Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مهمترین موضوع در زمانی که یخچال شما، به مشکل بر می خورد، استفاده از خدمات تعمیر، در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت ممکن و در عین حال با هزینه مناسب است. در این مقاله سعی داریم نکات مهمی را در این زمینه مطرح کنیم.

تعمیرسرا مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی در محل

تابحال فکر کردید اگر لوازم خانگی‌تان مخصوصا یخچال فریزر خراب شود چقدر طول میکشد تا متخصص کاربلدی را پیدا و بعد دستگاه مورد نظرتان را به تعمیرگاه ببرید؟ تعمیرسرا ارائه دهنده بهترین خدمات تعمیر انواع لوازم خانگی در انواع مدل و برند در محل شماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط کافیست تماس بگیرید تا تیم متخصص تعمیرسرا ظرف چند ساعت درب منزلتان حاضر و تعمیرات لازم را بر روی لوازمتان با بهترین قیمت انجام بدهند.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک تخصص تعمیرسرا

خودتان بهتر از هر کسی ارزش یخچال فریزر خود را می دانید، به خصئص اگر برندهای باکیفیت خارجی را خریداری کرده اید و قطعا تمایلی به هزینه بیشتر هم ندارید. پیشنهاد ما این است فقط از متخصصین این حوزه کمک بگیرید تا پشیمان نشوید و هزینه های گزاف پرداخت نکنید.

تعمیرسرا با داشتن تیم متخصص برندهای امریکایی آماده ارائه خدماتی مثل نصب و راه اندازی، تعمیر یخچال جنرال الکتریک و سرویس دوره ای در محل فقط با یک تماس به شما عزیزان است.

تعمیر یخچال وستینگهاوس با تعمیرسرا

تعمیرسرا با پشتوانه تکنسین ماهر و البته سالها تجربه بیش از صدها مورد موفق تعمیر یخچال وستینگهاوس، تمامی مشکلات پیش آمده برای دستگاه شما را به راحتی تشخیص و در سریعترین زمان ممکن برطرف خواهیم کرد.  مشکلات رایج یخچال ها عبارتند از:

یخچال خنک نمی کندیخچال یخ نمی سازدآبسردکن کار نمی کندسرو صدای کمپرسور زیاد استبرفک ها آب نمی شوند

کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید تا کمتر از چند ساعت در محل شما حاضر شوند.

نکات مهم در تعمیر یخچال

ازآنجایی‌که یخچال از لوازم ضروری در هر خانه‌ای است و خراب بودن طولانی‌مدت آن می‌تواند باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده‌ای شود، لذا سرعت در خدمت‌رسانی و تعمیر یخچال در محل و در کمترین زمان ممکن، باید از اولویت‌های اصلی در انتخاب تعمیرکار مناسب باشد. استفاده از تعمیرکاران باتجربه و متخصص، علاوه بر اینکه می‌تواند هزینه و زمان تعمیر یخچال را پایین بیاورد، چه‌بسا که باعث می‌شود، سال‌های سال، یخچال شما بدون مشکل کارکرده و نیاز به تعمیر مجدد نداشته باشد. این امر همچنین مستلزم استفاده از لوازم‌یدکی اصلی و باکیفیت مناسب است. البته تعمیرکاران حرفه‌ای، با تشخیص درست مشکل، در بسیاری از موارد می‌توانند حتی قطعات معیوب را تعمیر نمایند و علاوه بر پایین آمدن هزینه‌های تعمیر، از قطعات اصلی خود یخچال نیز، استفاده نمایند.

نکات مهم در انتخاب تعمیرکار یخچال

در انتخاب تعمیرکار مجرب برای تعمیر یخچال خود، موارد زیر را حتماً در نظر داشته باشید:

دارای تجربه و تخصص، درزمینه تعمیر یخچال باشند.سرعت خدمات‌رسانی سریع داشته باشند.در صورت ممکن، امکان سرویس‌دهی در محل شما را داشته باشند.کم‌هزینه و باکیفیت بالا خدمات ارائه دهند.اولویتشان تعمیر قطعه معیوب باشد و سپس در صورت امکان‌پذیر نبودن، نسبت به تعویض قطعه معیوب اقدام کنند.از لوازم اصلی و باکیفیت مناسب استفاده نمایند.

نکات مهم جهت نگهداری اصولی و افزایش طول عمر یخچال

برای اینکه متحمل هزینه‌های بعضاً سنگین تعمیرات نشوید و یخچال مورداستفاده شما، طول عمر بیشتری داشته باشد، موارد زیر می‌تواند در این زمینه برای شما راه گشا باشند.

استفاده از برندهای معتبر و شناخته‌شده.استفاده از متخصصین مجرب شرکت مربوطه جهت نصب و راه‌اندازی اصولی یخچال برای بالا رفتن عمر مفید آن.استفاده از سرویس‌های دوره‌ای منظم برای بالا بردن عمر مفید یخچال.رعایت فاصله مناسب یخچال از دیوار و فراهم کردن تهویه مناسب در محل قرارگیری آن.تنظیم درست پایه‌های دستگاه، جهت تراز بودن محل قرارگیری یخچال.استفاده از محافظ نوسان برق جهت محافظت از یخچال در مقابل نوسانات برق.توجه به ظرفیت محفظه یخچال و چیدن مناسب مواد غذایی جهت جریان داشتن مطلوب سرما در فضای داخلی یخچال.تمیز کردن فن موتور که در قسمت پشت یخچال قرارگرفته و به‌مرورزمان نیاز به گردگیری دارد.تنظیم دمای مناسب یخچال، بطوریکه دمای مناسب برای فصول گرم سال، بین 3 تا 5 درجه سانتی‌گراد و برای فصول سرد سال بین 5 تا 7 درجه سانتی‌گراد مناسب است.اجتناب از قرار دادن مواد غذایی گرم مخصوصاً مایعات در یخچال. تعمیرسرا مرکز تخصصی تعمیر انواع لوازم خانگی:

در ایران مراکز بسیار زیادی هستند که تعمیرات یخچال را انجام می‌دهند و بسیاری از آن‌ها متخصصان خود را برای بررسی و انجام تعمیرات به محل مشتریان می‌فرستند. یکی از شرکت‌های موفق و پیشرو در حوزه تعمیرات یخچال در ایران، شرکت تعمیرسرا می‌باشد. این شرکت، در سراسر تهران دارای نمایندگی می‌باشد و شما در هرکجای تهران که باشید، می‌توانید با نزدیک‌ترین نمایندگی تماس بگیرید تا در کمترین زمان تکنیسین به محل شما بیاید و مشکلات یخچالتان را برطرف کند. تعمیر سرا، تعمیرات کلیه برندهای ایرانی و خارجی یخچال را با تضمین کیفیت انجام می‌دهد و 30 سال سابقه درخشان این شرکت می‌تواند مهر تأییدی بر این تضمین کیفیت باشد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لوازم خانگی تعمیر یخچال محل شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۷۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما

علی اکبر محرابیان عصر پنجشنبه در حاشیه افتتاح خط تولید «شینه» یا سیم پیچ های ژنراتورهای نیروگاهی و بازدید از شرکت تعمیرات قطعات نیروگاهی ایران در شهرستان فردیس استان البرز افزود: قطعات واحدهای نیروگاهی قدیمی کشور ساخت خارج است که اکنون توسط شرکت های دانش بنیان ایرانی این قطعات تولید می شود.

وی گفت: امروز با تکیه بر علم و دانش متخصصان صنعت برق کشور و ظرفیت های علمی شرکت های دانش بنیان داخلی بسیاری از قطعات و تجهیزات این صنعت ساخت ایران است.

محرابیان اظهار کرد: امروز ۲ شرکت برق حرارتی و تعمیرات نیروگاهی در کشور پیشتاز هستند و بیشترین قرارداد ها را با شرکت های دانش بنیان داخلی دارند.

وزیر نیرو ادامه داد: قطعاتی که برای اولین بار در کشور با همکاری شرکت های دانش بنیان ساخته شده از کیفیت بالایی برخوردار هستند و هرروز با بهره گیری از ظرفیت دانش بنیان ها شرایط نیروگاههای برق آبی و حرارتی کشور بهتر می شود.

اجرای ۱۸۰ پروژه و اقدام برای عبور از فصل گرما

وزیر نیرو با اشاره به اجرای پروژه های متعدد طی سال گذشته و اوایل امسال گفت: در حال فراهم کردن شرایط برای عبور از پیک فصل گرما هستیم.

محرابیان اظهار کرد: با توجه به ورود به فصل گرما با تلاش کارکنان وزارت نیرو از سال گذشته ۱۸۰ پروژه و اقدام را در دستور کار قرار دادیم که در بخش های مختلف مانند توسعه نیروگاهها، شبکه ها و اقدامات نرم افزاری مانند مدیریت مصرف در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات ما آماده سازی کل نیروگاههای کشور برای تولید حداکثری برق در شرایط اوج مصرف تابستان است؛ به همین منظور برخی از نیروگاههای ما تعمیرات اساسی ، بازبینی و تعدادی هم به استانداردسازی شرایط نیاز دارند که برای تولید حداکثری آماده شوند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات توسعه شبکه پست ها و خطوط انتقال برق کشور بوده که رفع حبس تولید، اصلاح ولتاژ و استاندارد کردن برق از جمله اقدامات به شمار می رود.

محرابیان گفت: از ۱۸۰ پروژه و اقدام در دستور کار، حدود ۷۵ پروژه در زمینه تقویت شبکه های برق از جمله در استان های البرز، تهران ، مازندران، خوزستان سیستان و بلوچستان است و در این قالب چندین پست ۴۰۰ کیلوولت، ۲۳۰ کیلو ولت ، خطوط انتقال فشار قوی و فوق توزیع را در دست اجرا داریم.

آماده سازی نیروگاهها توسط شرکت تعمیر نیروگاهی ایران

وزیر نیرو با اشاره به اقدامات شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران در فردیس اظهار کرد: این مجموعه نیز نقش اساسی در تعمیر و تامین تجهیزات نیروگاهی کشور دارد.

محرابیان اظهار کرد: شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران مستقر در فردیس البرز افزون بر تولید و تعمیر قطعات نیروگاههای کشور ، اکنون نیز یک پروژه مهم نیز در زمینه تعمیر ژنراتور نیروگاه رودبار لرستان را در دست اقدام دارد که به زودی آماده می شود.

وی بیان کرد: از آنجا که ما تا پیش از این تجربه کافی برای تعمیر چنین بخش های نیروگاهی را نداشتیم اما با اعتماد و تکیه بر دانش متخصصان داخلی توانستیم تعمیر این ژنراتور را به دست بگیریم و آن را به خوبی پیش ببریم.

محرابیان گفت : در زمان حاضر کار تعمیر سالانه بیشتر نیروگاههای کشور پایان یافته و قرار است تا پانزدهم اردیبهشت ماه جاری تعمیر تمام نیروگاهها کامل شود؛در بخش انرژی های تجدید پذیر و خورشیدی نیز اقدامات خوبی در کشور انجام شده و یا در اجرا است و در تلاش هستیم تا دراین بخش به خودکفایی کامل برسیم.

ساخت نیروگاه در خارج از کشور

وزیر نیرو اظهار کرد: یکی از بخش هایی که بیشترین صادرات خدمات و مهندسی داریم بخش نیروگاهی کشور است که تاکنون نیروگاههای زیادی در خارج کشور اجرا شده ضمن آنکه طی سالهای اخیر نیروگاه های بسیاری از کشورها را تعمیرو بازسازی کرده ایم.

محرابیان بیان کرد:  برای ارتقای صنعت برق کشور  نیاز به چندین آیین نامه  و اقدامات اجرایی داشتیم که همه آنها اجرا شده و تنها تصویب آیین نامه ماده ۱۰ باقی مانده است که انتقال یارانه سوخت از شروع زنجیره به انتهای زنجیره مصرف است ؛ این آیین نامه در نوبت تصویب دولت قرار دارد.

شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران مستقر در فردیس در زمینه ساخت و تولید قطعات نیروگاهی از جمله ۱۷ نوع تجهیز نیروگاهی با بیش از هفت هزار قطعه نیروگاهی فعالیت دارد.خط تولید شینه ها یا سیم پیچی ژنراتورهای نیروگاهی با ساخت ماهانه ۳۰۰ دستگاه شینه با حضور وزیر نیرو افتتاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • سرقت برای انتقام!
  • نحوه رفع نشتی لوله آب که لوله کش‌ها به شما نمی‌گویند (فیلم)
  • ۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم)
  • انواع گیربکس اتوماتیک
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • تعمیر شیرهای فشارشکن ١٥٠میلی متری خط انتقال فیرورق
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند