Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت:خدمات این نهاد در بخش‌های مختلف با رویکرد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌شود.   صفری افزود:سال گذشته با اقدامات اثرگذار و بسترسازی انجام‌شده در حوزه اشتغال‌زایی، سه هزار و ۶۹۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در این استان صاحب شغل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:برای ایجاد این  تعداد فرصت شغلی  بیش از ۸۷ میلیارد تومان در سال گذشته  سرمایه‌گذاری شده است.   او تصریح کرد:رویکرد کمیته امداد استان زنجان امسال نیز در حوزه اشتغال، توسعه فعالیت‌های اشتغال‌زایی برای جامعه هدف این نهاد در قالب راهبران شغلی و ارائه بسته‌های تشویقی ویژه مانند پرداخت حق بیمه و تسهیلات کارفرمایی به کارآفرینان برای به‌کارگیری کارجویان تحت حمایت در قالب خدمات کاریابی است.   مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: با همین رویکرد امسال نیز برنامه‌ریزی‌شده است۴هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و سایر اقشار نیازمند ایجاد شود.    ادامه داد: تلاش می‌کنیم با ارائه آموزش‌های فکری ، فرهنگی و مهارت افزایی تدبیر منزل و عقل معاش در جامعه هدف این نهاد ارتقاءیافته و در یک بازه زمانی مشخص ، هدفمند و زمان‌دار به توانمندی اقتصادی و معیشتی رسیده و از بدنه حمایتی کمیته امداد به‌صورت توانمند خارج شوند.   او زمینه‌سازی برای افزایش مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد را از برنامه‌های اصلی کمیته امداد استان زنجان طی امسال برشمرد.
انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد زنجان اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد استان زنجان تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف

فرماندار شهرستان خوسف با بیان اینکه این شهرستان بهشت سرمایه‌گذاری استان است گفت: ظرف دو سال آینده کارخانه فرآوری معدن مس کیهان راه‌اندازی می‌شود و ۳۲۰ نفر در فاز اول مشغول به کار می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدعلی حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان خوسف که با حضور نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: در یک سال گذشته میزان سرمایه گذاری در تاریخ شهرستان خوسف بی نظیر است. 

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی معدن مس کیهان در روز کار و کارگر و تجهیز کارگاه آن و اکتشاف 4 ماده معدنی ارزشمند طلا، مس، روی و سرب در محدود 28 کیلومتر مربع گفت: در کل خراسان جنوبی چنین محدوده معدنی وجود ندارد. ظرف 2 سال آینده کارخانه فرآوری مس این کارخانه راه اندازی خواهد شد و حدود 320 نفر در فاز اول آن مشغول به کار خواهند شد. 

فرماندار شهرستان خوسف با بیان اینکه بزرگترین مجموعه‌های اقتصادی در حال ورود به سرمایه گذاری در شهرستان هستند اظهار داشت: در آینده شاهد بزرگترین مجموعه و کارخانه‌های استان در شهرستان خوسف خواهیم بود، این در حالی است که این مجموعه‌ها زیرساخت را نیز با خود به همراه خواهند آورد. 

وی در این جلسه کلنگ‌زنی پست 132 برق در شهرک صنعتی شهید رحمانی در دهه فجر سال گذشته و ابلاغ اعتبار خط انتقال 60 مگاواتی از پست 132 کیلو ولت در بخش ماژان برای بخش معدنی و صنعتی در یک سال اخیر، برنامه‌ریزی برای انتقال پساب فاضلاب بیرجند در آینده، نزدیکی به مرکز استان، دسترسی هوایی و ... را مکمل پتانسیل و معادن ویژه موجود در شهرستان در راستای افزایش سرمایه‌گذاری در شهرستان برشمرد.

فرماندار شهرستان خوسف با اشاره به سیلاب اخیر و بی سابقه بودن میزان بارندگی در منطقه، به برگزاری جلسات و اطلاع رسانی قبل از بارندگی، جلسات و بازدیدها در حین بحران با حضور مدیرکل بحران استان، جلسات پس از بحران با حضور معاون عمرانی استاندار افزود: همدلی و هماهنگی مدیران دستگاه های اجرایی در استان و شهرستان منجر به مدیریت این بحران شد. فرصت‌ها برای خدمت‌رسانی مدیران فراهم شده و مدیران باید از فرصت‌های زودگذر بخوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/254

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید