Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن در گفت‌وگوهای این کشور در مورد مسائل سیاسی و انسانی یمن با سفرای کشورهای عضو شورای امنیت گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد عبدالسلام»، رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن در گفت‌وگوها و مذاکرات این کشور با سفرای کشورهای عضو دائم شورای امنیت دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره یمن، عبدالسلام گفت که امروز طی این دیدار، در مورد مسائل سیاسی و انسانی یمن با این سفرا به صورت مفصل و گسترده صحبت کرده است.

او گفت که در این دیدار اثبات کرده است که دولت نجات یمن به دنبال صلح در این کشور است و برای این منظور، ابتکارعمل‌هایی در گذشته پیشنهاد داده شده است که آخرین آن‌ها، چشم‌انداز سیاسی و قبل از آن چشم‌انداز ریاستی بود.

رئیس هیأت مذاکره کننده یمن گفت که در دیداری که با «مارتین گریفیتس»، فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن داشته بر اهمیت تداوم گفت‌وگوها به منظور توقف جنگ و لغو محاصره این کشور تأکید کرده است.

یمن از ابتدای سال ۱۳۹۴ (۲۰۱۵) هدف حملات هوایی و زمینی ائتلاف سعودی و اماراتی قرار گرفته و طی این مدت در محاصره زمینی، دریایی و هوایی این ائتلاف بوده و نتیجه این حملات و محاصره، ده‌ها هزار کشته و زخمی بوده است و بر اساس آمار سازمان‌های بین‌المللی، هر ۱۲ دقیقه یک کودک یمنی بر اثر بیماری و سوء تغذیه جان خود را از دست می‌دهد.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: یمن محمد عبدالسلام دولت نجات ملی یمن دولت نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، نشست مشترک اعضای هیأت وزیران به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

این اجلاس، اولین نشست مشترک هیأت دولت به ریاست رئیس جمهور با استانداران در سال جاری است. سال گذشته نیز دو بار این نشست برگزار شده بود.

این خبر در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟
  • مکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • چگونگی نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در برخورد با جنگ غزه در تاریخ ثبت خواهد شد
  • مصائب فلسطینیان خواهد گذشت، اما چگونگی نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در تاریخ ثبت می‌شود
  • زندان‌های مازاد مولدسازی می شوند