Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@15:19:07 GMT

اهدای 1200 سبد کالای مومنانه در رامسر

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۳۲۶۵

اهدای 1200 سبد کالای مومنانه در رامسر

فرمانده بسیج ناحیه رامسر گفت: مرحله نخست کمک مومنانه با اهدای هزار و ۲۰۰ سبد کالا به دست افراد با مشاغل آسیب‌‌دیده و مردمی که زیر نظر کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی نبودند در این شهرستان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، محمدرضا خمسیه صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به مناسبت‌های مختلف در اردیبهشت، به اردیبهشت مقاومت اشاره کرد که شهیدان مازندران در مقابله با داعشی‌ها ایستادند و شهید شدند، یاد و خاطره همه شهیدان، شهدای مدافع سلامت، شهدای دفاع مقدس و شهدای معلم را گرامی‌داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت‌های مختلف گروه‌های جهادی و بسیجیان در پدافند زیستی و بهداشت شهید سلیمانی که سازماندهی شد، اظهار کرد: در این قرارگاه شاهد اتفاقات خوب و بسیاری  بودیم.

 

فرمانده بسیج ناحیه رامسر به ۵ گروه سفیران سلامت، مدافعان سلامت، مراقبان سلامت، پشتیبان سلامت و همچنین کمیته مراقبان سلامت اشاره کرد و افزود: پنج کارگروه ذکر شده به صورت همه‌جانبه و شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به مردم بودند که از شرح جزئیات می‌بپرهیزم.

وی با تاکید بر اینکه دغدعه دوستان تثبیت موقعیت است، تصریح کرد: با تلاش‌های همه بخش‌ها شاهد موفقیت شهرستان در کنترل بیماری بودیم اما  متاسفانه موفقیت تثبیت نشد و همچنان شاهد بیماران هستیم که امیدواریم با رعایت پروتکل‌ها به‌زودی آرامش نسبی در شهرستان داشته باشیم و در این راه همچنان گذشته آماده کمک و خدمت هستیم.

خمسیه ماموریت دیگر محول شده به سپاه پاسداران را رزمایش کمک مومنانه عنوان کرد و افزود: مرحله نخست آن با اهدای هزار و ۲۰۰ سبد کالا به دست خانواده‌ها رسید و افراد با مشاغل آسیب‌‌دیده و مردمی که زیر نظر کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی نبودند را شامل شد.

 

وی با تاکید بر اینکه این کمک‌ها توسط مردم و خیران انجام شد، اظهار کرد: امیدواریم در مرحله بعدی که زمان ولادت امام حسن مجتبی (ع) و مرحله سوم کمک‌های مومنانه را در شب عید سعید فطر خواهیم داشت ادارات و مسؤولان نیز سهیم شوند.

افزایش بیماران

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر نیز  با تاکید بر اینکه پس از اولین گزارش شیوع ویروس کرونا در قم، در شهرستان رامسر به سرعت جلسات متعددی برگزار شد و ابتدا یک بخش و سپس دو بخش مجزا برای بیماران کرونایی آماده کردیم، گفت: ستاد پیشگیری ویروس کرونا نیز در روزهای اول آغاز به کار کرد که توانستیم با همکاری همه مردم و پای کار بودن مدافعان سلامت روند نزولی داشته باشیم.

 

وی به برپایی ایستگاه‌ تب‌سنجی نیز اشاره کرد و افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی توانستیم وضعیت تلخ اسفندماه را تا آخر فروردین‌ماه شیرین کنیم و به طور نسبی در بیمارستان روزانه یک یا دو بیمار و بعضی‌ روزها بدون بیمار باشیم.

حمید‌رضا مبشری تاکید کرد: اما اکنون بیماران رو به افزایش هستند که نشان از رعایت نکردن نکات بهداشتی است و باید دستورالعمل ستاد کرونا را رعایت کنیم که متاسفانه برخی صنوف رعایت نکرده و شروع به کار کردند که پیشنهاد بازدید مشترک از صنوف و مغازه‌ها را دارم. 

 

۸۰ درصد بدون اینکه بدانند ناقل هستند

وی ادامه داد: روزهای بازار و آرایشگاه‌ها بهتر است باز نشوند اما برخی بدون توجه به تصمیم ستاد پیشگیری از ویروس کرونا باز شده و همچنین بر خانه مسافرها نیز باید کنترل بیشتری صورت گیرد تا به دوران تلخ اسفند بازنگردیم.

مبشری با اشاره به اینکه مردم این بیماری را سهل گرفتند که زنگ خطری بوده که در  صورت عدم رعایت نکات بهداشتی و... این ویروس ماه‌ها با ما خواهد بود، گفت: با توجه به اینکه ۸۰ درصد انسان‌ها بدون اینکه بدانند ناقل ویروس هستند، متاسفانه آمار بیماران و حتی فوتی‌ها رو به افزایش هست که بیشتر سالمندان هستند که بهترین کار ماندن در خانه است.

انتهای پیام /۸۶۰۳۹/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پاسداران کرونا کمک مومنانه رامسر شورای اداری شبکه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد