Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@02:56:36 GMT

توزیع سه میلیارد ریال کمکهای معیشتی در سنگان خواف

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۰۸۱۵

توزیع سه میلیارد ریال کمکهای معیشتی در سنگان خواف

بخشدار سنگان خواف گفت: با همراهی شرکتهای صنایع معدنی مستقر سنگان و کمکهای خیران‌، ۸۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال طی دو ماه گذشته بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا در این بخش توزیع شد.

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا طاهری افزود: در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش حمایت از آسیب دیدگان کرونا این بسته های معیشتی تهیه و با نظارت بخشداری و دهیاران در قالب طرح مواسات و همدلی مومنانه در میان ۶۰۰ خانوار ساکن  ۱۰ روستای محروم و همچینن شهر سنگان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ارزش هر یک از این کمکهای معیشتی را به طور متوسط چهار میلیون ریال ذکر کرد. او ادامه داد:  به دنبال شیوع کرونا در کشور و آسیب دیدن بسیاری از اقشار و صنوف مختلف، به خصوص اقشار آسیب پذیر تلاش شد تا با تخصیص بسته‌های معیشتی  به این اقشار، بخشی از آسیب های وارده به آنان به خصوص در روستاهای محروم جبران شود و روند توزیع این کمک‌ها با همکاری گروه های مردمی و جهادی و خیرین ادامه دارد. بخشدار سنگان گفت: برای پیشگیری و مقابله با کرونا ۵۰ میلیون ریال بسته مواد ضد عفونی، ماسک و دستکش و دیگر اقلام بهداشتی با همراهی خیران و شرکتهای معدنی تهیه و به صورت رایگان بین خانواده های نیازمند، سالمندان و بیماران خاص در مناطق روستایی این بخش توزیع شد. مرکز شهرستان ۱۴۰ هزار نفری خواف در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است و ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد.  منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خواف بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۰۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس دادگستری میبد، هدف از برگزاری جشن گلریزان را تبین آسیب‌های زندان و زندانی و افرادی به زندان می‌افتند عنوان کرد و گفت: در جشن گلریزان هم فرهنگ ترویج گذشت و ایثار تبین میشود و هم فرصتی است تا به افراد کمک کنیم و آسیب‌ها را کاهش دهیم.


حدادزاده افزود: خوشبختانه به همت خیرین و مردم درطول سال آزادی‌هایی را داریم و خیرین مستمر به ستاد دیه کمک می‌کنند.


وی گفت: امشب هم مبلغ سه میلیارد ریال جمع آوری شد تا به زندانیان کمک کنیم به آغوش گرم خانواده خود بازگردند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین