Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون شمشمیربازی گفت: یکی از برنامه‌های بلند مدت ما این است که رشته‌های اپه و فلوره تا چند سال دیگر مانند سابر در دنیا قدرتمند شوند. تاریخ انتشار: 09:14 - 17 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۸۳۶۲

فضل‌الله باقرزاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی شمشیربازی اظهار داشت: منتظریم تا فدراسیون جهانی برنامه‌های خود را اعلام کند تا براساس آن ما هم برنامه‌ریزی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعلا مسابقات انتخابی المپیک در رشته‌های فلوره و اپه باقی مانده و رقابت‌های زون آسیا هم لغو شده است. برای ما امکان‌پذیر نیست که در این شرایط تصمیماتی بگیریم که جان ورزشکاران به خطر بیفتد. یکی از برنامه‌های بلند مدت ما این است که رشته‌های اپه و فلوره تا چند سال دیگر مانند سابر در دنیا قدرتمند شوند.

وی در مورد اینکه آیا لیگ شمشیربازی برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: بخشی از لیگ ما باقی مانده و باید آن را برگزار کنیم، هر زمان ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کند که فعالیت‌های ورزشی ممنوعیتی ندارد، بلافاصله ادامه لیگ را بدون حضور تماشاگر برگزار می‌کنیم، چون ملی‌پوشان با باشگاه‌ها قرارداد دارند و باید حقوق خود را دریافت کنند. اگر در یک یا دو ماه آینده شرایط فراهم نشد تا لیگ سال ۹۸ را ادامه دهیم در آن صورت برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا بتوانیم لیگ فصل گذشته و لیگ امسال را با هم ادغام کنیم.

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: با توجه به اینکه خودم لیگ شمشیربازی را راه‌اندازی کرده‌ام دنبال این هستم تا بتوانم آن را به شکل بهتری توسعه دهم. ظرف چند روز گذشته نامه‌هایی را به مسئولان باشگاه‌های سایپا، ذوب‌آهن و چند تیم دیگر ارسال کرده‌ام تا در لیگ حضور پیدا کنند. البته باید پذیرفت وضعیت اقتصادی کشور در شرایط خوبی نیست و باید به آنها حق داد. در گذشته تیم‌هایی مانند پرسپولیس، استقلال، ذوب‌آهن و ... در لیگ تیمداری می‌کردند اما دیگر در اين رشته تيمداری نمی‌کنند.

باقرزاده تصریح کرد: به طور مثال در سالیان گذشته شمشیربازان عنوان‌دار جهان با مبالغ کم در لیگ حضور پیدا می‌کردند اما اکنون با افزایش نوسانات ارزی و برخی مسائل دیگر آوردن شمشیربازان خوب به ایران سخت شده است. البته در بین تمام تیم‌های دنیا ما تنها کشوری هستیم که دارای لیگ هستیم و باید این امکان را فراهم سازیم تا مانند گذشته شمشیربازان خارجی باز هم در ایران حضور پیدا کنند. 

وی در خصوص توجه به رده‌های سنی پایه گفت: خوشبختانه پس از برگزاری مسابقات استعدادیابی توسط وزارت ورزش استعدادهای خوبی را شناسایی کرده‌ایم و برای سال جدید برنامه خوبی داریم تا اگر شرایط ایجاد شود هر ماه حدود دو هفته به تهران بیایند یا در خودشان استان‌ها زیر نظر مربیان تیم ملی برای آنها اردوهای آماده‌سازی برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: باقرزاده: منتظر مشخص‌شدن برنامه فدراسیون جهانی هستیم/ اگر شرایط مهیا شود لیگ شمشیربازی را برگزار خواهیم کرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سابر شمشیربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان

ایسنا/زنجان مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان زنجان گفت: ۲۱ چایخانه آستان قدس رضوی همزمان با دهه کرامت در زنجان ایجاد خواهند شد.

قاسم محمدی امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ماه) در جمع اصحاب رسانه استان زنجان، با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع دهه کرامت در ۳۵ سرفصل، اظهار کرد: پرچم بارگاه حضرت معصومه (س) با حضور خادمان ۲۱ ازدیبهشت ماه وارد استان می‌شود و به مدت سه روز برنامه‌های متعددی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور خادمان در زندان‌های زنجان، خدابنده و ابهر، ادامه داد: خادمان امام رضا (ع) در قالب برنامه  زیر سایه خورشید به مدت یک هفته در استان حضور می‌یابند. 

قاسمی با اشاره به کلنگ‌زنی چایخانه‌های آستان رضوی در شهر زنجان، گفت: طبق برنامه مقرر شده، ۸۸۸ چایخانه در کشور ایجاد شود که سهم استان زنجان از این تعداد ۲۱ چایخانه است. 

مدیر روابط عمومی شهرداری زنجان نیز در این جلسه بیان کرد: دهه کرامت فرصتی برای افزایش نشاط اجتماعی جامعه است. 

غلامرضا نظری با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی، ادامه داد: در ۱۰ پارک برنامه صبحگاهی و عصرگاهی ورزش برگزار خواهد شد. همچنین برنامه‌های متعددی اعم از تجلیل از مفاخر قرآنی استان و برنامه‌هایی برای کودکان بخصوص دختران در این هفته برگزار خواهد شد. 

در ادامه نشست، حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان اظهار کرد: برگزاری مراسم روز دختر و تجمع دانش‌آموزان، برگزاری مسابقات کتابخوانی و اجرای طرح تلاوت در شب، از جمله برنامه‌های دهه کرامت در استان است.

با بیان اینکه برای برگزاری مطلوب برنامه‌های دهه کرامت، جلسات مختلفی برگزار و برنامه‌های پیشنهادی مطرح و نهایی شد، گفت: معرفت و آگاهی نسل کنونی بویژه کودکان و نوجوانان با مکتب اهل‌ بیت (ع) آن‌گونه که باید و شاید نیست. بر این اساس برنامه دهه کرامت با هدف تبیین هرچه بیشتر این مکتب برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم مذهبی در جامعه، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به‌عنوان ستاد برگزاری برنامه‌های دهه کرامت انتخاب شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برخورد یک شراره خورشیدی به زمین چقدر خطرناک است؟
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • ایران قدرتمند و منسجم در سایه‌سار معلمین قوی شکل می‌گیرد
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش ماماها برای جوان‌سازی جمعیت
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان
  • «تهران ۲۰» به مطالبات مردم نزدیک‌تر می‌شود