Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی شایسته مدیر پخش شرکت «هدایت فیلم» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت این روزهای سینمای ایران گفت: برخی عنوان می‌کنند که سینماها از عید فطر آغاز به کار خواهند کرد و برخی هم می‌گویند آغاز به کار آن به شکل سابق حالا حالاها ممکن نیست، اما به طور کلی در جلسات سینمایی این موضوع عنوان می‌شود که سالن‌های سینما در صورت بازگشایی فقط می‌توانند از ۴۰ درصد ظرفیت‌ خود استفاده کنند و این خود یک ضرر بزرگ برای سینماداران و صاحبان فیلم‌هاست یعنی با این نوع اکران امسال عایدی سینما ۷۰ میلیارد تومان می‌شود و این خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی از صاحبان فیلم‌ها یعنی تهیه‌کنندگان و کارگردانان بر این باور هستند که امسال اکران فیلم سینمایی کشش ندارد، به همین دلیل به فکر ساخت سریال‌های نمایش خانگی هستند.

شایسته با اشاره به تجربه «خروج» و «طلا» در اکران اینترنتی اظهار کرد: اکران «طلا» و «خروج» به شکل آنلاین نشان داد که این نوع نمایش تجربه بدی نیست و می‌شود از این فرصت هم استفاده کرد. من با اکران اینترنتی بسیار موافق و از مدافع آن هستم چون در شرایط فعلی چاره‌ای نیست. اکران اینترنتی زمانی می‌توانست مشکل ایجاد کند که سینماها تعطیل نباشند، ولی چون این روزها سینماها درگیر کرونا هستند نباید اکران اینترنتی را از دست بدهیم.

مدیر شرکت پخش هدایت فیلم با اشاره به اینکه این روزها اهالی سینما بی‌کار شده‌اند و البته بیکاری یک مسأله جهانی است، توضیح داد: هرچند ما «طلا» را به صورت اینترنتی اکران کردیم اما شرکت پخش ما ۶، ۷ فیلم دیگر دارد که باید ببینیم شرایط به چه صورت پیش می‌رود نکته دیگر این است که باید فکری به حال کپی رایت اکران اینترنتی شود تا فیلم قاچاق نشود چون گویا فیلم‌ها در نمایش آنلاین بی‌دفاع می‌شوند.

وی در پایان بیان کرد: ما در نظر داریم برای «طلا» اکران «سینماماشین» هم داشته باشیم، ولی نکته‌ای که در این نوع نمایش وجود دارد این است که باید قیمت بلیت‌هایش معقول باشد چون اگر گران شود، ممکن است کسی استقبالی نکند. ضمن اینکه در اکران «سینماماشین» هم باید تمهیدات لازم اندیشیده شود و خیال صاحبان فیلم از قاچاق نشدنش راحت باشد. باید بگویم کاری که «خروج» در نمایش آنلاین و «سینماماشین» کرد یک کار ارزنده و خوب بود و ما باید کمک کنیم که این راه ادامه پیدا کند.

کد خبر 4917867 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: مرتضی شایسته اکران اینترنتی فیلم طلا ویروس کرونا موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی تئاتر ایران شبکه دو سیما سینمای مستند تک آهنگ ماه مبارك رمضان برنامه رادیویی رادیو نمایش موسیقی پاپ فیلم کوتاه اکران اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداران در کمین سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد

علی عباسی‌کسانی رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت : متأسفانه یکی از مواردی که سبب افزایش کلاهبرداری‌های اینترنتی از شهروندان می‌شود ارسال پیامک‌هایی با موضوعات دریافت سهام عدالت، سامانه سنا و آخرین وضعیت پرداخت یارانه است که موجب کلاهبرداری از افراد می‌شود.

رئیس‌پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه مردم همواره به دنبال آخرین اخبار از وضعیت سهام عدالت و یارانه هستند و یا در سامانه سنا عضویت دارند کلاهبرداران با ارسال پیامک‌هایی با موضوعات مختلف بدافزار‌هایی را در قالب پیامک اطلاع‌رسانی ارسال می‌کنند.

کسانی تصریح کرد: این بدافزار‌ها دارای لینک‌های آلوده هستند که اطلاعات شخصی افراد را سرقت و یا آنها را به درگاه‌های بانکی جعلی برای دریافت اطلاعات بانکی هدایت می‌کند و در نهایت حساب شخصی افراد را به سرقت می‌برند.

وی ادامه داد: مردم باید به هویت جعلی این پیام‌ها آگاه باشند تا شاهد کاهش سرقت‌ها و کلاهبرداری‌های اینترنتی در استان کرمانشاه باشیم که یکی از موارد مهم دانستن سواد استفاده از گوشی تلفن‌همراه برای انجام امور بانکی است.

رئیس‌پلیس فتا استان کرمانشاه افزود: یکی از راه‌های پیشگیری از کلاهبرداری‌های اینترنتی توجه به سرشماره پیامک ارسالی است که عمده این شماره‌ها شخصی هستند و دوم قرارگرفتن لینک بدافزار در آنها است و نکته سوم هدایت به درگاه‌های پرداخت بانکی است.

کسانی خاطرنشان کرد: در صورتی که فرد پس از بازکردن لینک مربوطه به صفحه پرداخت الکترونیک هدایت شد سریعا باید درگاه جعلی بانکی را ترک کند و یا برای جلوگیری از نفوذ بدافزار به تلفن‌همراه باید اینترنت موبایل خود را قطع کند.

وی اضافه کرد: پلیس فتا استان کرمانشاه به صورت شبانه‌روزی در حال رصد و پایش فضای مجازی است و هکر‌های اینترنتی را شناسایی می‌کند، اما در صورتی که همشهریان کرمانشاهی با چنین موارد کلاهبرداری مواجه شدند و یا اطلاعات شخصی و بانکی آنها به سرقت رفت سریعا آن را به مأموران پلیس فتا استان برای انجام اقدامات لازم گزارش دهند.

رئیس‌پلیس فتا استان کرمانشاه با اشاره به اینکه یکی از راه‌های دیگر کلاهبرداری از حساب بانکی افراد استفاده از اسکیمر است، گفت: مردم هنگام انجام خرید از دست‌فروشان حتما از قرار دادن کارت بانکی خود همراه رمز آن به افراد خودداری کنند تا شاهد کاهش جرائم کلاهبرداری در استان کرمانشاه باشیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • «شیعه مدیون قال صادق‌هاست» در تهران اکران شد
  • کلاهبرداران در کمین سرقت اطلاعات شخصی و بانکی افراد
  • اعلام نظر انجمن تجارت الکترونیکی درمورد دریافت مالیات بر ارزش افزوده تاکسی‌ های اینترنتی
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • تهدید جدی سلامت خانواده با طرح «عرضه اینترنتی دارو»
  • تبعات فروش اینترنتی دارو/ تهدید جدی سلامت خانواده با طرح عرضه اینترنتی دارو
  • مزاحم اینترنتی در دام پلیس همدان
  • داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است