Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@19:19:30 GMT

کهگیلویه و بویراحمد | ۲ خبر در حوزه آب و فاضلاب

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۷۹۶۱

کهگیلویه و بویراحمد | ۲ خبر در حوزه آب و فاضلاب

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، روابط‌ عمومی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد، طی حکمی از سوی فیض‌الله پاسره، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، ایمان روشنفکر به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان "لنده" منصوب شد.

گفتنی است که ایمان روشنفکر،  با ۱۱ سال سابقه کار، سرپرست آبفای روستایی شهرستان لنده، سرپرست اداره بهره برداری و اجرایی آبفار شهرستان کهگیلویه و سرپرست اداره درآمد و مشترکین آبفا کهگیلویه را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیفیت آب دیشموک در آینده نزدیک ارتقاء می‌یابد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، فیض‌الله پاسره با اشاره به اینکه آب شهر دیشموک و روستاهای تابعه از طریق ۳ حلقه چاه تأمین می شود، گفت: بدلیل عدم وجود منابع آب کافی و مطابق با استانداردهای آبرسانی، تأمین آب روستاهای تابعه شهر دیشموک بصورت ۲۴ ساعته مقدور نیست.

وی تصریح کرد: پس از پیروزی  انقلاب اسلامی با وجود صعب العبور بودن مسیرهای دسترسی به شهر دیشموک و روستاهای تابعه آن، تمامی زیرساخت ‌های لازم شامل خطوط انتقال، مخازن ذخیره و شبکه های توزیع آب ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در چند سال گذشته بدلیل خشکسالی‌های پی در پی و افت سطح آب در منابع و سفره‌های زیر زمینی، کیفیت یکی از چاه‌های منطقه مذکور با توجه به افزایش غلظت بعضی از فاکتورهای شیمیایی آب کاهش یافته که شرکت آب و فاضلاب استان جهت حل مشکلات مردم راهکار کوتاه مدتی را اجرایی کرد و در این میان کیفیت آب را با فرآیند ترقیق(  آب دو چاه با هم مخلوط و رقیق سازی) به حد مجاز رسانده می‌شود.

پاسره بیان کرد: زیرساخت‌های مورد نظر برای انجام این کار پیش بینی و اجرای آن به مناقصه  گذاشته شد و در حال حاضر پیمانکار انتخاب شده و عملیات اجرایی این کار در حال انجام است.

وی بیان کرد: تامین آب از بند انحرافی گندمکار دیگر راهکار بلند مدت برای تأمین آب شرب شهر دیشموک و روستاهای اطراف آن است که خوشبختانه پروژه مورد نظر نیز توسط شرکت آب منطقه ای استان به مناقصه گذاشته شده و با انتخاب پیمانکار طبق اظهارات همکاران شرکت آب منطقه‌ای استان در آینده ای نه چندان دور با اجرایی این پروژه شاهد بهره‌مندی مردم شهر دیشموک و روستاهای تابعه از نعمت آب پایدار خواهیم بود.

کد خبر 508871 برچسب‌ها استان کهگیلویه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد دیشموک و روستاهای روستاهای تابعه شهر دیشموک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعاد فر ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی پایگاه‌های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یک دستگاه آمبولانس آفرود در سال گذشته به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد اما با توجه به کوهستانی بودن منطقه، کافی نیست.

وی بیان داشت: روند تکمیل طرح احداث ساختمان مرکزی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، طبق گزارش‌های دریافت شده، پیشرفت خوبی دارد.

میعاد فر تصریح کرد: سهم استان‌ها در حوزه تأمین آمبولانس بر اساس شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود و تلاش می‌شود که در بین پایگاه‌های اورژانس استان‌ها توزیع مناسبی انجام شود.

کد خبر 6090112

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد