Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تلویزیون استقلال گفت: از مدیریت باشگاه دعوت می‌کنم به جای پول قرض کردن و افزودن بر بدهی‌های گذشته، با تکیه بر پتانسیل رسانه باشگاه این مجموعه را خودکفا کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پیرو انتشار گزارشی درباره عقد قرارداد باشگاه استقلال با اسپانسر جدیدش مدیر شبکه تلویزیونی استقلال در این باره موضع جدیدی اتخاذ و نسبت به این اقدام باشگاه استقلال انتقاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد علی آبادی که به تازگی در صحبتهایش بابت عدم حضور بازیکنان تیم استقلال در شبکه اختصاصی باشگاه استقلال گله مند شده بود حالا با انتشار تازه ترین صحبتهایش، ضمن مشخص کردن چرایی این موضوع به بحث اسپانسر آینده استقلال هم پرداخته است.


براساس این گزارش، طبق انتشار اسنادی که سه شنبه شب منتشر شد باشگاه استقلال در حال انعقاد قرارداد با یک اسپانسر جدید ۱۰ میلیارد تومانی است. این قرارداد به امضای تعدادی از اعضای هیات مدیره رسیده و گفته می شود تا روز شنبه بیستم اردیبهشت جنبه رسمی پیدا خواهد کرد. پیش از این استقلال با یک شرکت کارگزاری به نام آریابرتر قرارداد داشت اما حالا با شرکت فولادمتین پیش قراردادی را به امضا رسانده است.


محمد علی آبادی مدیر شبکه تلویزیونی استقلال اظهار داشت: عطف به مصاحبه منتشره در مورخه 16/02/1399 منتسب به بنده با تیتر "گلایه مدیر تلویزیون استقلال از مدیران قبلی بوده است" به استحضار میرساند که بنده در تنها مصاحبه رسمی که با خبرگزاری فارس و روزنامه خبرورزشی داشتم تأکید کردم هرچند در مقاطع مختلف بعضاً مدیران باشگاه جهت همکاری با این شبکه تلاش نموده اند؛ اما درخواست کتبی به مدیرعاملان وقت باشگاه جهت حضور بازیکنان و همکاری کادر فنی (به رغم دستور همکاری از سوی هیأت مدیره) همواره بدون جواب مانده و هر چند ایشان نیز دستور همکاری را داده اند اما مدیر رسانه وقت و سرپرست باشگاه به این دستور ترتیب اثر نداده اند.


وی با اشاره به موضوع درآمدزایی برای استقلال افزود: در مدیران وقت باشگاه همتی در خصوص درآمدزائی و استفاده از زیر ساختهای ایجادی جهت کسب درآمد نمی بینم و با توجه به تلاش 8 ماه گذشته و تماسهای مکرر و نامه نگاری چند روز اخیر با باشگاه، مدیرعامل محترم حتی از حداقل همکاری های ممکن که حضور در شبکه و بازدید از بسترهای ایجادی و تشریح پلن‎های درآمدزائی است دریغ کرده اند.


علی آبادی با تشریح پتانسیل های موجود در رسانه رسمی باشگاه استقلال تصریح کرد: برند استقلال با 40 میلیون هوادار می تواند به یکی از ثروتمند ترین بنگاه های اقتصادی کشور تبدیل گردد اما گویا مدیران یا تخصصی در این زمینه ندارند و یا همتی در این زمینه نمی کنند. شاید بهتر است برای رفع مشکلات اینچنینی به جای جذب بازیکنان خارجی از دانش مدیران خارجی بهره ببریم چون در جهان امروز که باشگاه های اروپائی 55 تا 75 درصد از هزینه های خود را از محل رسانه تأمین می کنند، ظاهراً مدیران این مجموعه بیش از هر چیز به دنبال تثبیت جایگاه خود هستند تا کسب درآمد و با بهره گیری از روش های منسوخ شده گذشته همچون پول قرض کردن به جای درآمدزائی، صرفاً بار بدهی های گذشته باشگاه را سنگین تر می کنند. مدیرانی که از خود ریالی هزینه نمی کنند اما بدنبال کسر نشدن آجرهای باشگاه هستند!


وی اضافه کرد: باعث تأسف است که بعضاً مشاهده شده مجموعه هایی نیز که در قرارداد خود حتی تعهدی جهت پرداخت وجه به باشگاه نداشته اند و تنها پلن اقتصادی را ایجاد می کنند به جای پرداخت بدهی آنان و کمک به تقویت پلن‎های ایجادی، به دنبال تخریب شرکتهای مذکور هستند و گویا به جای رفع کاستی های خود از ایجاد فضای ملتهب بهره بیشتری می برند.


مدیر تلویزیون استقلال با اشاره به دیدارهای مکرر یک ماهه اخیر پیشکسوتان استقلال با احمد سعادتمند خاطر نشان کرد: در راستای تکریم و حمایت از پیشکسوتان، می توان جلسه ای را در بهترین زمان و مکان ممکن ترتیب داد و همکاری و مساعدت ایشان را نسبت به باشگاه و مدیران جلب کرد. اما به نظر می رسد مدیر عامل محترم باشگاه، بخش عمده وقت خود را صرف دعوت از دوستان نموده و به پلنهای درآمدزائی ایجادی و بسترهای مناسب موجود که از اولویتهای اساسی باشگاه در راستای خودکفایی است کمترین توجه را دارد.

علی آبادی با اشاره به عقد قرارداد جدید باشگاه با حامی مالی اش تأکید کرد: این شبکه دارای قرارداد قانونی و انحصاری 5 ساله با باشگاه است، لذا اقدام به انعقاد هرگونه قرارداد موازی و مغایر با این قرارداد و عدم همکاری باشگاه با شبکه به دلیل سرمایه گذاری و صرف هزینه های هنگفت برای بستر سازی مناسب، موجبات ورود خسارات مادی و معنوی عدیده می شود و در صورت عدم همکاری، این شبکه حق طرح و پیگیری موضوع از طریق مراجع ذیصلاح قراردادی را برای خود محفوظ می داند.


وی در آخر افزود: باز هم مدیران باشگاه را به همکاری و مساعدت لازم جهت حفظ بسترهای ایجادی و حل مشکلات باشگاه از طریق روشهای متعارف و روز دنیا به جای مستهلک نمودن سرمایه های مادی و معنوی باشگاه دعوت می کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال علی آبادی تلویزیون استقلال باشگاه استقلال علی آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد

هوگو اکیتیکه در آلمان می ماند.

طرفداری | قرارداد قرضی هوگو اکیتیکه، مهاجم 21 ساله پاری سن ژرمن با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد.

با اعلام باشگاه آینتراخت فرانکفورت، بند خرید قرارداد قرضی هوگو اکیتیکه فعال شد تا این بازیکن به صورت دائمی به این باشگاه آلمانی منتقل شود. قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت پنج ساله و تا تابستان 2029 است. طبق گزارش ها بند خرید قرارداد هوگو اکیتیکه 16 میلیون یورو بوده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • رسمی؛ قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد
  • تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد