Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر رحمتی در مراسمی که عصر چهارشنبه با حضور مسئولان منطقه در بخشداری برگزار شد اظهار داشت: روز معلم فرصتی برای تجلیل از معلمانی است که تربیت فرزندان کشور را بر عهده دارند و تکریم معلمان رسالتی همگانی است.

وی به اهمیت تأمین فضاهای آموزشی بویژه در مناطق خار ج از مرکز استان اشاره کرد و افزود: به دلیل محدودیت منابع اعتباری دولت تنها با کمک خیرین می‌توان نیازهای تحصیلی را تأمین کرد و به افزایش کیفیت آموزشی کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمتی تصریح کرد: با مشارکت خیرین هم اکنون مدارس روستاهای خالدین، سولیقان و جوهرین در دست ساخت است و برای اجرای عملیات احداث واحد آموزشی روستای زرین آباد هم از سوی اهالی زمین اهدا شده است.

بخشدار دشتابی با بیان اینکه با مشارکت خیرین همچنین بهسازی یک واحد آموزشی در روستای شاهین تپه به زودی آغاز می‌شود تصریح کرد: مدارس روستای حسین آباد امینی و لهارد نیز در آستانه بهره برداری است و مدرسه روستای نصرت آباد بایه تا اول مهر آماده افتتاح می‌شود.

وی اظهار داشت: مشارکت مردم در امر ساخت و ساز مدارس نشان دهنده ارتقای فرهنگ تعلیم و تربیت در کشور و اهمیت امر آموزش در بین خانواده هاست.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا تعلیم و تربیت خانواده ساخت و ساز مدرسه معلم سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز حادثه انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم بعد از عوارضی بستان آباد به سمت تبریز، بعد از تونل شیبلی به دیسپچ مرکز ارتباطات اورژانس استان اعلام و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه که در اثر انحراف رخ داد ۸ نفر مصدوم در پی داشت، مصدومین بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی، چهار نفر از آنها به بیمارستان بستان آباد و چهار نفر بعدی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

کد خبر 6094569

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • ۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان