Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیوان علیاری متخصص ارتوپدی شاغل در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: کودک ۵ ساله اعزامی از بیمارستان سردشت که در پی حادثه تصادف با تشخیص مولتی تروما به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اعزام شده بود پس از طی چند روز بستری در این بیمارستان و انجام آزمایش کرونا بیماری کووید ۱۹ وی مثبت تشخیص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیاری اظهار داشت: این بیمار بدنبال تصادف در اثر واژگون شدن خودرو دچار شکستگی در استخوان‌های لگن، ران و بازو شده بود همینطور به دلیل اختلالات هوشیاری و تنفسی نیاز به مراقبت‌های ویژه در بخش ICU داشت.

او افزود: با توجه به بد شکلی‌های اندام و عدم توانایی راه رفتن صحیح در آینده بیمار نیاز به جراحی ارتوپدی داشت که ابتلا به کرونا ریسک خطر بالایی را برای کودک ۵ ساله ایجاد می‌کرد.

بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد هم در این زمینه گفت: پس از سه ساعت تلاش و با مساعدت متخصصان ارتوپدی و بیهوشی و کادر اتاق عمل با پوشش لباس ایزوله عمل بیمار در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد انجام گرفت و کودک با حال مساعد و بهبودی به بخش ایزوله منتقل شد.

بهزاد اظهار داشت: با توجه به اینکه هم‌اکنون عمل‌های جراحی غیرضروری در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد به خاطر شیوع بیماری کووید ۱۹ متوقف شده، ولی با وجود ابتلا دختر ۵ ساله به بیماری کرونا و شرایط اورژانسی وی عمل جراحی انجام شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد تصریح کرد: پرسنل درمانی اعم از پزشک و پرستار، اورژانس پیش بیمارستانی و خدمات و نیرو‌های بهداشتی در تمامی رده‌ها در طول این مدت برای مقابله با بیماری کرونا در تمام نقاط کشور همچون سربازان خط مقدم با ایثار و فداکاری و گذشت برای نجات جان هموطنان به عنوان مدافعان سلامت شرکت دارند. قدردان زحمات تمامی این عزیزان هستیم.

شایان ذکر است دکتر کیوان علیاری متخصص ارتوپدی، دکتر حمید نادری متخصص بیهوشی، همکاران زرین پور، چالش، رسول پناه، عزیزی، نوشیروانی و حسینی در این عمل جراحی ۳ ساعته حضور داشتند.

انتهای پیام / س خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی وزارت بهداشت اخبار پزشکی بیمارستان امام خمینی ۵ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نوار غزه؛  در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه شرایط بیماران وخیم است. بسیاری از بیماران برای درمان باید به خارج نوار غزه منتقل شوند. اما در نتیجه ادامه تهاجم مستمر اشغالگران اسرائیلی به نوار غزه، امکان انتقال آن‌ها به خارج این منطقه برای عمل جراحی وجود ندارد. به علت ضعف امکانات و کمبود دارو، امکان اجرای عمل جراحی نیز در داخل نوار غزه وجود ندارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

- مادر کودک فلسطینی 
- پدر کودک فلسطینی 

 

 

دیگر خبرها

  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • کاشت الکترود عمقی مغز برای درمان «سندروم لی» یک زن ۲۳ ساله
  • موفقیت مخترعان شیرازی در اختراع کیسه مدرج جمع آوری خون از ناحیه جراحی
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز