Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی برای رساندن کمک‌های مومنانه خیران گلستانی به دست نیازمندان اجرا شد. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، خیران گلستانی بازهم سنگ تمام گذاشتند و این بار در رزمایش مواسات و همدلی، یاری‌رسان نیازمندان و محرومان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله دوم این رزمایش در مصلی وحدت گرگان با حضور آیت‌الله نورمفیدی و استاندار گلستان به اجرا درآمد تا کمک‌های مومنانه خیران این استان به دست نیازمندان برسد.

در مرحله دوم این رزمایش 3 هزار و 500 سبدغذایی بین نیازمندان توزیع شد. آنطور که مسئولان استان می‌گویند تا پایان ماه مبارک رمضان 200 هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

گزارش/ توزیع غذای گرم، شیرینی و تهیه بسته‌های معیشتی برای همراهی با نوای "مواسات و کمک مومنانه" + فیلم و تصاویرتوزیع 2000 بسته معیشتی در مهران در قالب «کمک مومنانه» به‌روایت تصویرنماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:مسجد محوری از نقاط ارزشمند جهادگران در طرح کمک مومنانه است

انتهای پیام/582/ ز

R41471/P/S6,70/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ دانش آموزان هم ضمن فرا گرفتن درس عملی نوعدوستی و انفاق از معلم هایشان به تقدیر از محبت و همدلی آن‌ها پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان
  • ایران تحت اشغال به روایت تصاویر متفقین / شتاب فوق العاده مرسدس بنز‌ای ام جی ۲۰۲۴ / چگونه روانشناس در مغز ما تغییر ایجاد می‌کند؟ / ترفند فیلمبرداری مخفی با آیفون
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود