Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورداود گفت: به منظور ارتقای سطح سلامت دانش آموزان اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال جهت تهیه بسته های بهداشتی برای استفاده دانش آموزان مناطق کمتر توسعه یافته استان تخصیص یافت.

«محمد پورداود» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: به منظور ارتقای سطح سلامت دانش آموزان و کنترل و مدیریت بیماری کرونا ویروس، اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال جهت تهیه  بسته های بهداشتی برای استفاده دانش آموزان مناطق کمتر توسعه یافته استان تخصیص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اهمیت موضوع سلامت در بین دانش آموزان در شرایط کنونی و با توجه به اجرای صحیح طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور، افزود: موضوع سلامت از مهم ترین اولویت های آموزش و پرورش است و با شیوع کرونا در جهان، نقش دانش آموزان و مدارس در پیشگیری از شیوع روزافزون این ویروس از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

وی همچنین از تولید محتوای آموزشی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه استان همدان خبر داد و گفت: تولید محتوای آموزشی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه دراستودیو الفبا انجام شد تا دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در روزهای تعطیلی مدارس بیش از پیش از برنامه های تلویزیونی و آموزش‌های مجازی استفاده کنند.

 

وی با بیان اینکه محتوای تولید شده در فضای مجازی نیز ارائه می شود، افزود: این محتواها در زمینه گفتار درمانی و کاردرمانی است که از طریق سیمای مرکز همدان پخش خواهد شد.

 

وی با اشاره به تلاش ها و حرکت های قابل تحسین معلمان در برهه کنونی، گفت: همکاران فرهنگی ما با همت مثال زدنی خود شعار "مدرسه تعطیل است اما تعلیم و تربیت تعطیل نیست" را عینیت بخشیدند.

 

   پورداود تاکید کرد: امروز همان گونه که مدافعان سلامت با تلاش شبانه روزی گام های بزرگی در مبارزه با بیماری کرونا برداشته اند، معلمان عزیز و فرهیخته نیز به عنوان جهادگران آموزشی جلوه های زیبایی از ایثار و فداکاری را  در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم به نمایش گذاشته اند.

 

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: تهیه بسته آموزشی استان همدان دانش آموزان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ مدیر امور آبفا سنندج ظهر دوشنبه در حاشیه برگزاری دوره آموزشی روش‌های مصرف بهینه آب اظهار کرد: این دوره برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در مدرسه پسرانه عدالت سنندج دهم اردیبهشت ماه با حضور دانش آموزان، مدیر و معاونین مدرسه، مسؤولان و کارشناسان حوزه آموزش همگانی شرکت آبفا استان و امور آب و فاضلاب شهرستان سنندج برگزار شد.

مازیار سهراب نژاد بیان کرد: در این دوره آموزشی راهکارهای مدیریت مصرف آب به دانش آموزان ارائه شد.

وی گفت: فرهنگ سازی برای نهادینه سازی مصرف بهینه از برنامه‌های اولویت دار شرکت آبفا استان در شهرستان سنندج و سایر شهرستان‌ها به شمار می‌رود.

مدیر امور آبفا سنندج خاطرنشان کرد: در همین راستا دوره‌های آموزشی متعددی در مداس شهر سنندج در دستور کار است.

سهراب نژاد اظهار کرد: در این دوره‌ها دانش‌آموزان علاوه بر فراگیری مصرف بهینه آب، می‌آموزند که به عنوان سفیر آب در خانواده نیز مقوله صرفه جویی را نهادینه کنند.

وی گفت: یکی از نکات بارز دوره‌های آموزشی حوزه آب، استقبال دانش‌آموزان است که این ظرفیت می‌تواند در حوزه‌های مدیریت مصرف آب در خانواده‌ها بیش از پیش استفاده شود.

گفتنی است؛ این دوره آموزشی برای بیش از ۶۰ دانش‌آموز در دو کلاس مدرسه ابتدایی عدالت برگزار شد و در آینده نیز در سایر مدارس سطح شهرستان سنندج ادامه خواهد یافت.

کد خبر 6092149

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه آموزشی با ساخت 600 کلاس درس جدید
  • خلاقیت و استفاده از روش‌های نوین آموزشی دلیل انتخاب معلم نمونه کیش
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • مشق نوشتن دانش‌آموزان چینی زیر سرم/ شکست اصلاحات آموزشی چین برای تکالیف منزل (فیلم)
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد