Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@03:22:49 GMT

فرار بیماران از بیمارستانی در تبریز

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۳۶۸۷

فرار بیماران از بیمارستانی در تبریز

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز جزئیات فرار تعدادی از بیماران بیمارستان رازی تبریز را تشریح کرد.

قدس آنلاین: به گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی، سرهنگ فرهنگ نوروزی در این خصوص اعلام کرد: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر فرار چند نفر از بیماران بیمارستان رازی تبریز، به محض اعلام موضوع به پلیس، رئیس کلانتری ۲۰ تبریز در محل حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در جریان بررسی موضوع مشخص شد، تعداد هفت نفر از بیماران خود معرف و غیر خطرناک با استفاده از غفلت نگهبانان از بیمارستان خارج و به محل سکونت خود در تبریز مراجعه کرده‌اند.

سرهنگ نوروزی اعلام کرد: مأموران کلانتری ۲۰ تبریز با همکاری یگان‌های امدادی و فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، در کمترین زمان ممکن هر هفت بیمار را تحویل بیمارستان دادند.

مرکز آموزشی، درمانی رازی از بزرگترین بیمارستان‌های آموزشی، درمانی و تنها مرکز استان آذربایجان شرقی است که پذیرای بیماران روانی و معتادین بوده و در قالب ۱۸ بخش با ۶۵۰ تخت فعال (۵۹۱ تخت روانپزشکی و ۶۸ تخت غیر روانپزشکی) و بخش‌های پاراکلنیک به صورت شبانه روزی خدمات ارائه می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بیمارستان رازی تبریز فرار بیماران از بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع یک فقره تصادف در سه راهی گتوند یک نفر کشته و پنج نفر مصدوم شدند

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در ساعت ۱۳:۴۸ ظهر امروز به مرکز فوریت‌های پزشکی گتوند اطلاع داده شد؛ بین یک دستگاه سانتافه و یک دستگاه پراید به وقوع پیوست و به محض اعلام وقوع ۳ تیم عملیاتی تخصصی اورژانس شهرستان گتوند به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این سانحه رانندگی محور حادثه خیز سه راهی گتوند متأسفانه یک نفر از هم وطنانمان که یک مرد ۲۶ ساله بود فوت و ۵ هموطن دیگر با سنین ۳،۲۳،۲۷،۳۰،۳۷ مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: با تلاش همکاران عملیاتی اورژانس مصدومین حادثه پس از رها سازی و انجام اقدامات حیاتی به بیمارستان کارون گتوند منتقل شدند.

کد خبر 750879

دیگر خبرها

  • بوستان رازی، بوستانی ویژه نوجوانان می‌شود
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • ۱۰ واگن جدا شده محموله های ترانزیتی افغانستان به مرز رازی رسید
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • جای خانواده‌های این جانبازان در بهشت است