Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@11:24:09 GMT

حفره امنیتی در محصولات غول نرم افزاری اروپا

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۹۶۴۵

حفره امنیتی در محصولات غول نرم افزاری اروپا

شرکت نرم افزاری سپ آلمان روز گذشته از شناسایی یک آسیب پذیری امنیتی در ۹ درصد از محصولات کلود مورد استفاده ۴۴۰ هزار مشتری خود خبر داد.

سپ اعلام کرده حفره امنیتی یادشده را به دنبال بررسی داخلی یکی از پلتفرم های خود را شناسایی کرده است. علت این مساله بی توجهی به یک یا چند استاندارد امنیتی در پلتفرم های سپ عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت حاضر به ارائه توضیحات بیشتر در این زمینه نشده است.

سپ همچنین حاضر به ارائه توضیحات فنی در مورد ماهیت این آسیب پذیری امنیتی نشده است. این شرکت هنوز وصله امنیتی برای برطرف کردن مشکل یادشده عرضه نکرده و امیدوار است این وصله ها تا سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ عرضه شوند.

سپ مدعی است، بررسی‌های کارشناسان امنیتی آن نشان می‌دهد هنوز هیچ فرد یا مجموعه‌ای از آسیب پذیری امنیتی شناسایی شده سواستفاده نکرده و داده‌های کاربران به دست هکرها یا جنایتکاران آنلاین نیفتاده است.

این شرکت قبلاً هم برخی حفره‌های امنیتی را در تولیدات خود شناسایی و برطرف کرده بود که از جمله آنها می‌توان به Success Factors، Concur، CallidusCloud Commissions، Callidus Cloud CPQ، C۴C/Sales Cloud و پلاتفورم های کلود و آنالیتیکس اشاره کرد./مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۹۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوای جالب چهره امنیتی با مدافع زاکانی بر سر قرارداد جنجالی +تصویر

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم به اظهارات اخیر مالک شریعتی، نماینده مجلس که در دفاع از علیرضا زاکانی در ماجرای قرارداد او با چینی ها، به جهرمی حمله کرده بود واکنش نشان داد.

ماجرا از آنجا آغاز شد که آذری جهرمی ابتدا در کانال تلگرامی خود نوشته بود: «اگر گفتید محصول نهایی شرکت ساختمان سازی چیست؟ آفرین، اتوبوس برقی!»

در واکنش به این پست، مالک شریعتی به آذری جهرمی حمله ور شد و در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در شرایط تحریم نفت، شرکت تراستی با تایید کمیته ضدتحریم دبیرخانه شعام، تامین کننده منابع ارزی در قرارداد واردات کالاهای اساسی، دارو و سایر نیازها از جمله واگن اتوبوس و ... می شود. مصوبه کمیته مذکور "سرّی"، افشایش خیانت و مطالبه شفاف شدنش حماقت است. موضع این طناز امنیتی کدام است؟

آذری جهرمی هم در واکنش به این توییت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بابک زنجانی هم یک تراستی بود… کینه ی امثال آقای شریعتی از امنیتی ها قابل درک است، اما یک جمله در بسته عرض میکنم و میگذرم تا نگران آبرویشان نباشند، امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند که برای توجیه عملکرد اربابشان در شهرداری، دست به افشای وجود مصوبه‌ای سرّی در شورای عالی امنیت ملی بزنند.

دیگر خبرها

  • روح جاسوسان شوروی بازگشته؛ افزایش عملیات خرابکارانه روسیه در اروپا
  • سازمان هواشناسی اعلام کرد:آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • بورل: آمریکا جایگاه مسلط خود را از دست داده است
  • کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا شرکت می‌کند
  • دانش‌بنیان‌ها برای توسعه قدرت فناورانه چه امکاناتی نیاز دارند؟
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • دعوای جالب چهره امنیتی با مدافع زاکانی بر سر قرارداد جنجالی +تصویر
  • آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد
  • آذری جهرمی خطاب به مالک شریعتی: امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند