Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@08:41:29 GMT

پیکرهای مطهر سه تن از شهدای کردستان تشییع شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۵۰۰۶

پیکرهای مطهر سه تن از شهدای کردستان تشییع شد

پیکرهای مطهر سه تن از شهدای سپاه کردستان در درگیری با عناصر ضدانقلاب در شهرستان های دیواندره، سریش آباد و بیجار تشییع شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  کُردتودی،  در پی درگیری نیروهای جان بر کف سپاه بیت المقدس استان کردستان با گروهک ضد انقلاب در منطقه عمومی دیواندره، سرباز ولایت سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی از فرماندهان شجاع و دلیر سپاه بیت المقدس ‌پس از عمری مجاهدت و فداکاری در راه امنیت پایدار استان کردستان به درج رفیع شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شکیبا در یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان به همراه دو نفر دیگر از رزمندگان غیور اسلام، جعفر نظام پور و محمد شکری پس از درگیری و به درک واصل نمودن تعدادی از عناصر ضد انقلاب شهد شیرین شهادت را با زبان روزه نوشیدند.

صبح امروز پیکر مطهر شهیدان «شکیبا سلیمی، جعفر نظام‌پور و محمد شکری» با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم تشیع شد.

امروز همزمان با مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید محمد شکری در دیواندره، پیکرهای مطهر شهیدان شکیبا سلیمی و جعفر نظام‌پور در گلزار شهدای قروه-سریش‌آباد و بیجار آرام گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۵۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) روایتی از خلاقیت هوتن شکیبا برای صداپیشگی «بچه»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • بزرگ‌نمایی کانال‌های مجازی از تعداد مجروحان واژگونی مینی‌بوس
  • (ویدیو) درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • (ویدئو) روایتی از خلاقیت هوتن شکیبا برای صداپیشگی «بچه»
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران