Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیمی گفت: مسابقه اینترنتی «دست های مهربان» با هدف حمایت از استعدادهای برتر در زمینه های مختلف و به منظور افزایش جذابیت اوقات فراغت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علیرضا رحیمی»  ضمن اعلام خبر برگزاری مسابقات اینترنتی دست های مهربان و لیوان چینی به منظور افزایش جذابیت اوقات فراغت گفت: مسابقه استعدادیابی دست های مهربان در راستای حمایت از استعدادهای برتر در زمینه های مختلف برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج افزود: علاقمندان به شرکت در مسابقه دست های مهربان می توانند استعدادهای خود در زمینه های ورزشی، علمی، اختراعات، مذهبی، آشپزی، خوانندگی و نوازندگی، خلاقیت های فردی و خانوادگی جالب در منزل و طرح های مدنظرشان را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی مهلت ارسال آثار را تا 20 اردیبهشت ماه اعلام و مطرح کرد: به نفرات برگزیده این مسابقه جوایز ارزنده ای از جمله دوچرخه، نیم ست نقره، دستگاه بازی ایکس باکس، هفت عدد کارت هدیه 200 هزار تومانی و 10 عدد کارت هدیه 100 هزار تومانی اهدا خواهد شد.

رحیمی بیان کرد: بازی مفرح لیوان چینی نیز نوعی ورزش است که به گسترش مهارت و عملکرد هر دو سوی بدن فرد کمک می کند و سطح کارایی سمت راست مغر را که مرکز هوشیاری، تمرکز و خلاقیت فردی است افزایش می دهد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با اشاره به برگزاری این مسابقه در دو گروه دختران و پسران عنوان کرد: دختران و پسران علاقمند در چهار رده سنی زیر هفت سال، هفت تا 10 سال، 10 تا 13 سال و 13 سال به بالا می توانند در این مسابقه با یکدیگر به رقابت بپردازند.

وی در خصوص قوانین و مقررات بازی لیوان چینی بیان کرد: راست دست ها با دست راست و چپ دست ها با دست چپ بازی را آغاز می کنند و هنگام چیدن دست ها نباید به حالت ضربدر در بیایند. مدت زمان کلیپ های ارسالی 15 تا 20 ثانیه و مهلت ارسال آثار نیز از سوم تا بیستم خردادماه است.

رحیمی اعلام کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه جهت دریافت لیوان های مخصوص بازی از 20 تا 30 اردیبهشت ماه به اداره نگهداری، تجهیز و توسعه اماکن ورزشی و تفریحی شهرداری کرج به نشانی چهارصد دستگاه، جنب استخر دانش مراجعه کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با بیان اینکه کلیپ های آموزشی این مسابقه بر روی سایت سازمان فرهنگی شهرداری (سمت چپ سایت، آوا و سیمای فرهنگی شهر کرج) بارگذاری شده است، افزود: جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32719270 تماس گرفته شود.

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: علیرضا رحیمی دست های مهربان مسابقه اینترنتی شهرداری کرج دست های مهربان سازمان فرهنگی شهرداری کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد