Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-30@02:20:58 GMT

آیا این مرد بدل کیم واقعی است؟تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۷۴۰۶

آیا این مرد بدل کیم واقعی است؟تصاویر

خرداد: مطالب زیادی در توئیتر مبنی بر این ادعا منتشر شد که فردی که در تصویر است مردی با جراحی پلاستیک است، درحالیکه روزنامه اینترنشنال بیزینس نوشت، این حقیقت وجود دارد که کیم جونگ اون بدل‌هایی دارد و حتی با آن‌ها به مسافرت می‌رود تا از خطر ترور در امان بماند.
پس از چند هفته گمانه‌زنی درباره وضعیت سلامت رهبر کره شمالی، مشاهده شدن مجدد وی در انظار عمومی در حالیکه صحیح و سالم است، گمانه‌زنی درباره اینکه او بدل دارد را افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش اسپوتنیک، همزمان با انتشار تصاویری از کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی در مراسم گشایش یک کارخانه تولید کود در اول مه، تئوری‌های جدید توطئه مطرح شدند مبنی بر اینکه فردی که در تصاویر نشان داده شده، بدل اوست.

در پی حضور مجدد رهبر کره شمالی در انظار عمومی، این گمانه‌زنی مطرح شد که وی از بدل استفاده می‌کند، چون مقایسه تصاویر جدید و قدیم او ظاهرا بیانگر این گمانه هستند آن مرد در تصویر همان کیم جونگ اون نیست.

مطالب زیادی در توئیتر مبنی بر این ادعا منتشر شد که فردی که در تصویر است مردی با جراحی پلاستیک است، درحالیکه روزنامه اینترنشنال بیزینس نوشت، این حقیقت وجود دارد که کیم جونگ اون بدل‌هایی دارد و حتی با آن‌ها به مسافرت می‌رود تا از خطر ترور در امان بماند.

برچسب ها: کیم ، بدل

منبع: خرداد

کلیدواژه: کیم بدل کیم جونگ اون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز یکشنبه گفت که رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است و اشاره کرد که نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، بورل دیدگاه خود در مورد احتمال رویارویی هسته‌ای را به تشدید تنش‌ها بین شرق و غرب نسبت داد و بر لزوم باز نکردن دوباره آنچه به عنوان جعبه جنگ توصیف کرد، تاکید کرد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خاطرنشان کرد: رقابت‌های تجاری شرق و غرب به دلیل عدم اعتماد در حال تبدیل شدن به درگیری است و اروپا با عدم تنوع در منابع انرژی خود و اتکا به روسیه، خود را تضعیف کرده است.

جوزپ بورل پیشتر گفته بود که جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، شهر‌های نوار غزه را در معرض ویرانی بیشتری نسبت به شهر‌های آلمان در طول جنگ جهانی دوم قرار داده است. 

بورل در سخنرانی خود در جلسه عمومی پارلمان اروپا در شهر استراسبورگ فرانسه گفت: تعداد شهر‌های غزه بیشتر از شهر‌های آلمان در جنگ جهانی دوم تخریب شد.

او افزود: می‌توان گفت بیش از ۶۰ درصد زیرساخت‌های فیزیکی غزه آسیب دید که ۳۵ درصد آن به طور کامل تخریب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • واقعی ترین حس یک بازی کامپیوتری قطعا همینه! (فیلم)
  • بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • ماجرای توقف قطار ترانزیتی افغانستان در ایران چیست؟
  • قارچ خور در دنیای واقعی! (فیلم)