در دو فاز اجرا شده که فاز اول آن به مساحت یک و نیم کیلومتر پیاده راه و ۳ هزار مترمربع فضای سبز با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد ریال به مناسبت روز شورا افتتاح شد.

شهردار قزوین یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای رعایت فاصله گذاری اجتماعی، آیین بهره برداری از پروژه های مجموعه مدیریت شهری، به صورت ویدئو کنفرانس و در سالن مفاخر شهرداری قزوین برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرسازی پیاده راه سازی پروژه پیاده راه سازی اعتبار بالغ مناسبت هفته شهرداری قزوین شهردار قزوین میلیارد ریال سازی خیابان افتتاح شد پیاده رو متر مکعب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۸۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه زمان آغاز فعالیت‌های پروژه روستایی را از تیرماه سال ۱۴۰۱ در دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) در حال انجام است. وخدماتی که در دو سال گذشته در حوزه محرومیت‌زدایی انجام شده معادل اقدامات ۱۵ سال گذشته است.
داودی با اشاره به اینکه دو پروژه آبرسانی مجتمع امام علی (ع) یک و دو برای شهرستان کرمانشاه در حال اجرا است گفت: وی با اشاره به اینکه آبرسانی به ۳۲۵ روستا در استان آماده افتتاح و بهره‌برداری است

وی افزود: از این تعداد ۲۱۰ روستا در قرارگاه محرومیت‌زدایی توسط سپاه و ۱۱۵ روستا در قالب پروژه ملی و روستایی اجرا شده که طی یک یا دو ماه آینده افتتاح می‌شوند.

وی گفت: در حوزه آبرسانی روستایی تاکنون ۶۲۵ کیلومتر لوله گذاری و ۱۵۳ باب مخزن، ۴۹ باب ایستگاه پمپاژ احداث و ۴۶ چاه حفر شده و در مجموع ۴۵ هزار نفر از آب شرب بهره‌مند خواهند شد.

داودی با اشاره به اینکه دو پروژه آبرسانی مجتمع امام علی (ع) یک و دو برای شهرستان کرمانشاه در حال اجرا است افزود: پروژه مجتمع امام علی (ع) یک، یک حلقه چاه عمیق حفر، ۲۱ باب مخزن و پنج باب ایستگاه پمپاژ احداث و ۸۰ کیلومتر لوله گذاری انجام شده است.

وی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه بیش از ۲۰۰۰ هم استانی از آب شرب پایدار بهره‌مند خواهند شد گفت: این روستاییان هیچ نوع دسترسی به آب آشامیدنی نداشتند و تاکنون آبرسانی سیار داشته یا از چشمه‌های محلی غیربهداشتی استفاده کرده‌اند و اکنون برای نخستین بار از آب سالم و شبکه آب و خطوط انتقال منتفع می‌شوند.
داودی با بیان اینکه این روستا‌ها آخرین روستا‌های شهرستان کرمانشاه منتهی به شهرستان اسلام‌آباد غرب هستند افزود: از ۱۸ روستای مذکور هشت روستا امروز از آب شرب بهره‌مند شدند و آبرسانی به ۱۰ روستای دیگر نیز تا پایان اردیبهشت افتتاح خواهد شد؛ که با افتتاح این طرح‌ها بیش از دوهزار هم استانی برای نخستین بار از آب سالم و شبکه آب شرب پایدار بهره‌مند شدند؛ که هیچ نوع دسترسی به آب آشامیدنی نداشتند و آبرسانی سیار یا از چشمه‌های محلی غیربهداشتی استفاده کرده‌اند.
وی مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب کرمانشاه ۱۴۰۴ وارد مدار می‌شود گفت: که در واقع یکی از پروژه‌های مهم و مطالبات جدی این کلانشهر محسوب می‌شود که از نظر مسائل بهداشتی، زیست محیطی و صنعتی بسیار اثرگذار خواهد بود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: تصفیه فاضلاب ۳۲۴ هزار نفر از جمعیت شهر کرمانشاه در مدول شمالی این تصفیه خانه در حال انجام است و نیاز کرمانشاه این است که دو تصفیه خانه ۴۰۰ هزار نفری نیز ساخته شود.
وی عنوان کرد: اکنون مدول دو تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیت ۴۰۰ هزار نفر در حال ساخت است و آخرین تکنولوژی‌های جهان در حوزه تصفیه فاضلاب با بالاترین امکانات در آن استفاده خواهد شد.
داودی با اشاره به اینکه ظرفیت این تصفیه‌خانه ۶۷ هزار مترمکعب در شبانه‌روز است و بخش‌هایی از کرمانشاه را تحت پوشش قرار می‌دهد گفت: ساخت این تصفیه خانه در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ شروع شده و با توجه به اینکه مصوبه سفر رئیس جمهور بوده و اعتباری به آن تخصیص داده شده اکنون ۲۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دیگر خبرها

  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال