Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@14:18:08 GMT

۶پروژه شهرداری قزوین افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۷۰۹۳

۶پروژه شهرداری قزوین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سیاوش طاهرخانی، شهردار قزوین در آیین بهره برداری از پروژه‌های مجموعه مدیریت شهری در سالن مفاخر شهرداری قزوین گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ۶پروژه سلامت محور، در راستای نهضت پیاده راه سازی و با رویکرد انسان محوری، در سه منطقه شهر به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طاهرخانی افزود: از مولفه های مهم شهرسازی انسان محور، توسعه پیاده مداری و تامین سلامت جسم و روان شهروندان است، در این راستا مجموعه مدیریت شهری قزوین درصدد است، پروژه‌هایی با رویکرد انسان محور اجرا کند. 
شهردار قزوین خاطرنشان کرد: این مقام مسئول با بیان این که دو پروژه پیاده راه سازی خیابان راه آهن و خیابان آیت الله طالقانی در منطقه یک شهرداری قزوین افتتاح شد، گفت: این پروژه ها با هدف تسهیل در عبور و مرور شهروندان، زیباسازی معبر، دفع و هدایت آب های سطحی و فصلی و توسعه عدالت محور شهر، اجرا شده است. 
او ادامه داد: پروژه پیاده راه سازی خیابان آیت الله طالقانی، به مساحت هزار و ۷۵۰مترمربع با اعتبار بالغ بر ۱۳میلیارد ریال، در لاین شرقی این معبر اجرا و هزار و ۷۵۰مترمربع اجرای کفپوش، ۷۵۰متر جدول گذاری، ۳۲۰متر لوله گذاری، ۷۵۰متر مکعب بتن ریزی و ۱۰۰۰متر مکعب خاکبرداری انجام شده است. 
طاهرخانی افزود: در اجرای پروژه پیاده راه سازی خیابان راه آهن، با اعتبار بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال، سه هزار و ۸۶۳ مترمربع کفپوش، هزار و ۵۰۰ متر جدول گذاری،۵۰۰ متر مکعب بتن ریزی و ۹۵۰ متر مکعب خاکبرداری انجام شده است. 
شهردار قزوین گفت: پروژه پیاده رو سازی خیابان های سعدی شمالی، بوعلی و بلوار مدرس با هدف بهسازی پیاده رو های  شهر قزوین در راستای نهضت پیاده رو سازی اجرا و به مناسبت هفته شورا افتتاح شد. 
او ادامه داد: پروژه پیاده رو سازی خیابان های سعدی شمالی به مساحت ۲هزار و سیصد متر و اعتبار ۲.۴میلیارد ریال، خیابان بوعلی به مساحت ۳ هزار و ۴۰۰متر مربع و با اعتبار بالغ بر ۱۰میلیارد ریال و پروژه پیاده راه سازی بلوار مدرس به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع و اعتبار ۱۳ میلیارد ریال در منطقه دو شهرداری قزوین انجام شده است. 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در این سه پروژه در مجموع ۱۰ هزار و ۲۰۰ متر مربع مسیر ویژه عبور نابینایان ایجاد شده است. 
شهردار قزوین خاطرنشان کرد: پروژه جاده قهرمانان سلامت در بلوار امام علی(ع)، از پروژه های سلامت محور شهرداری قزوین است که در منطقه سه شهرداری قزوین اجرا شده و فاز اول آن به بهره برداری رسید.  
او گفت: با توجه به تلاش های کادر بهداشت و درمان در مقابله با شیوع ویروس کرونا، این پروژه شهری به نام «قهرمانان سلامت» نام‌گذاری شد.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این پروژه به مساحت سه کیلومتر در دو فاز اجرا شده که فاز اول آن به مساحت یک و نیم کیلومتر پیاده راه و ۳ هزار مترمربع فضای سبز با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به مناسبت روز شورا افتتاح شد.

۴۸

کد خبر 1385257

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین پروژه پیاده راه سازی اعتبار بالغ شهرداری قزوین شهردار قزوین سازی خیابان افتتاح شد متر مکعب پیاده رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم

 به نقل از شهرداری قم، رضا خانه‌زاد یزدی،معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، با اشاره به مطرح‌شدن ابهاماتی درباره ضرورت احداث تقاطع غیر همسطح میدان سپاه گفت: دو مشاور بر این پروژه کار کرده و مطالعات جامع خردنگر و کلان نگر انجام شده است؛ با توجه به وضعیت معابر اطراف، گزینه دیگری جز احداث تقاطع غیرهمسطح در این نقطه از شهر قم نداریم.

وی در ادامه با اشاره به مکانیزه سازی پل‌های عابر پیاده در شهر قم اظهار کرد: در نظر داریم مکان‌یابی این پل‌ها را نیز بازنگری کنیم.

وی با بیان اینکه پل‌هایی که نصب می‌شود باید بر اساس مطالعات مکان‌یابی شود، افزود: بر اساس این مطالعات تعداد واقعی پل‌های عابر پیاده موردنیاز در شهر قم شناسایی خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: مطابق آیین‌نامه‌های جدید، پل‌های عابر پیاده باید در معابری با شرایط خاص ایجاد شود و در باقی موارد باید عبور همسطح عابر به‌صورت ایمن برنامه‌ریزی شود.

خانه‌زاد یزدی با اشاره به برگزاری مناقصه مکانیزه سازی پل‌های عابر پیاده در اردیبهشت‌ماه گفت: ۱۰ دستگاه پل عابر پیاده برای مکانیزه کردن در دستور کار قرار دارد که انشعاب برق به‌صورت کامل ایجاد شده و برای خرید آسانسور‌ها معاونت فنی و عمرانی در حال اقدام است.

به گفته وی، تا دو هفته دیگر، پروژه‌ها به پیمانکار منتخب واگذارشده است و مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده دارای اولویت پیگیری خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود