Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@13:11:09 GMT

دادستان شهرستان کلاله معارفه شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۷۴۶۳

دادستان شهرستان کلاله معارفه شد

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری گلستان در مراسم معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله بر برخورد با سنگ اندازان مسیر تولید تاکید کرد. تاریخ انتشار: 14:34 - 17 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۸۶۶۷

خبرگزاری میزان – دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله صبح امروز با حضور هادی هاشمیان، رییس کل دادگستری گلستان، طی مراسمی معارفه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کل دادگستری گلستان در این مراسم از دادستان جدید کلاله خواست تا بر مهم‌ترین وظیفه دادستان‌ها که احقاق حقوق عامه است تمرکز کند.

هاشمیان ادامه داد: رفع موانع تولید در سال ۹۹ که با تاکیدات رهبر معظم انقلاب سال جهش تولید نامگذاری شده است از دیگر اموری است که باید دادستان کلاله در این شهرستان در صدر اقدامات امسال خود قرار دهد.   بیشتر بخوانید: دادستان شهرستان فامنین استان همدان معارفه شد معاون امور فضای مجازی دادستانی کل کشور معارفه شد وی با بیان این که علیرغم پیگیری‌های انجام شده همچنان گله فعالان تولید از موانع اداری و موانع تولید پابرجاست، تاکید کرد: همه مسئولان در برابر قانون پاسخگو هستند و به روسا و دادستان‌ها سپرده ایم بدون اغماض با سنگ اندازان مسیرتولید برخورد کنند.

نظارت بر زیرمجموعه از دیگر توصیه‌های امروز رییس کل دادگستری گلستان به دادستان جوان کلاله بود.

هاشمیان گفت: نظارت تکلیف شرعی و قانونی ماست و اگر همه دستگاه‌ها نظارت‌ها را جدی بگیرند بسیاری از تخلف‌ها روی نمی‌دهد.

در این مراسم ابراهیم گلوی به عنوان دادستان کلاله معارفه و علی خانی دادستان پیشین این شهرستان نیز به عنوان رییس دادگاه بخش نوکنده منصوب شد. گلوی پیش از این بازپرس این شهرستان بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان دادستان کلاله حقوق عامه اقتصاد مقاومتی رییس کل دادگستری گلستان معارفه شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سیدجواد میردوستی  گفت: متهمان چهار نفر هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.
میردوستی گفت: سه متهم دیگر این‌پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها  تصمیم قانونی اتخاذ خواهدشد.
دادستان کلاله گفت:  بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا ، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.
دادستان کلاله تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی رسانی خواهد شد.
یسنا کودک کلاله ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد .

دیگر خبرها

  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • ۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا"
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی اردستان
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد