Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قرچک از ممنوعیت فروش گوشت چرخ‌کرده آماده در قصابی‌ها خبر داد و گفت: در صورت مشاهده در قصابی ها واحد آنها پلمب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان قرچک با حضور بهمن خطیبی فرماندار و با حضور حبیبی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی و دیگر اعضا با محوریت ارائه گزارش در خصوص وضعیت بازار و اقلام اختصاص یافته به شهرستان ویژه ماه مبارک رمضان و نحوه فعالیت واحدهای صنفی- صنعتی در اجرای پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت و درمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمن خطیبی فرماندار و رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان قرچک در این جلسه، اظهار داشت: قصابی ها به هیچ وجه اجازه فروش گوشت چرخ کرده آماده در واحد مربوطه را ندارند و حتما بایستی گوشت را در حضور مشتری چرخ کنند.

وی گفت: از امروز گشت نظارتی متشکل از دامپزشکی، صمت، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات و نیروی انتظامی در این خصوص فعال می شود و هر واحدی که مرتکب این تخلف شود را پلمب خواهند کرد.

فرماندار قرچک افزود: با جدیت با هر موضوعی که سلامت مردم را به مخاطره بیاندازد، برخورد خواهد شد.

خطیبی به توزیع مستمر برنج و شکر تنظیم بازار در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: تا این تاریخ 163 تن شکر و حدود 300 تن برنج سهمیه شهرستان قرچک در ماه مبارک رمضان بوده که در حال توزیع است.

وی درخصوص فعالیت صنوف مطابق با پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت ودرمان تصریح کرد: همواره بایستی نظارت بر نقاط آسیب پذیر شهرستان به لحاظ ایجاد تجمعات و ازدحام صورت گیرد.

فرماندار قرچک بیان داشت: فعالیت صنوف پرخطر از جمله قهوه خانه ها، آرایشگاه ها و باشگاه های ورزشی ممنوع است که باید تداوم داشته باشد و با مواردی که در ظاهر فعال نبوده اما چراغ خاموش فعالیت دارند برخورد لازم صورت گیرد تا از هرگونه حرکت خلاف مسیر پروتکل های کرونایی جلوگیری شود. 

خطیبی اظهار کرد: پاساژهای تجاری باید مطابق پروتکل اعلامی فعالیت داشته و در ساعت مقرر نسبت به تعطیلی صنوف مربوطه اقدام کنند.

این مسوول ادامه داد: خوشبختانه این حساسیت در مردم و صنوف وجود دارد و نانوایی ها نیز مطابق دستورالعمل ها فعالیت دارند اما همچنان عده ای از مردم نسبت به عدم رعایت بهداشت در برخی نانوایی ها گلایه مند بوده و شکایت خود را به شبکه بهداشت و درمان اعلام کردند از این جهت گشت های نظارتی مستمر باید بر فعالیت واحدهای خبازی نظارت دقیق داشته باشند.

وی گفت: از 30 فروردین تا کنون ۵۵۰۸ بازدید از صنوف از سوی شبکه بهداشت و درمان صورت گرفته که بالغ بر 97 درصد صنوف رعایت کرده اند.

فرماندار قرچک با توجه به تعطیلی برخی واحد های صنفی و تولید یاد آور شد: تامین اجتماعی و اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی موظفند بر اساس تمهیدات دولت، امور مربوط به طرح های حمایت از مشاغل آسیب دیده را دنبال کنند.

وی در پایان گفت: طرح واکسیناسیون طیور بومی از شنبه به صورت رایگان انجام می شود و واحدهای مرغداری شهرستان در حال فعالیت هستند و 
توزیع سم به منظور سمپاشی جایگاه دام در راستای پیشگیری از تب کریمه کنگو نیز صورت گرفته است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت ممنوعیت درمان گوشت بهداشت و درمان فرماندار قرچک قصابی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد

به گزارش قدس خراسان، در پی اعتصاب طلافروشان در مشهد، پس از آنکه روزهای گذشته درباره بازگشایی آن‌ها مذاکراتی صورت گرفت، مغازه‌هایی که به اعتصاب خود پایان ندادند عصر یکشنبه توسط تعزیرات حکومتی خراسان رضوی پلمب شدند.

بر اساس مذاکرات صورت گرفته از سوی اتحادیه طلا فروشان با مسئولان، پایان اعتصاب منجر به همکاری بیشتر و رفع مشکلات این صنف خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان هستیم
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند