Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@06:20:20 GMT

دستگیری ۲سارق مسلح طلافروشی

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۸۱۰۸

ساعت24-فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری دو سارق مسلح طلافروشی در پایتخت خبر داد.

سردار حسین رحیمی دراین‌باره گفت: عصر دیروز دو نفر در حالی که یک قبضه سلاح کمری و چاقو در دست داشتند به قصد سرقت از یک طلافروشی به مقابل این مغازه در محله رودکی مراجعه کردند که یکی از این افراد وارد طلافروشی شده و با تهدید سلاح از طلافروش خواست تا تمامی طلاها را به او تحویل دهند که این درخواست با ممانعت طلافروش روبه‌رو شده و به همین دلیل درگیری بین سارق و طلافروش شکل گرفت و فرد طلافروش نیز از ناحیه دست دچار مصدومیت سطحی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ همزمان فرد طلافروش آژیر مغازه را به صدا درآورده و ماموران کلانتری نواب نیز از طریق سامانه مها متوجه این سرقت شده و بلافاصله در محل حاضر شدند که در همین راستا با سرعت عمل پلیس یکی از سارقان در صحنه دستگیر و متهمی که در مقابل در مغازه ایستاده بود، متواری شد. 

رحیمی با بیان اینکه متهم به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: ساعاتی بعد همدست متواری شده متهم نیز از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شد که هر دو متهم به جرم خود اعتراف کردند. همچنین مشخص شد که این افراد اسلحه ماکاروف را از یکی از شهرهای غربی کشور تهیه کرده‌اند.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ، برای دو متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شده و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد متهم به جعل مهرهای ادارات مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد چراغ  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه جعل مهر و اسناد دولتی دست یافته و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

 این مقام انتظامی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم پس از اطمینان از فعالیت های مجرمانه این فرد با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری جاعل 55 ساله در بازرسی از مخفیگاهش در یکی از مناطق غرب شهر مشهد 32 عدد انواع مهر دستگاه های دولتی و اصناف، یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه اسکنر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • فیلم| طلافروش‌ها با بستن مغازه نمی‌توانند پیگیر مطالباتشان باشند
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام