Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت در بخشی از اظهاراتش به تغییر واحد پول ملی کشور اشاره کرد و گفت: واحد پول ملی ما در نوشتار ریال و در گفتار تومان بود. بسیاری از اشتباهات بانکی هم به خاطر همین مسئله ریال و تومان بود. واحد رسمی پول ملی ما ریال است اما اصلا در زندگی مردم حضور ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من مصر بودم واحد پول ملی تغییر کند تا مردم راحت شوند. زیرا تمام معاملات با تومان انجام می شود. در واقع ما خواستیم یک مشکل فرهنگی اجتماعی را حل کرده و محاسبات مردم را تسهیل کنیم.

رئیس جمهور درپایان با بیان اینکه ما رقم را کوچک کردیم گفت: تغییر واحد پول ملی هم به لحاظ وجهه بین المللی و در مقایسه پول ملی با مثلا یورو بهتر است و بعید هم می دانم تاثیری بر تورم یا رشد اقتصادی داشته باشد بلکه بیشتر کمکی است برای تسهیل حسابگری.

کد خبر 508800 برچسب‌ها حسن روحانی اسکناس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی اسکناس واحد پول ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • لحظه غرق شدن یک کودک در سیلاب رودخانه‌ای در بم + ویدئو | واکنش مردم برای نجات او را ببینید
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • تغییر تصمیمات جبهه مقاومت و ضرورت بازنگری دربرخی تحلیل های رسمی
  • روزهایِ آخر کریمی قدوسی در پارلمان؛ طلایه دار ادعاهای تکذیب شده /توئیت های عضو پایداری دردسر هسته ای ایجاد خواهد کرد؟
  • واکنش بازار به تغییر مقررات انتشار آگهی مسکن