Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@03:38:37 GMT

احتمال شیوع کرونا در آمریکا و اروپا پیش از اعلام رسمی

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۳۹۳۲

احتمال شیوع کرونا در آمریکا و اروپا پیش از اعلام رسمی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در حالی که دانشمندان در سراسر جهان به دنبال راه‌هایی برای متوقف کردن یا جلوگیری از شیوع بیماری کووید-۱۹ هستند، متخصصان دیگری شواهدی را یافته‌اند که نشان می‌دهد بیماری ناشی از کروناویروس جدید هفته‌ها پیش از گزارش شدن در ایالات متحده در حال شیوع بوده است.

یک متخصص کالج دانشگاهی موسسه ژنتیک لندن و همکارانش در انگلیس توالی‌های ویروسی را از یک پایگاه داده بزرگ جهانی که دانشمندان در سراسر جهان برای به اشتراک‌گذاری داده‌ها از آن استفاده می‌کنند، استخراج کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها نمونه‌هایی را که در زمان‌ها و مکان‌های مختلف گرفته شده است، بررسی کرده و اظهارداشتند که این نمونه‌ها نشان می‌دهد کروناویروس از پایان سال ۲۰۱۹ میلادی شروع به آلوده کردن افراد کرده است.

شواهد ژنتیکی به دست آمده از تحقیقات این تیم حاکی از آن است که به احتمال بسیار زیاد این ویروس در اروپا و ایالات متحده آمریکا و جاهای دیگر هفته‌ها یا حتی ماه‌ها پیش از گزارش اولین موارد رسمی در ماه‌های ژانویه و فوریه در حال شیوع بوده و افراد را مبتلا می‌کرده است.

بنا بر گزارش سی‌ان‌ان، به همین خاطر در شیکاگو مقامات بهداشتی مرگ و میرهای ناشی از سکته قلبی و ذات‌الریه را تا نوامبر برای کشف نشانه‌های کووید-۱۹ بررسی خواهند کرد. اولین مرگ تایید شده در این ایالت در تاریخ ۱۶ مارس اتفاق افتاده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا صندوق ETF فاسیولا دعای روز سیزدهم رمضان اروپا آمریکا ویروس کرونا شیوع کرونا کوید ۱۹ ویروس کرونا صندوق ETF فاسیولا دعای روز سیزدهم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علی دیانتی معاون بهبود تولیدات گیاهی استان در بازدید از مزارع گندم مرگور با اشاره به مشاهده علائم اولیه آلودگی بیماری زنگ زرد گندم در برخی از مزارع شهرستان، در خصوص پایش مستمر مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم و سایر بیماری های برگی غلات هشدار داد.

  وی ضمن دستور به کارشناسان پهنه جهت حضور و پایش مستمر مزارع برای کنترل به موقع سن در مرحله مادری ادامه داد: با توجه به وزش باد و بارندگی روزهای آتی و مرحله حساس رشدی گندم، رصد بیماری های برگی غلات و در صورت تداوم شرایط مساعد، مبارزه با بیماریها را با جدیت پیگیر شوند.   در ادامه دیانتی افزود: کنترل علف های هرز حاشیه مزارع به منظور جلوگیری از ورود به مزارع و کاهش بانک ژنی علف های هرز آموزش و ترویج داده شود.   این بازدید به منظور پایش، بررسی و نظارت بر روند مبارزه با عوامل خسارتزا گیاهی با حضور مدیر زراعت سازمان و کمیته فنی جهاد کشاورزی ارومیه در منطقه مرگور انجام و توصیه های فنی لازم به کارشناسان پهنه و کشاورزان ارائه شد.   تاکنون  بیش از ۱۸۱۶ هکتار از مزارع ارومیه بر علیه آفت مضر سن غلات و ۶۸۰۰ هکتار علیه علف های هرز سمپاشی انجام شده است.

دیگر خبرها

  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • اتحادیه اروپا تحقیقات جدیدی را در مورد سیاست‌های انتخاباتی متا آغاز خواهد کرد
  • آخرین اخبار از مذاکرات قاهره درباره غزه
  • اتحادیه اروپا: تهدید دیوان بین‌المللی کیفری غیرقابل قبول است
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • شوک به خیرونا: احتمال اخراج از اروپا و سقوط به لیگ 2
  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند
  • آاس رم - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا