Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@08:14:46 GMT

خسارت ۱۰۰ درصدی به باغات کوهرنگ در پی بارش تگرگ

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۲۴۷۹

خسارت ۱۰۰ درصدی به باغات کوهرنگ در پی بارش تگرگ

مسلم پرویزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی بارش‌های چند روز اخیر خسارات بسیار زیادی به سطح باغات شهرستان کوهرنگ وارد شده است.

وی گفت: طی چهار بارش تگرگ و باران بسیار شدید در اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت ماه سال جاری خسارت ١٠٠ درصدی به باغات در بخش بیرگان صمصامی و خسارت ۳۰ تا ٧٠ درصدی در سایر بخش‌ها به باغات واردشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویزی افزود: خسارات وارد شده به باغات حدود ٦٠٠ هکتار است که برآورد مالی خسارت برابر با ٢٣٠ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی از باغات خسارت دیده بازدید به عمل آوردند و گزارشات و مستندات لازم را برای ارائه به سازمان برای اقدامات بعدی آماده کردند.

کد خبر 4918452

منبع: مهر

کلیدواژه: کشاورزی تگرگ کوهرنگ ویروس کرونا شیراز بوشهر ماه مبارك رمضان ایلام شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد بیرجند کمک به نیازمندان مواسات بارش باران جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۲۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش وحشتناک تگرگ در امارات (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بارش تگرگ‌های وحشتناک در آرکانزاس آمریکا (فیلم) باریدن تگرگ به اندازه یک سیب در شهر فجیره امارات (فیلم) طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)

دیگر خبرها

  • بارش وحشتناک تگرگ در امارات (فیلم)
  • (ویدئو) بارش تگرگ در امارات
  • برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی/ ۱۰۱ رشته قنات آسیب دیدند
  • بیش از 543 میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی