Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس کهگیلویه و بویراحمد را در هفدهمین روز از اردیبهشت ماه ۹۹، اعلام کرد.

به گزارش  خبرگزاری برنا از یاسوج، دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از مجموع 122 جواب دریافتی از آزمایشگاه تشخیص مولکولی یاسوج 12 مورد جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی که با احتساب این موارد، شمار مبتلایان استان به 536 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این موارد جدید شامل 4 بیمار مرد و 2 بیمار زن در شهرستان بویراحمد، 1 بیمار مرد و 2 بیمار زن در شهرستان گچساران و 3 بیمار مرد در شهرستان کهگیلویه هستند.

دکتر یزدان پناه اضافه کرد: از مردم شریف استان تقاضا داریم از هرگونه دید و بازدید در طول بیماری خودداری و انجام صله رحم و عیادت از بیماران را به بعد از دوره کامل بهبودی فرد موکول کنند، زیرا بیماران پس از بهبود تا مدتی می‌توانند ناقل باشند.

دبیر ستاد استانی کرونا از عموم مردم خواست تا رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و اصول بهداشتی، در خانه ماندن و پرهیز از ترددهای غیرضرور را جدی بگیرند زیرا در صورتی که شهروندان، فاصله گذاری فیزیکی و نکات بهداشتی را رعایت نکنند تداوم بیماری در منطقه طولانی مدت خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار چناران گفت: مردان متجاهر به کمپ شهرستان و زنان به مرکز نگهداری و بازپروری مشهد منتقل شدند.
محسن مه آبادی افزود: جمع آوری این افراد در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان اجرا شده است.
فرماندار چناران گفت: این طرح با همکاری کلانتری‌های شهرستان و دستور قضایی با رعایت موازین شرعی، قانونی و رعایت حقوق شهروندی اجرایی شده است.

دیگر خبرها

  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند