Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@17:31:34 GMT

افتتاح ۶ طرح در شهر قزوین

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۹۱۵۵

افتتاح ۶ طرح در شهر قزوین

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین گفت: به مناسبت هفته گرامیداشت شورا‌های شهر و روستا، ۶ طرح سلامت محور، در زمینه نهضت پیاده راه سازی و با رویکرد انسان محوری در سه منطقه شهر افتتاح شد.

به گفته طاهرخانی، برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۳۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول با بیان این که دو پروژه پیاده راه سازی خیابان راه آهن و خیابان آیت الله طالقانی در منطقه یک شهرداری قزوین است، گفت: این پروژه‌ها با هدف تسهیل در عبور و مرور شهروندان، زیباسازی معبر، دفع و هدایت آب‌های سطحی و فصلی و توسعه عدالت محور شهر، اجرا شده است.

او ادامه داد: پروژه پیاده راه سازی خیابان آیت الله طالقانی، به مساحت هزار و ۷۵۰ مترمربع با اعتبار بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال، در لاین شرقی این معبر اجرا و هزار و ۷۵۰ مترمربع اجرای کفپوش، ۷۵۰ متر جدول گذاری، ۳۲۰ متر لوله گذاری، ۷۵۰ متر مکعب بتن ریزی و ۱۰۰۰ متر مکعب خاکبرداری انجام شده است.

طاهرخانی افزود: در اجرای پروژه پیاده راه سازی خیابان راه آهن، با اعتبار بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال، سه هزار و ۸۶۳ مترمربع کفپوش، هزار و ۵۰۰ متر جدول گذاری، ۵۰۰ متر مکعب بتن ریزی و ۹۵۰ متر مکعب خاکبرداری انجام شده است.

شهردار قزوین گفت: پروژه پیاده رو سازی خیابان‌های سعدی شمالی به مساحت ۲ هزار و سیصد متر و اعتبار ۲.۴ میلیارد ریال، خیابان بوعلی به مساحت ۳ هزار و ۴۰۰ متر مربع و با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و پروژه پیاده راه سازی بلوار مدرس به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع و اعتبار ۱۳ میلیارد ریال در منطقه دو شهرداری قزوین انجام شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در این سه پروژه در مجموع ۱۰ هزار و ۲۰۰ متر مربع مسیر ویژه عبور نابینایان ایجاد شده است.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: پروژه جاده قهرمانان سلامت در بلوار امام علی (ع)، از پروژه‌های سلامت محور شهرداری قزوین است که در منطقه سه شهرداری قزوین اجرا شده و فاز اول آن به بهره برداری رسید.

او گفت: با توجه به تلاش‌های کادر بهداشت و درمان در مقابله با شیوع ویروس کرونا، این پروژه شهری به نام «قهرمانان سلامت» نامگذاری شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این پروژه به مساحت سه کیلومتر در دو فاز اجرا شده که فاز اول آن به مساحت یک و نیم کیلومتر پیاده راه و ۳ هزار مترمربع فضای سبز با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به مناسبت روز شورا افتتاح شد.

شهردار قزوین یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای رعایت فاصله گذاری اجتماعی، آیین بهره برداری از پروژه‌های مجموعه مدیریت شهری، به صورت ویدئو کنفرانس و در سالن مفاخر شهرداری قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری قزوین طرح عمرانی پروژه پیاده راه سازی اعتبار بالغ شهرداری قزوین شهردار قزوین میلیارد ریال سازی خیابان متر مکعب ۷۵۰ متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی سقائیان‌نژاد پیش از ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار کرد: در دهه کرامت بالغ بر ۶۵ موضوع در ستاد شهرداری قم برنامه ریزی شده است و افتتاح چند هزار میلیارد پروژه از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

شهردار قم اضافه کرد: برگزاری نشست شوراهای اسلامی شهرهای کشور به میزبانی استان قم از جمله برنامه‌های شهرداری در دهه کرامت می‌باشد.

سقائیان نژاد خاطرنشان کرد: کرامات و برکات شهرهای مقدس مشهد و قم بواسطه دوبارگاه امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) است.

کد خبر 6092196

دیگر خبرها

  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم