Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@13:35:36 GMT

پنج میلیارد ریال کالای قاچاق در بروجرد کشف و ضبط شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۵۷۰۷

پنج میلیارد ریال کالای قاچاق در بروجرد کشف و ضبط شد

سرهنگ عزت اله غلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی این یگان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مظنون شدند که در بازرسی از خودرو پنج میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: در این بازرسی ۹ دستگاه ماکروفر، ۱۲  دستگاه کیس رایانه، چهاردستگاه جاروبرقی،۲ دستگاه کولر گازی، یک دستگاه ماشین لباسشویی، یک دستگاه تلویزیون ال ای دی، ۱۰ دستگاه مانیتور ۲۱ اینچ به همراه ۸ عدد پایه فلزی،  ۴۰ رشته کابل کامپیوتر، چندین دستگاه سشوار برقی، اتوبخار، دستگاه قهوه ساز، همزن برقی، فلاکس، دستگاه اسنک ساز، سرویس چینی ۳۰ پارچه و ۴۸ عدد کود خارجیکشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: کالاهای قاچاق از مقصد اهواز به سمت تبریز بارگیری شده بود که با تلاش ها این کالاهای قاچاق کشف و در این راستا یک نفر دستگیر شد.

وی با بیان اینکه عزم پلیس در برخورد با قاچاقچیان و هنجارشکنان جدی و قاطعانه است، اضافه کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را پنج میلیارد ریال برآورد نموده و متهم نیز با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

برچسب‌ها بروجرد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق انتظامی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق انتظامی لرستان بروجرد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق انتظامی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۵۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای قاچاق در مروست

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ عباس رضایی گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی مروست حین کنترل محور مواصلاتی مروست به یزد به یکد ستگاه پراید سفید مشکوک و به راننده دستور ایست دادند و آن را متوقف کردند. 
 
سرهنگ رضایی افزود: در بازرسی از خودرو مقادیری نوشابه انرژی زا، انواع شکلات، انواع آبمیوه، آدامس و؛ که به صورت قاچاق حمل می‌شد، قاچاق کشف شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان مروست تصریح کرد: در این خصوص ۲ متهم دستگیر شدند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان