Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@21:05:43 GMT

عدم واگذاری کدپستی به واحدهای صنفی غیر مجاز و بدون پروانه

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۳۷۸۲

عدم واگذاری کدپستی به واحدهای صنفی غیر مجاز و بدون پروانه

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی از عدم واگذاری کدپستی به واحدهای صنفی غیر مجاز و بدون پروانه خبر داد.

احمد موقری در جلسه‌ای با حضور مدیر کل ثبت احوال استان و مدیر کل پست استان، با اشاره به این‌که بخش عمده‌ای از پرونده‌های مطرح شده در دادگستری کل استان مربوط به معاملات اشخاص است، بیان کرد: تشکیل این جلسه در راستای اجرای طرح ساماندهی روابط حقوقی اشخاص (اتحادیه مشاورین املاک و خودرو) گامی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای طرح ساماندهی روابط حقوقی اشخاص در کاهش ورودی پرونده به سیستم قضایی موثر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان، در این جلسه در راستای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم مقرر شد که اداره کل پست استان با همکاری اتحادیه‌های مشاورین املاک و خودرو تبریز، تصمیمات مقتضی در خصوص عدم ارایه برخی خدمات(کد پستی) برای متقاضیان واحدهای صنفی غیرمجاز و بدون پروانه را اتخاذ کند.

اتحادیه مشاورین املاک تبریز و اتحادیه صنف نمایشگاه‌های اتومبیل به عنوان صنوف پایلوت در این رابطه تعیین شدند تا اداره کل پست استان ارایه برخی خدمات (کد پستی) برای صنوف مذکور را منوط به ارائه پروانه کسب مجاز و یا استعلام از واحدهای صنفی مربوطه کند.

همچنین اداره پست استان مکلف شد بازخورد عملکرد نحوه اجرای طرح عدم واگذاری کد پستی به واحدهای صنفی غیر مجاز و بدون پروانه را به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم منعکس کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کد پستی مجاز و بدون پروانه واحدهای صنفی پست استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۳۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است

ایسنا/ایلام معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی استان ایلام گفت: دریافت نکردن گواهی سلامت از سوی واحدهای مرغداری به معنی جوجه ریزی غیرمجاز است و متخلفان به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

 «الهام جم‌زاده» به ایسنا اظهار کرد: مرغداران برای جوجه ریزی در واحدهای خود باید گواهی بهداشتی لازم را دریافت کنند و نکاتی از قبیل فاصله بین جوجه ریزی، ضدعفونی سالنهای پرورش را بایستی زیر نظر و با تایید کارشناسان دامپزشکی انجام دهند و در نهایت در صورت داشتن شرایط مناسب گواهی جوجه ریزی آنها مورد تأیید دامپزشکی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: واحدهایی که گواهی بهداشتی دامپزشکی برای جوجه‌ریزی کسب نکنند به عنوان جوجه‌ریزی غیرمجاز و تخلف شناخته می‌شود و جوجه‌ریزی غیرمجاز بعنوان تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب شده و سبب به خطر افتادن جمعیت طیور استان شده و ممکن است باعث افزایش خطر بیماری‌های واگیر طیور شوند، پس هرگونه جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری برای رعایت مسائل بهداشتی باید تحت نظر دامپزشکی استان صورت گیرد.‌

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان گفت: هم اکنون نظارت کامل دامپزشکی ایلام بر جوجه‌ریزی واحدهای مرغداری استان وجود دارد، هر واحدی هم اگر جوجه ریزی غیرمجاز داشته باشد، چون بازدیدهای کارشناسان دامپزشکی استان سرزده و مستمر هستند، در سریع‌ترین زمان شناسای و واحدهای متخلف بدون هیچ گونه اغماضی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی گفت: عدم کسب گواهی بهداشتی از سوی مرغداری‌ها باعث به خطر افتادن سلامت جامعه و باعث اختلال در بازار نیز می‌شود، بنابراین مسئله نظارت بر جوجه ریزی های مرغداری جزء اولویت‌های اساسی دامپزشکی استان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بلاتکلیفی ۶۰۰ متقاضی اهل خوسف برای واگذاری زمین
  • مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • پیشگیری از هدر روی ۲۵ میلیون متر مکعب آب در نظرآباد