Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اقدامی ارزشمند و خداپسندانه هزینه احسان مجالس ترحیم یک متوفی اهری صرف خرید ویلچر برای بیمارستان و بهزیستی اهر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر در مراسمی ویلچرهای خریداری شده از سوی خانواده مرحوم جعفرپور تحویل مراکز بیمارستان اهر و بهزیستی اهر شد.

امام جمعه اهر در این مراسم بر ضرورت ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و پرهیز از ریخت و  پاش‌های بی‌مورد در مجالس ترحیم تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام و المسلمین جواد حاجی‌زاده با تاکید بر فرهنگ‌سازی اینگونه اقدامات خداپسندانه افزود امیدواریم این فرهنگ بیش از گذشته همگانی شده و هزینه احسان توسط خانواده‌های متوفی در زمینه مختلف از جمله کمک به بیماران لاعلاج، تامین امکانات بهداشتی درمانی، تامین جهیزیه خانواده‌های نیازمند، ایجاد و توسعه مراکز عام‌المنفعه، تهیه سبد غذایی به نیازمندان، آزادی زندانیان مالی، احداث مراکز فرهنگی و دهها موارد دیگر که مورد استفاده همگان باشد مصرف شود.

زاهد محمودی فرماندار اهر نیز در این مراسم با قدردانی از  اقدام ارزشمند و حسنه این خانواده با تاکید بر انعکاس اینگونه موارد خداپسندانه برای اطلاع عموم گفت: قطعا اینگونه کارهای خیر بهترین احسان درحق عزیزان تازه درگذشته بوده و امیدواریم این قبیل  احساناتدر جامعه تسری و تداوم یابد. 

وی با قدردانی از مردم فهیم شهرستان اهر که با کمک‌های خداپسندانه به بیمارستان اهر کمک حال خادمان سلامت و تهیه مایحتاج ضروری بیمارستان بودند اظهار امیدواری کرد که این کمک‌ها تداوم یابد و این احسانات در مسیر درست و در راستای تمهیدات بیشتر برای ارتقاء سلامت مردم هزینه شود.

محمودی کمک بیش از هفت میلیارد ریالی خیرین و شهروندان به بیمارستان اهر را نشان از بلوغ فکری و فرهنگ بالای مردم منطقه ذکر کرد و افزود: خوشبختانه این کمک‌ها در تامین نیازهای اولیه و عمومی بیمارستان اهر در این روزهای کرونایی نقش موثری داشت که لازم است در این خصوص از شهروندان و خیرین عزیز قدردانی نمایم.

وی یاد آور شد: برای تجلیل از خیرین سلامت بعد از ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا مراسمی شایسته برگزار و از خدمات مادی و معنوی‌شان طی برنامه‌ای در خور شأن خیرین قدردانی خواهد شد.

در این مراسم  خانواده مرحوم  جعفر پور تعداد ۱۳ دستگاه ویلچر خریداری شده شان را  تحویل بیمارستان، بهزیستی و کلنیک تامین اجتماعی دادند تا در نقل و انتقال بیماران در این مراکز مورد استفاده قرار گیرد.

 

انتهای پیام/۶۰۰۰۳

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان سلامت بیماران احسان بهزیستی ویلچر خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی تامین اجتماعی بیمارستان اهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند..

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

کد خبر 6092187

دیگر خبرها

  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • فعال شدن مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت
  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌
  • مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت فعال می‌شود
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان