Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان به مناسبت شهادت سه نفر از پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی  صادر کرد که در این پیام آمده است:

«بسم ربّ الشهداء و الصدیقین»

بار دیگر دستان به خون آغشته دشمنان پلید اسلام و انقلاب اسلام خباثتی دیگر رقم زد و سه نفر از پاسداران جان برکف که مامور صیانت از امنیت این آب و خاک بودند را به شهادت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم کردستان به خوبی تفاوت خادم و خائن را می‌دانند و در این بحبحه بیماری که کشور و استان را گرفتار کرده، رزمندگان خدوم سپاه بیت المقدس از ابتدا استراحت را بر خود حرام کرده و با همه وجود به مردم خدمت رسانی نموده اند از سرباز عزیزی که تمام مال خود را به نیازمندان می بخشد تا پاسداران دلاوری که جان خود را نثار امنیت مردم عزیز کردستان می نمایند و بسیجیان عزیزی که با همه وجود به مردم خدمت می کنند، اما خائنان به کردستان به جای خدمت به مردم به فکر ریختن خون جوانان این سرزمین اند و این ناجوانمردی و پلیدی مزدورانی است که خود و سرزمین خود را به بیگانگان می‌فروشند و نوکر و غلام حلقه به گوش استکبار جهانی اند.

اعلام می نماییم که فرزندان کردستان همواره در کنار مردم خواهند ماند و با تمام وجود از امنیت مردم دفاع و مسیر سرخ شهدای عزیز را ادامه خواهند داد و دشمن بداند که جنایت آنان بی‌پاسخ نخواهد ماند و سیلی سختی از فرزندان این سرزمین خواهند خورد.

اینجانب شهادت سردار رشید اسلام شهید شکیبا سلیمی و همراهانشان شهید جعفر نظام پور و شهید محمد شکری را به محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف مقام معظم رهبری و خانواده های معظم این شهدا و امت حزب الله تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

اقتدار ایران با حرکات کور مزدوران خدشه دار نخواهد شد

فرمانده انتظامی استان کردستان نیز باصدور پیام تسلیت در خصوص به شهادت رساندن سه نفر از پاسداران سپاه بیت المقدس کردستان در منطقه دیواندره گفت: اقتدار ایران با حرکات کور مزدوران آمریکا خدشه دار نخواهد شد.

سردار علی آزادی ضمن محکوم کردن اقدام ضد انقلاب در به شهادت رساندن سه نفر از پاسداران سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: دشمنان و ضد انقلاب بدانند که این نوع جنایت‌ها، تنها اراده جوانان در پاسداری از نظام و امنیت را مصمم‌تر و قوی‌تر می‌کند.

وی گفت: ضد انقلاب با حمایت کشورهایی که به دنبال ایجاد ناامنی در ایران اسلامی هستند پاسداران انقلاب اسلامی که در تلاش برای حفظ امنیت این آب و خاک محسوب می‌شوند را به شهادت رسانده اند.

سردار آزادی با بیان اینکه دشمن همیشه به دنبال ایجاد ناامنی در ایران اسلامی است افزود: این حرکات مذبوحانه نمی تواند اقتدار ایران اسلامی را خدشه دار کند و اینگونه رفتارها بدون پاسخ نخواهد بود.

فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان  با بیان اینکه در این درگیری تعدادی از اعضای گروهک ضدانقلاب به درک واصل شدند، یادآور شد: دشمنان یقینا بدانند که نمی‌توانند روحیه انقلابی مردم کردستان را تضعیف کنند، لذا  با تقویت وحدت و اتحاد و پشتیبانی از نظام و رهبری، امنیت و آرامش موجود در کشور و استان کردستان را حفظ می کنیم و همانند همیشه اجازه نخواهیم داد دشمنان به اهداف پلید و شوم خود برسند.

ترور سربازان وطن نشانه زبونی و درماندگی دشمنان است

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی هم با محکوم کردن شهادت سه نفر از نیروهای سپاه بیت المقدس کردستان در منطقه عمومی دیواندره گفت: ترور سربازان وطن نشانه زبونی و درماندگی دشمنان است.

سیدمهدی فرشادان اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان در ایامی که همه مسلمانان به مناجات الهی مشغول هستند شاهد اقدامی ناجوانمردانه و ترور سه فرد مسلمان در منطقه عمومی دیواندره بودیم.

وی با محکوم کردن این اقدام تروریستی افزود: این سه شهید بزرگوار از نیروهای سپاه بیت المقدس کردستان بوده و جان خویش را برای دفاع از امنیت و آرامش جامعه فدا کرده اند لذا یاد و نام این عزیزان برای همیشه جاودان است.

نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی این اقدام تروریستی را نشانه زبونی و درماندگی دشمنان انقلاب اسلامی و مزدوران آنها در برابر اقتدار ایران اسلامی بیان کرد و گفت: گام‌های استوار ملت ایران با اهدای این شهدای گرانقدر مستحکم‌تر می‌شود.

فرشادان اضافه کرد: دشمنان باید بدانند که امنیت کردستان با این حرکات ددمنشانه خدشه‌دار نخواهد شد چرا که امنیت این منطقه مردمی بوده و خود مردم کردستان با حمایت از فرزندانشان در نیروهای مسلح از امنیتشان دفاع می‌کنند.

دشمن همیشه به دنبال ایجاد ناامنی در ایران اسلامی است

دیگر نماینده مردم سنندج دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن همیشه به دنبال ایجاد ناامنی در ایران اسلامی است گفت: سال های زیادی است که ضد انقلاب با تلاش برای ایجاد ناامنی در منطقه و از جمله اقدامات تروریستی مانع از توسعه کردستان شده است.

سید احسن علوی ضمن تسلیت در پی شهادت پاسداران رشید انقلاب اسلامی اظهار داشت: متاسفانه ضد انقلاب با حمایت کشورهایی که به دنبال ایجاد ناامنی در ایران اسلامی هستند پاسداران انقلاب اسلامی که در تلاش برای حفظ امنیت این آب و خاک‌اند را به شهادت رسانده اند.

 وی افزود: این حرکات مذبوحانه نمی تواند اقتدار ایران اسلامی را خدشه‌دار کند و اینگونه رفتارها بدون پاسخ نخواهد بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اینگونه اقدامات ضد انقلاب توسعه و آبادانی استان کردستان را محدود کرده است و اجازه جذب سرمایه گذار در منطقه را نمی‌دهد.

 وی با تاکید بر اینکه ملت کُرد به دنبال امنیت و آرامش است افزود: هیچ کس از اقدامات گروهک‌های ضد انقلاب راضی نیست و این رفتارها جایگاهی در میان مردم ندارد.

علوی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه همدلی و بخشش و رحمت الهی است گفت: این افراد هیچ نوع شناختی نسبت به واژه‌های انسانیت ندارند و تنها به دنبال برآورده کردن خواسته‌های سروران خود هستند.

پیام تسلیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در اطلاعیه‌ای شهادت سه تن از پاسداران جان بر کف سپاه بیت المقدس به دست نیروهای ضد انقلاب را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام تسلیت آمده است: مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت مظلومانه سه تن از پاسداران جان بر کف سپاه بیت المقدس کردستان به دست جنایتکار نیروهای ضد انقلاب، نشانه دیگری از خصم بی‌پایان دست نشانده‌های استکبار و اوج شقاوت و بی‌رحمی این انسان‌نماهای وحشی صفت است.

مردم استان کردستان در یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان باز هم شاهد جنایتی دیگر از سوی دشمنان قسم خورده خود بودند که همچون سالیان گذشته از هیچ تلاشی برای اخلال در امنیت و آسایش منطقه فروگذار نبوده‌اند و این بار هم سینه‌های ستبر سربازان جان بر کف سپاه پاسدارن سپر آسایش و امنیت مردم منطقه در برابر تجاوز دشمن خونخوار گشت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان این تجاوز بی‌رحمانه و اقدام شنیع ضدانقلاب را به شدت محکوم کرده و ضمن ابراز همدردی با خانواده پاسداران شهید روز ۱۱رمضان، این مصیبت بزرگ را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران اسلامی بویژه مردم مقاوم و صبور کردستان تبریک و تسلیت گفته و برای روح بلند و آسمانی این شهدای گرانقدر رحمت، مغفرت و آرامش در جوار امن الهی را مسئلت می‌نماید.

بدون شک این اقدام شنیع با اقدام قاطع و پاسخ محکم مردم و نیروهای جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواجه گشته و ایادی وابسته استکبار تاوان بزرگی بابت ارتکاب این جنایت بزرگ پس خواهند داد.

پیام حوزه هنری کردستان به دنبال شهادت سه پاسدار مدافع وطن

حوزه هنری استان کردستان با انتشار بیانیه ای ضمن تبریک و تسلیت شهادت سه پاسدار مدافع وطن و حریم ولایت، این اقدام ضد انقلاب را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: بار دیگر دست ایادی استکبار و مزدوران اجیر شده از سوی دشمنان این آب و خاک به خون فرزندان ملت آغشته شد و در روزهای با برکت ماه مبارک رمضان، سه پاسدار حریم ولایت و مدافع راستین امنیت و آرامش کشور خون خود را تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

آری شهیدان گلگون کفن شکیبا سلیمی، جعفر نظام پور و محمد شکری سه پاسدار راستین و مدافع انقلاب اسلامی با زبان روزه به شهادت رسیدند تا این آب و خاک و این امنیت و آرامش در کشور همچنان ادامه داشته باشد.

مردم همیشه در صحنه استان کردستان بار دیگر در یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان سه فرزند شایسته خود را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرد و ثابت شد که ایادی استکبار جهانی همواره چشم طمع به امنیت این خطه از کشور داشته و از هر توطئه ای برای رسیدن به اهداف شیطانی خود استفاده کرده و متاسفانه در این میان مدعیان دروغین آزادی و دمکراسی زبان بسته و در مقابل این جنایت های ضد بشری حرفی و سخنی به میان نمی آورند.

کردستانی ها امروز با افتخار هر چه تمامتر با سه فرزند راستین خود وداع می کنند و پیام ایستادن در مسیر انقلاب و نظام و دفاع از دستاوردهای امام راحل (ره) و همچنین حرکت در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران را به سراسر جهان صادر کرده و اعلام می‌کنند که راه شهیدان رمضان سال ۸۸ شهیدان ماموستا عالی و ماموستا شیخ الاسلام تا شهیدان رمضان سال ۱۳۹۹ و دیگر شهدای انقلاب اسلامی با تمام توان و قدرت ادامه خواهد داشت و توطئه‌های دشمنان قسم خورده ملت یکی پس از دیگر خنثی شده و نقش برآب می‌شود.

حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان ضمن محکوم کردن جنایت‌های ضد انقلاب و ایادی استکبار جهانی، شهادت سه فرزند کردستان و مدافع امنیت و آسایش ملت را به همه مردم استان کردستان به ویژه خانواده‌های معظم آن سه شهید والا مقام و خانواده بزرگ سپاه بیت المقدس کردستان تبریک و تسلیت عرض نموده و بر ادامه راه این شهیدان که همانا اقتدار و عزت بیشتر برای نظام و انقلاب اسلامی است، تاکید می‌کند.

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) روز سه‌شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: به استحضار مردم شریف وشهیدپرور کردستان می‌رساند امروز سه‌شنبه در پی درگیری با ضد انقلاب، در منطقه عمومی دیواندره سرباز ولایت سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی فرمانده شجاع ودلیر پس از عمری مجاهدت و فداکاری در راه امنیت پایدار استان کردستان به شهادت رسید.

در این اطلاعیه‌ آمده است: وی در این اواخر در راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا ازهیچ تلاشی دریغ نورزید و در کنار مردم برای مردم همراه سایر تلاشگران عرصه سلامت ، بعنوان یک مجاهد فی سبیل الله تلاش مؤمنانه و مجاهدانه کرد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است:‌سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی ظهر امروز در یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان به همراه ۲ نفر از رزمندگان غیور اسلام جعفر نظامپور و محمد شکری پس از درگیری و به درک واصل نمودن تعدادی از عناصر ضد انقلاب، شهد شیرین شهادت را با زبان روزه نوشیدند.

قرارگاه حمزه سید الشهداعلیه السلام و سپاه بیت المقدس ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این مجاهدان عالیقدربه محضر مقدس حضرت ولیعصر (عج)و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و ملت شهیدپرورو قدرشناس استان کردستان و آحاد رزمندگان منطقه ی شمالغرب و خانواده معظم شهدا و بالاخص به خانواده آن شهیدان والامقام،بر ادامه راه این شهیدان تاکید می کند.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران کردستان شهید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران کردستان شهید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران کردستان شهید دنبال ایجاد ناامنی در ایران اسلامی سپاه بیت المقدس کردستان پاسداران انقلاب اسلامی اسلامی استان کردستان سه نفر از پاسداران مجلس شورای اسلامی ماه مبارک رمضان ضد انقلاب امنیت و آرامش تبریک و تسلیت مردم کردستان اقتدار ایران آب و خاک محکوم کردن پیام تسلیت سه پاسدار شهادت سه خدشه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۵۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج سازندگی،‌ پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا،‌ متن پیام سرلشکر سلامی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و بکارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام «بسیج سازندگی» از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیرقابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته «سازمان بسیج سازندگی» است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان