Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@20:33:46 GMT

فال درخت متولدین ماه های مختلف

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۹۸۴۵

فال درخت متولد هر ماه یکی دیگر از جذابترین فال ها برای شما عزیزان است که در ادامۀ این مطلب می توانید درخت ماه تولد خود را براساس روز آن پیدا کرده و خصوصیات اخلاقی خود را بشناسید. ناطقان:  فال و طالع بینی برای بسیاری از افراد اهمیت ویژه ای دارد و هر فردی مشتاق است با هر روشی پی به خصوصیات درونی و ظاهری خود ببرد در این بخش از سرگرمی سایت بر اساس تاریخ تولدتان درخت مورد نظر را انتخاب نموده و درلیست پایین آن را پیدا نموده و خصوصیات اخلاقی خود را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فال درخت


درخت نارون
24تیر الی 3 مرداد

درخت سرو
4مرداد الی 13مرداد

درخت سپیدار
14مرداد الی 22 مرداد

درخت سدر
23مرداد الی 1 شهریور

درخت کاج
2شهریور الی 11 شهریور

درخت بید مجنون
12شهریور الی 21 شهریور

درخت لیمو ترش
22شهریور الی 31 شهریور

درخت زیتون
1 مهر

درخت فندق
2مهر الی 11 مهر

درخت سماق کوهی
12مهر الی 21 مهر

درخت افرا
22مهر الی 1 آبان

درخت گردو
2آبان الی 20 آبان

درخت شاه بلوط
21 آبان الی 30 آبان

درخت زبان گنجشک
1آذر الی 10 آذر

درخت آلش
11آذر الی 20 آذر

درخت انجیر
21آذر الی 30 آذر

درخت راش
1 دی

درخت سیب
2دی الی 10 دی

درخت صنوبر
11دی الی 21 دی

درخت نارون
22دی الی 4 بهمن

درخت سرو
5بهمن الی 14 بهمن

درخت سپیدار
15بهمن الی 19 بهمن

درخت سدر
20بهمن الی 29 بهمن

درخت کاج
30بهمن الی 9 اسفند

درخت بید مجنون
10اسفند الی 19 اسفند

درخت لیمو ترش
20 اسفند الی 20 اسفند

درخت بلوط
1 فروردین

درخت فندق
2فروردین الی 11 فروردین

درخت سماق کوهی
12فروردین الی 21 فروردین

درخت افرا
22فروردین الی 31 فروردین

درخت گردو
1اردیبهشت الی10اردیبهشت

درخت سپیدار
11اردیبهشت الی 24 اردیبهشت

درخت شاه بلوط
25اردیبهشت الی 3 خرداد

درخت زبان گنجشک
4خرداد الی 13 خرداد

درخت آلش
14خرداد الی 23 خرداد

درخت انجیر
24خرداد الی 2 تیر

درخت توس
3 تیر

درخت سیب
4تیر الی 13 تیر

درخت صنوبر
14تیر الی 23 تیر


درخت توس ( الهام پذیر)

با نشاط و خوش پوش مهربان و در عین حال متظاهر افراط در هیچ کاری را دوست ندارند. از ابتذال متنفرند و زندگی در طبیعت و آرامش را دوست دارند.... خیلی احساساتی نمیباشند. کمی بلند پرواز و پر از قوه تخیل میباشند. و از وجودی آرام و راضی کننده سود میبرند.

درخت راش (خلاق)

دارای سلیقه خوب و دارای قدرت سازماندهی بسیار بالایی در زندگی و شغل خود میباشند. همیشه نگران وضعیت ظاهری خود میباشند آنها رهبران خوبی هستند که غالباً ریسکهای غیر ضروری انجام نمیدهند . این گروه به تناسب اندام خود از طریق رژیم, ورزش و غیره بسیار علاقه مندند.

درخت زبان گنجشک (بلند پرواز)

پر نشاط و سر زنده و به میزان بسیار زیاد جذاب میباشد این گروه از روی انگیزه آنی و بدون فکر قبلی عمل میکند , پافشاری در هر کاری از خصوصیات آنهاست. از انتظار واهمه ای ندارد. جاه طلب و باهوش و پر استعداد و علاقه مند به بازی با سرنوشت میباشند اصولاً دارای تمایلات خود خواهانه و در عین حال بسیار قابل اعتماد و درستکار میباشد آنها چون عاشقی محتاطند که بعضی اوقات مغزش بر قلب حکم رانی میکند.

درخت سیب (عاشق)

این افراد فریبنده, جذاب و سراسر پر از انرژی مثبت میباشند.اهل خوش و بش حادثه جو حساس و همیشه عاشق اند. دوست دارند عاشق باشند و همیشه عاشقشان باشند. با وفا زوجی پر محبت- بسیار بخشنده و پر استعداد و اصولاً برای امروز زندگی میکنند - آنها فیلسوفانی با فکر آزاد میباشند که دارای قوه تخیل بسیار بالا هستند

درخت نارون(شریف)

دارای سرشتی مثبت بوده و با سلیقه لباس میپوشند علاقه ای به بخشیدن خطاهای دیگران ندارند . همواره بشاش و علاقه ای به رهبری کردن دارند و دوست ندارند از کسی اطاعت کنند.شریکی صادق و مهربانند که دوست دارند برای دیگران تصمیم بگیرند - نجیب زاده - دست و دلباز و طبع خوبی برای شوخی دارند.

درخت شاه بلوط (صادق)

این گروه سیاستمدارانی مادرزادند دارای توان بالا در قضاوت بوده و علاقه مند به تاثیر گذاری بر روی دیگران میباشند . اغلب فکر میکنند که دیگران آنها را درک نمیکنند فقط یک بار عاشق میشوند و برای پیدا کردن جفت خود دچار مشکلات زیادی میشوند.

درخت سرو (با وفا)

قوی,عضلانی سازگار و قانع به آنچه که زندگی به آنها میدهد . خوشبین و خوشنود بوده و بسیار علاقه مند به پول و دانش میباشند و از تنهایی متنفرند.عاشقی احساساتی اند که هرگز نمیتوانند راضی گردند. بسیار مهربان بوده سرکش و بی دقتند و سریع خشمگین میشوند.

درخت سدر (صمیمی)

دارای زیبایی نادری میباشند و میدانند چگونه با محیط سازگار شوند - به تجملات علاقه دارند و از سلامتی خوبی برخوردارند. فردی خجالتی نمیباشند. غالباً دیگران را کمتر از خود میبینند و دارای اعتماد به نفس بسیار بالایی هستند. مصمم و علاقه مند به گروه افرادی زبردست و دارای خوش بینی سالم میباشند. همواره منتظر یک عشق واقعی اند و قادر به گرفتن تصمیم های سریع هستند

درخت فندق (غیرعادی)

دلربا - بی صبر و خیلی فهیم میباشند. مبارزی فعال برای جنبشهای اجتماعی بوده محبوب و عاشقی دم دمی مزاج به حساب می آیند. این گروه شریکی بردبار و در قضاوت بسیار دقیق میباشند.

درخت گردو (پر شور)

سخت گیر عجیب و پر از تضاد بوده و اغلب خودخواه میباشند. پرخاشجو دارای عکس العملهای غیر منتظره میباشند. افراد این گروه نجیب و دارای افقی گسترده میباشند که فی البداهه عمل میکنند. بلند پروازی آنها نامحدود بوده و هرگز انعطاف پذیر نمیباشند. آنها شریکی دشوار و غیر عادی بوده که اغلب دوستشان ندارند ولی همواره مورد تحسین قرار میگیرند. بسیار حسود و احساساتی بوده و هرگز اه مصالحه نمی باشند.

درخت سماق کوهی(احساساتی)

پر از بشاشیت و دارای موهبت خودخواه نبودن میباشند.. جنب و جوش ناآرامی و پیچیدگیها را دوست دارند.. هم وابسته و هم مستقل اند. سلیقه خوبی داشته و هنرمندان احساساتی میباشند. آنها میتوانند شریک خوبی برای زندگی باشند که متاسفانه قدرت بخشش آنها بسیار کم است.

درخت انجیر (حساس)

خیلی قوی و مستقل بوده و به تناقضات و حرفهای نامربوط میدان نمیدهند - زندگی را دوست دارند و همینطور خانواده - بچه ها و حیواناتشان را - شوخ طبع بوده و تنبلی و بطالت علاقه ای ندارند این گروه دارای استعداد و هوش بالفطره میباشند

درخت زیتون(خردمند)

عاشق خورشید و گرما میباشند. آنها افرادی معقول و متعادل بوده که از پرخاش و خشونت خود دوری میکنند. بردبارند و بشاش و در صحنه های زندگی بسیار خونسرد رفتار میکنند.این گروه بسیار حساس بوده و فارغ از حسادت میباشند. آنها عاشق خواندن و شرکت کردن در جمع مردم خبره میباشند.

درخت بلوط (شجاع)

طبعی قوی دارند دلیر و نیرومند میباشند و در کارها بسیار سختگیر و مستقل عمل میکنند . حساس بوده و به تغییر علاقه ای ندارند.. همیشه پایشان را روی زمین نگه می دارند و اهل عمل می باشند.

درخت آلش (خوش سلیقه)

دارای زیبایی آرامش بخش بوده و همواره نگران وضع ظاهر خود می باشند. خوش سلیقه بوده و تا جایی که امکان دارد به خود سخت نمیگیرند همواره یک زندگی منظم و معقول را هدایت می کنند. این گروه به ندرت با احساسات خود خوشحال میشوند و همیشه به دنبال مهربانی و آگاهی در یک شریک احساساتی میباشند. اغل به مردم بد گمان بودهو هیچ وقت به تصمیمات خود اعتماد ندارند. افراد این دسته بسیار با وجدان می باشند.

درخت صنوبر (مرموز)

دارای سلیقه ای غیر عادی و خوب بوده که تا حدی دارای گرایشات خود خواهانه میباشند. این افراد با نزدیکان خود مدارا نموده و تا اندازه ای فروتن میباشند. آنها خلاق کله شق بوده و دارای دوستان بسیار زیاد و بلند پروازی آنها بسیار زیاد میباشد این دسته از مردم بسیار قابل اعتماد میباشند.

درخت افرا (مستقل)

یک فرد معمولی نمی باشند. آنها پر از تخیل و ابتکارند ولی در عین حال خجالتی و محتاط و کم حرف میباشند. این گروه مغرور و دارای اعتماد به نفس بالایی می باشند آنها تشنه تجربیات جدید بوده که در بعضی اوقاتعصبی می شوند.افراد این دسته دارای پیچیدگی های فراوان بوده و از نعمت حافظه خوب برخوردار میباشند. آنها براحتی یاد میگیرند که زندگی عشق پیچیده دارد ولی می خواهند همواره تاثیر گذار با شند

درخت بید مجنون ( مالیخولیایی و رویایی )

زیبا و پر از مالیخولیا. جذاب وبسیار وابسته به حس تلقین می باشند. از هرچیز زیبا و پر سلیقه خوششان می آید عاشق سفر بوده و میتوانند تحت تاثیر قرار گیرند. آنها دم دمی مزاج صادق- خیال باف و بی قرارند ولی در عین حال پرتوقع و دارای بصیرتی بالا می باشند . همواره رنج می کشند ولی اغلب شریکی محکم پیدا می کنند

درخت لیمو ترش (دودل)

آنچه را زندگی برایش مقرر ساخته خونسردانه می پذیرد. از جنگیدن استرس و رنج کشیدن بیزار است و از تنبلی و بطالت خوشش نمی آید. این گروه اغلب ملایم و دل رحم بوده و برای دوستان خود بسیار وفادار میباشند . با استعداد بوده ولی از پشتکار کمی برخوردار می باشند و برای همین کمتر استعداد خود را به شکوفایی می رسانند. اغلب در حال شکایت کردن بوده و از درجه حسادت بالایی برخوردارند

درخت سپیدار (بلاتکلیف)

بسیار اهل تجمل به نظر میرسند. خیلی اعتماد به نفس ندارندولی وقتی لازم باشداز خود جرات نشان میدهند. آنها طالب محیطی گرم میباشند. در انتخاب خود بسیار وسواس دارند و اغلب تنهاست. این گروه دارای طبعی هنرمندانه میاشند و گرایشی به سمت فلسفه دارند. دارای سازماندهی خوبی است و در هر موقعیتی قابل اعتماد است و روابط را بسیار جدی میگیرد.

درخت کاج( منحصر به فرد)

به شراکت های موافق عشق می ورزند. آنها میدانند که زندگی را چگونه راحت بگیرند. بسیار فعال و طبیعت گرا می باشند. این گروه افرادی قابل اعتماد و اهل عملند که بسادگی عاشق میشوند ولی احساسات سریعاً او را می سوزاند و تا رمانی که ایده آل خود را نیابد همه چیز برای او نا امید کننده است. در روابط عاشقانه باید مراقب قلب ساده و صمیمی آنها بود که شکسته نشود.
برچسب ها: سرگرمی ، فال ، درخت ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سرگرمی فال درخت ناطقان علاقه مند قابل اعتماد دوست دارند باشند درخت عین حال علاقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال انبیا فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال انبیا یا فال انبیا الهی یکی از قدیمی‌ترین فال‌ها میان ایرانیان از گذشته تا امروز است. روزانه بسیاری از افراد برای انجام کار‌های روزانه به فال انبیا الهی رجوع می‌کنند. افرادی که باور عمیقی به انبیا الهی دارند با گرفتن این نوع فال در تصمیم‌گیری روزانه مسیر درست را پیدا می‌کنند و هم از نظر آرامش روانی، تسکین‌خاطر پیدا می‌کنند. 

به گزارش «زی‌سان»، در فال انبیا شما نتیجه فال خود را با توجه به یکی از ۲۶ انبیا الهی شامل: حضرت آدم، حضرت ابراهیم، حضرت ادریس، حضرت اسحاق، حضرت اسمائل، حضرت الیاس، حضرت ایوب، حضرت خضر، حضرت داوود، حضرت زکریا، حضرت سلیمان، حضرت شعیب، حضرت شیث، حضرت صالح، حضرت عیسی، حضرت محمد، حضرت موسی، حضرت نوح، حضرت هارون، حضرت هود، حضرت یحیی، حضرت یعقوب، حضرت یوسف و حضرت یونس خواهید دید.

فال انبیا برای آینده‌نگری و پیشبرد امورات در آینده نیز بسیار پر کاربرد است. آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال انبیا الهی واقعی فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت است.

فال انبیا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین 

 حضرت یعقوب

ای صاحب فال، از جنگ و جدال و نزاع فامیلی بر حذر باش که احتمال دارد عضوی از اعضای بدن تو نقصان پذیرد که به کرم و لطف پروردگار به زودی بهبود می‌یابد. اگر گم کرده یا مسافری داری و از آن خبر نداری ،خبر خوشی به تو می‌رسد و ترا از نگرانی‌ها نجات خواهد داد، پس شکر خدای را به‌جای آر و از انفاق به مستحق دریغ نکن تا پیوسته سالم و سلامت باشی، انشاء الله.

فال انبیا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

 حضرت یحیی

ای صاحب فال ، برتو بشارت باد که به زودی اسباب آسایش تو فراهم می‌گردد و از غم و اندوهی که داری خلاص می‌شوی و اگر هر قصدی داشته باشی اسباب آن فراهم می‌شود. سعی کن تصمیم عجولانه نگیری و راز خود را به نامحرم نگویی و هر روزی که گذشت غصه آن را نخوری و از آن روز برای بهبود فردای بهتر، بهتر بگیری و هرروزت را بهتر از روز پیش گردانی و شکر خدای به جای آری که موفق و درستگار خواهی شد، انشاءالله.

فال انبیا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

حضرت نوح

ای صاحب فال تو در جایی قرار گرفته‌ای که روح تو را عذاب می دهد و مرتب رنج می‌بری ولی با استعانت ازذات پروردگار به زودی روح تو از هر تفکری ناصواب آسوده می‌گردد و از گرفتاری‌های موجود خلاص می‌گردی و کاری مشروح به تو پیشنهاد می‌شود که از آن کار بهره مند خواهی شد. از بند خیالات واهی، نجات پیدا می‌کنی و آسوده خاطر می‌شوی، انشاءالله.


فال انبیا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

حضرت محمد  

ای صاحب فال! بشارت باد تورا که دشمنان تو مقهور شوند و مراد دل حاصل شود و فرمان خدا را انجام دهتا خداوند یار تو باشد و یکی تورا دوست می دارد و شب و روز در حق تو دعا می کند و از برکت دعای او عمرت دراز شود و کارت بالا گیرد و خداوند تو را نگاه می‌دارد و در کار خود صبر کن وراز دل با کسی نگو تا ایمن باشی. روز شنبه و دوشنبه بر تو مبارک است و اگر غایب داری خبر خوش بشنوی و به مراد دل برسی. ازدروغو غیبت حذر کن تا عاقبتت نیکو گردد. انشاء الله تعالی.

فال انبیا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

حضرت عیسی

ای صاحب فال! بدان و آگاه باش با این نیت که داری از غم خلاص شوی و عمرت دراز باشد و کارت بالا گیرد و دشمنانت مقهور گردند و هر روز عزت یابی. با آدم خوب هم‌نشینی کن و سفری در پیش داری برو که نیک است و نعمت بسیار یابی. هیچ غم مخور که خیانت در دل تو نیست و از برکت دعای پدر و مادر حق تعالی تو را نگه می‌دارد و اگر کسی در غربت داری به زودی برسد با دولت و سعادت و امسال بر تو مبارک باشد و بر دشمن ظفر یابی و هر نیت که داری خوب است به مراد دل برسی. در نماز اول وقت کوشا باش.

فال انبیا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

حضرت صالح

ای صاحب فال، عده ای (طالح) مردانی بدکار و تبهکار با ترفند یعنی: مکر و حیله و تزویر، قصد فریب تو را دارند که بهتر است بی خیال باشی و بروی خود نیاوری که به لطف عنایت پروردگار. کاری از پیش نمی‌برند و به تو گزندی نتوانند زد و تو از مکر آن‌ها مطلع می‌شوی و آنها رسوا می‌شوند، توکل به خدا کن و در انتخاب دوست دقت کن و به هرکس زود اعتماد مکن و راز خود را با کسی مگو تا موفق و کامیار باشی، انشاءالله.

فال انبیا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

حضرت یوشع

در زندگی در موقعیت و پست حساسی قرار می‌گیرد. چون با گروهی سرکش و مجرم سر و کار پیدا می‌کنید که لازم است آن‌ها را ارشاد و راهنمایی کنید اگر کاری را برای خدا انجام می‌دهید، از شکست در آن هراس نداشته باشید ممکن است یک زن با شما به نزاع بر خیزد. اگر صبور و بردبار باشید به نفع شما تمام می‌شود. یک سفر دریایی در طالع شما دیده می‌شود.

فال انبیا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

حضرت ابراهیم

ای صاحب فال! این نیّت که کرده ای به غایت خوب است و از غم رها گردی . قومی حاسد تو بودند، حق تعالی از فضل خود تو را از شرّ شان نگاه داشت و باید که به طاعت و عبادت مشغول با شی و حق تعالی در روزی به روی تو بگشاید و فرزند قابلی روزی تو خواهد بود. تو را چشم زخمی رسیده ، اما به خیر گذشت و از شر دشمن ایمن شوی و به مقصود دل برسی و همیشه خاطر خود را آسوده دار که آنچه دل تو می‌خواهد بدان می‌رسی. روز جمعه بر تو میمون و مبارک باشد، اما روزهای دیگر در میان خصومت مرو تا آن که به سلامت باشی و اگر غایبی داری خبر خوش بشنو. انشاء الله.

فال انبیا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

 حضرت الیاس

ای صاحب فال مژده باد تو را که آن قصد و آرزویی که سال‌ها در دل داری به زودی به تو می‌رسد ان شاء الله. باید که شکر کنی، سفری در پیش داری که از آن نفع بسیار به تو خواهد رسید و زود به سلامت بر می‌گردی و اگر نیت پیوند داری بدون مشورت عمل نکن که پشیمان شوی و خدای تعالی تو را حج روزی کند و زیارت پیغمبر (ص) دریابی. روز شنبه و پنجشنبه برای تو مبارک است و کاری که می‌کنی راست می‌آید و تندی مکن و صبر کن که کارها به صلاح تو آید اما چون ماه نو بینی بر روی خوش صورت نگاه کن تا بر تو خوش بگذرد و چیزی از غیب به تو برسد که روشنایی تو می‌باشد و از جائی که امید نداری به مراد دل برسی انشاء الله تعالی. از حال همسایه‌ها پرسش کن و اگر حاجتی داری انجام ده.

فال انبیا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین دی

حضرت زکریا

ای صاحب فال! در کار خود شتاب کن که آن کار شیطان است و عاقبت پشیمان خواهی شد. اما بشارت باد تو را که به دولت خواهی رسید و از جهت فرزند شاد شوی و قدم او بر تو مبارک است. هیچ غم مخور و یک دل باش. نگرانی داری ولیکن در دل خود غم راه مده که کارهایت زود اصلاح شود و اگر غایبی داری زود به تو رسد و امسال بر تو مبارک می‌باشد و تو را سفری در پیش است که در آن خیر بسیار بینی. روز چهارشنبه هر چه از درگاه خدا طلب نمائی به تو ارزانی دارد انشاء الله و قرآن زیاد بخوان که عاقبت به خیر خواهی شد. انشاء الله.

فال انبیا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

حضرت لوط

در زندگی با سختی‌هایی مواجه می‌شوید و با مردمی لاقید و بد عمل سر و کار پیدا می‌کنید و به رنج و زحمت می‌افتید همسری نصیب شما می‌شود که باید با او به احتیاط رفتار کنید وگرنه از مسیر صواب منحرف شده و شما را دچار مشکل می‌کند، باید مراقب باشی تا خود به بدعملی دیگران گرفتار نشنوید. در طالع شما سفر یا هجرتی دیده می‌شود که لازم است انجام بگیرد.

فال انبیا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

حضرت داوود

ای صاحب فال! بشارت باد تو را که بر سه قوم مهتری کنی و جمله در فرمان تو باشند. این چند روزه در اندوه بودی صبر کن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو. امسال رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت. تا چند روز دیگر خشنود می‌شوی و اگر غایبی داری خبر او می‌رسد و کارها به مراد تو خواهد شد ان شاالله. در نماز کوشا باش و از مردم پست و گناه کار دوری کن.

tags # فال انبیا ، فال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زخمِ کاری «قطع درختان» مرثیه‌ای بر پیکر سبز سنندج
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • آب آلبالو چه کمکی به دیابتی‌ها می‌کند؟
  • خوش‌شانسی دو موتورسوار از سقوط درخت (فیلم)
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه برای متولیدن ماه‌های مختلف امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال انبیا فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳