Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راهور خراسان رضوی با بیان اینکه ما اولین استانی در کشور هستیم که وکالتنامه‌های تعویض پلاک را تمدید کردیم، گفت: وکالتنامه شهروندانی که در بازه زمانی 24 اسفند ماه تا 5 اردیبهشت ماهه سال جاری منقضی شده است را بصورت خودکار 40 روز کاری تمدید کنیم تا مشکل شهروندان در این زمینه مرتفع شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، «سرگردانی مراجعان به مراکز تعویض پلاک» از سوژه‌هایی است که در سامانه «فارس من» ثبت شده و شهروندان درخواست رسیدگی آن را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار فارس در همین خصوص گفت‌وگویی با رییس پلیس راهور خراسان رضوی انجام داد و این دغدغه شهروندان را با وی مطرح کرد.

سرهنگ حمیدرضا دهنوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: با توجه به تعطیلی مراکز تعویض پلاک بر اثر شیوع کرونا، با هماهنگی و موافقت رییس کل دادگستری خراسان رضوی تصمیم گرفتیم وکالتنامه شهروندانی که در بازه زمانی 24 اسفند ماه تا 5 اردیبهشت ماهه سال جاری منقضی شده است را به صورت خودکار 40 روز کاری تمدید کنیم تا مشکل شهروندان در این زمینه مرتفع شود و بتوانند با همان وکالتنامه‌ای که دارند نسبت به تعویض پلاک اقدام کنند.

وی تاکید کرد: چنانچه شهروندان در این بازه زمانی(40 روز کاری) مراجعه نکنند وکالتنامه‌ها مجدد تمدید نمی‌شوند و باید وکالتنامه جدیدی تنظیم یا با مراجعه به مراکز ثبت اسناد رسمی آن را تمدید کنند.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی با بیان اینکه در این استان و به ویژه شهر مشهد کمترین میزان نارضایتی مردم از مراکز تعویض پلاک را در سطح کشور داشتیم، متذکر شد: ما اولین استانی در کشور هستیم که وکالتنامه‌های تعویض پلاک را تمدید کردیم.

دهنوی افزود: روز اول بازگشایی شاهد تجمع شهروندان بودیم که نگران پایان یافتن وکالتنامه‌هایشان بودند بنابراین همان روز با رییس کل دادگستری خراسان رضوی هماهنگی انجام دادیم و تمدید وکالتنامه‌ها را اجرایی کردیم.

وی ادامه داد: دومین دلیلی که باعث کاهش نارضایتی‌ها شد این بود که هر روز تا اخرین خودرویی که در صف باشد خدمات می‌دهیم.

رییس پلیس راهور گفت: ممکن است به علت افرایش تقاضا بعد از تعطیلی تاخیر در ارایه خدمات وجود داشته باشد، مثلا کسی که ساعت 11 صبح بیاید ممکن است 2 ساعت هم در صف باشد اما خدمات را به همه صف ارایه می‌کنیم.

دهنوی با بیان اینکه برای نظم بیشتر و ازدحام کمتر خدمات را در مراکز تعویض پلاک به صورت زوج و فرد انجام می‌دهیم، یادآور شد: یکی از دلایلی که باعث ایجاد صف‌های طولانی خودروها برای تعویض پلاک در خیابان‌های منتهی به این مراکز شده این است که ما به تعداد محدودی خودرو اجازه ورود می‌دهیم تا جمعیت زیادی به یکباره وارد سالن‌ها و دفاتر مختلف داخل مرکز نشود و این روال را برای حفظ پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا انجام می‌دهیم.

وی گفت: طوری برنامه ریزی کرده‌ایم که در آن واحد ۴۰ یا ۵۰ خودرو بیشتر داخل مرکز نباشد تا بحث فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود و این موضوع باعث می‌شود همکاران ما زمان بیشتری سرکار باشند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی پلیس راهور خودرو مشهد مراکز تعویض پلاک رییس پلیس راهور وکالتنامه ها خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو

به گزارش خبرگزاری مهر، شب گذشته راننده یک دستگاه خودرو سواری بدونِ پلاک با سرعتی سرسام آور در جاده تبریز به اسکو در حال رانندگی و ایجاد خسارت به خودروهای عبوریِ مسیرِ تردد بود که عوامل گشت انتظامی با مشاهده خودرو و ایجاد وحشت آفرینیِ راننده در جاده اقدام به تلاش برای متوقف کردن خودرو کردند.

عوامل گشت در چندین مرحله دستور به توقف داده که در مقابل راننده خودرو اقدام به خسارتِ به ماشینِ پلیس و شکستن آئینه خودرو کرد.

با توجه به خطرآفرینی راننده، عوامل انتظامی با «رعایت قانون بکارگیری سلاح»، تیراندازی و ماشین را متوقف؛ که راننده پس از توقف متواری شد.

در بازدید و بررسی خودرو مشخص شد که سه سرنشین به همراه راننده از مشروباتِ الکلی استفاده کرده و حال ۲ مرد و زن بر اثرِ تیراندازی نامساعد می‌باشد.

موضوع به سرعت پیگیری و هر ۲ نفر در سریع‌ترین زمان ممکن به مرکز درمانی منتقل که برابر آخرین گزارش پزشکی فوت کرده‌اند.

راننده متواری و مست نیز ساعتی بعد دستگیر و مقدار قابل توجهی مشروبات الکلی در خودرو کشف و ضبط و ۲ متهم به همراه اقلام مکشوفه به مرجع قضائی تحویل شدند.

کد خبر 6088965

دیگر خبرها

  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس