Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@03:02:49 GMT

کشف انبار اقلام احتکاری یک میلیاردی در لنگرود

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۱۳۹۹

کشف انبار اقلام احتکاری یک میلیاردی در لنگرود

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقدار زیادی اقلام خوراکی احتکار شده در یک انبار در شهرستان لنگرود، پلیس برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از شناسایی این انبار با کنترل نامحسوس محل مورد نظر و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضایی و به همراه نمایندگان اداره تعزیرات و صمت به این مکان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گیلان اظهار داشت: در بازرسی از این انبار اقلام احتکاری از قبیل روغن، نشاسته، شکر، مربای قنادی، ژله، گلاب، کیک، روغن قنادی، رنگ خوراکی، کاغذ شیرینی، وانیل، قیف قنادی، ظرف پیتزا، دستکش، ماسوره، سوزن منگنه، دارچین، ژلاتین، آرد نخودچی و غیره کشف شد.

سردار ملکی به دستگیری یک متهم ۴۷ ساله و معرفی این فرد به مرجع قضایی اشاره و تصریح کرد: ارزش ریالی کالای‌های کشف شده از سوی کارشناسان یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

او بر عزم جدی پلیس در برخورد با محتکران و افراد سودجو تاکید کرد و از شهروندان خواست: هرگونه اخبار مربوط به احتکار و قاچاق کالا و ارز را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اقلام خوراکی شهرستان لنگرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس «پدرخوانده» را در یکی از شهرهای شمالی دستگیر کرد + جزئیات

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ محسن سلیمانی روز پنجشنبه افزود: این صفحه مجازی در ایام قبل و بعد انتخابات مجلس شورای اسلامی همواره با تمسخر مسوولان و شخصیت های منطقه قصد تشویش اذهان عمومی را داشته است.

وی اظهارداشت: گرداننده اصلی این صفحه مجازی با اقدام حرفه ای پلیس فتا چالوس شناسایی و دستگیر و با دستور مقام قضایی راهی زندان شد.

رییس پلیس چالوس یادآور شد: پلیس موظف است تا نسبت به جلوگیری از انتشار هرگونه محتوای غیرواقعی و مجرمانه اقدام کند و در صورت وقوع متهمان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد

شهرستان چالوس در غرب مازندران واقع شده است.

کد خبر 848908 برچسب‌ها خبر مهم اینترنت - اینستاگرام فراجا

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری امام جعفر صادق علیه السلام در لنگرود
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
  • پلیس «پدرخوانده» را در یکی از شهرهای شمالی دستگیر کرد + جزئیات
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت