Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سوریه اعلام کرد پس از اطلاعیه وزارت بهداشت و وزارت اوقاف سوریه مبنی بر امکان برگزاری مراسم نمازجمعه با رعایت کامل شرایط اعلام شده، نماز جمعه این هفته دمشق در مصلی حرم حضرت زینب سلام الله علیها برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا با دستور آیت الله طباطبایی تولیت مصلی حرم حضرت زینب سلام الله علیها و نماینده رهبر انقلاب در سوریه، اداره اماکن مصلی حرم مطهر موظف به انجام تمامی تدابیر و شرایط اعلام شده از سوی مسئولین بهداشت و درمان گردید.

علاوه بر آن مواردی از جمله توزیع پک بهداشتی شامل( ماسک، ژل ضدعفونی کننده، بسته دستمال کاغذی و یک عدد سجاده با پارچه یک بار مصرف ) ،ضد عفونی تمام مصلی حرم مطهر قبل و بعد از برگزاری نمازجمعه، رعایت فاصله بهداشتی و شرعی ممکن بین زائران، آماده باش درمانگاه حرم مطهر و استقرار تیم تب سنج در مبادی ورودی مصلی و رعایت تمامی پروتکل های اعلامی از سوی مسئولین بهداشت و درمان نیز از توصیه های آیت الله طباطبایی می باشد. 

همچنین به دلیل عدم اعلام وزارت بهداشت مبنی بر بازشدن حرم های مطهر و مساجد و سایر مراکز فرهنگی، تمامی درب ها و ورودی ها به فضای داخلی حرم مطهر و روضه منوره آن حضرت بسته می باشد و از ورود زائران جلوگیری به عمل می آید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دمشق سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه ویدئویی از گفتگوی تلویزیونی صادق آهنگران با کامران نجف‌زاده را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 849307 برچسب‌ها امام خمینی خبر ویژه صادق آهنگران

دیگر خبرها

  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • رونمایی از سند راهبردی شیراز همزمان با روز بزرگداشت شاهچراغ (ع)
  • برنامه های دهه کرامت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشریح شد
  • اعلام ویژه برنامه‌های دهه کرامت در سومین حرم اهل‌ بیت(ع)
  • اعزام سفیران کریمه به خارج و داخل کشور با ۱۳۰ برنامه
  • نظر فنی آستان مقدس حضرت معصومه (س) برچیدن سازه سردر صحن شرقی است
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین