Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@07:24:54 GMT

مزاحم اینترنتی در شهرکرد شناسایی و دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۹۸۳۶

مزاحم اینترنتی در شهرکرد شناسایی و دستگیر شد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پلیس فتای استان، سرهنگ مرتضی عسگری با اعلام این خبر افزود: در پی شکایت خانم جوانی مبنی بر ایجاد مزاحمت اینترنتی توسط شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام و ارسال مطالب تهدیدآمیز برای وی، موضوع در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی گفت: پس از بررسی و اقدامات فنی انجام شده توسط کارشناسان سایبری، متهم مورد شناسایی قرار گرفت و در بازجویی‌های اولیه بیان داشت که حدود ۲ سال پیش از شاکیه خواستگاری کرد و پس از شنیدن جواب رد از وی، بعد از گذشت مدتی با جعل هویت و ایجاد حساب کاربری جعلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، از وی درخواست دوستی کرده است، ولی چون شاکیه تمایلی به دوستی نداشت وی را تهدید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، از معرفی متهم برای رسیدگی به اتهامات و اعمال قانون به مراجع قضایی خبر داد و گفت: طبق ماده ۶۴۱ قانون مجازات اسلامی هرگاه کسی در فضای مجازی برای اشخاص ایجاد مزاحمت کند به حبس از یک تا۶ ماه محکوم خواهد شد.

عسگری به هموطنان توصیه کرد، در صورت مواجهه با مزاحمت سایبری در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها به پلیس اعتماد کرده و به‌هیچ‌وجه اقدام به یافتن مزاحم با برقراری ارتباط، قرار ملاقات حضوری نداشته باشند و از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش مرکزی فوریت‌های سایبری،با پلیس در ارتباط باشند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا حبس شبکه اجتماعی شبکه های اجتماعی شناسایی و دستگیر فتا سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش گفت: پزشک متخلفی که در یکی از روستاهای تالش مدعی بود با دستگاهی همه بیماری ها را درمان می کند، دستگیر شد.

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گزارشی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چند درصد پزشکان زیرمیزی می‌گیرند؟ پروانه مطب ۹۶ پزشک متخلف باطل شد توبیخ پزشک متخلف بخاطر دریافت وجه مازاد از بیمار

دیگر خبرها

  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار