Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه اینستاگرامی منتسب به دفتر و حفظ نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، ویدیوئی از دیدار رهبر انقلاب اسلامی با روسای کشورهای چین و کره شمالی منتشر کرد و بخشی از سخنان ایشان در جلسه هیئت دولت، مورخ ۲۰ اردیبهشت و پس از بازگشت از سفر بیان کرده‌اند را مرور می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، اردیبهشت ۱۳۶۸، به کشور‌های چین و کره شمالی سفر کردند. این سفرها، افزون بر دیدار‌های رسمی سیاسی میان سران کشورها، از نظر فرهنگی و اقتصادی هم دارای اهمیت قابل توجه بود. این واپسین سفر خارجی ایشان در دوران ریاست جمهوری بود. یک ماه بعد و پس از وقوع واقعه تلخ رحلت حضرت امام خمینی (قدس سره) و انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری انقلاب، پرونده‌ی سفر‌های خارجی ایشان تا به اکنون بسته شد..

اما درباره‌ی چرایی و اهمیت این سفر، بخشی از سخنان ایشان که در جلسه هیات دولت، مورخ ۲۰ اردیبهشت و پس از بازگشت از سفر بیان کرده‌اند را مرور می‌کنیم:

«محک بسیار ارزشمندی که در نتیجه جنگ تحمیلی برای ملت ما در شناسائی دوستان و دشمنان بدست آمده است، تجربه‌ی گرانبهائی است که در تنظیم روابط ما با کشور‌های مختلف جهان مورد توجه مقصد خواهد گرفت؛ و انجام این سفر و تفاهمات حاصله در آن بنحوی اطمینان بخش مناسبات دوستانه‌ی ملت و دولت ما را با ملت و دولت این دو کشور افزایش خواهد داد. مناسبات تاریخی گذشته و سلایق مبارزاتی مشابه و همچنین تجربیات موفق در کشور ما و این دو کشور استعداد نهفته‌ای است که با ادامه‌ی این رفت و آمد‌ها بارور خواهد شد و نباید به زمینه‌ی ارتباطات ومبادلات در حیطه‌های صنعتی، تکنولوژیک و علمی منحصر شود.» ۶۸/۲/۲۰‌ "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهبر انقلاب کشور چین کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • ببینید/ مروری بر نقشه‌های تاریخی و مشهور جهان که نام خلیج فارس بر تارک‌شان می‌درخشد
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • جمعی از معلمان روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان سراسر کشور چهارشنبه با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان در روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی عملیات وعده صادق