Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@23:41:44 GMT

لزوم تکمیل سامانه اطلاعات مجرمان حرفه‌ای

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۵۷۴۳

لزوم تکمیل سامانه اطلاعات مجرمان حرفه‌ای

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: از همه مسئولین قضایی، انتظامی و امنیتی می‌خواهم که با تکمیل سامانه اطلاعات مجرمان حرفه‌ای و خطرناک، رصد دائمی این افراد و تحت نظر قرار دادن آن‌ها، امنیت و آرامش روانی در جامعه را فراهم کنند. تاریخ انتشار: 13:00 - 17 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۸۶۰۲

خبرگزاری میزان - علی اکبر گروسی در جلسه بررسی وضعیت امنیتی زندان‌های استان آذربایجان غربی و کنترل مجرمین حرفه‌ای، سابقه دار و خطرناک گفت: آسیب‌های ناشی از جرم و مجرم در جامعه موثر است و جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد و گاه آثار مخرب و منفی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نظام اسلامی با رافت اسلامی در زمان شیوع ویروس کرونا کرامت و ارزش ویژه‌ای به زندانیان قائل شد و توجه ویژه‌ای به خانواده‌های زندانیان داشت و کمک کرد تا زندانیان در این ایام حساس در کنار خانواده‌های خود باشند.

  رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی افزود: در ایام کرونا مرخصی‌ها بسیار خوب مدیریت شد و بعضی از زندانیان توانستند بهره لازم را از الطاف اسلامی ببرند و حتی برخی از زندانیان با اتمام محکومیت خود در ایام مرخصی مواجه شدند و در واقع از زندان آزاد شدند.   وی در ادامه تاکید کرد: باید با وفاق و اتحاد تلاش کنیم تا اهداف مجازات‌ها که در واقع اصلاح و بازپروری محکومان و مجرمان هست به درستی انجام شود و بتوانیم اصلاح واقعی را در مجرمین انجام دهیم تا وقتی یک زندانی محکومیتش تمام می‌شود مجدداً مرتکب جرم نشود و بتواند به جامعه بازگردد.   بیشتر بخوانید: ایجاد بانک جامع اطلاعات مجرمان حرفه‌ای و سابقه دار   این مقام قضایی افزود: آنچه که مبرهن است تاثیر مجازات‌ها در اصلاح و بازپروری مجرمین نسبی است و در بعضی مجرمین مثبت و در برخی بی اثر است. ما باید تلاش کنیم با روانشناسی مجرمین و با استفاده از علم و تجربه جرم شناسی آثار مثبت اعمال مجازات‌ها را افزایش دهیم و بتوانیم مجرمین بیشتری را اصلاح و به جامعه برگردانیم چرا که اکثر این مجرمین خانواده دارند و چشم انتظار این افراد هستند پس با اصلاح یک مجرم در واقع کمک بزرگی به خانواده او در نتیجه به جامعه خواهد شد.   گروسی در ادامه گفت: در خصوص مجرمین حرفه‌ای و خطرناک هم از همه مسئولین قضایی، انتظامی و امنیتی می‌خواهم که با تکمیل سامانه اطلاعات مجرمان حرفه‌ای و خطرناک و و رصد دائمی این افراد و تحت نظر قرار دادن آن‌ها، امنیت و آرامش روانی در جامعه را فراهم کنند.   این جلسه در پایان مصوباتی داشت که به تصویب اعضاء رسیده و مقرر گردید در اسرع وقت عملیاتی و اجرایی شوند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری آذربایجان غربی اطلاعات مجرمان حرفه ای حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مورایس به ازدواجش در ایران و روی آوردن به اسلام

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به دین اسلام روی آوردم و عضو شما و یکی از خانواده های ایرانی هستم.

ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از بازی با استقلال ملاثانی که همراه با صعود تیم مرحله بعدی جام حذفی بود، اظهار کرد: بازی حذفی هیچ وقت ساده نیست. به بازیکنان پرتلاشم تبریک می گویم. به ملاثانی هم تبریک می گویم که تیم با نظمی بود و باعث افتخار جام حذفی بودند.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود به اسلام روی آوردید؟ ادامه داد: من مشکلی ندارم جواب بدهم اما مساله شخصی من از حرفه ای جداست. ولی چون کنجکاوید بله به دین اسلام روی آوردم و عضو شما و یکی از خانواده های ایرانی هستم. بله حقیقت دارد.

مواریس در ادامه، گفت: حریف را آنالیز کرده بودیم. تیم سازماندهی شده و با کیفیت است. ملاثانی ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه است و گفته بودم بازی ساده ای نداریم.

وی درباره افت سپاهان و آیا تاثیر ازدواج شما در ایران روی روند تیم تان تاثیر داشته است؟ خاطر نشان کرد: بازهم وارد زندگی شخصی من شدید. من مربی حرفه ای هستم و اتفاقا وقتی کسی که تشکیل خانواده می دهد و حرفه ای است، مسئولیتش بیشتر می شود. این موضوع تاثیری نداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • اصلاح راه‌های نامناسب و خطرناک ییلاق شهرستان اهر
  • سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • واکنش مورایس به ازدواجش در ایران و روی آوردن به اسلام